HVAC Duct Calculations Analysis-Fduct

HVAC Duct Calculations Analysis-Fduct

Duct Calculations

نرم افزار Duct Calculations یه نرم افزار بسیار مناسب جهت طراحی و محاسبه کانال های هوارسانی در پروزه های کوچک و متوسط می باشد .

این نرم افزار با وجود حجم کم گزینه مناسبی جهت محاسبه و طراحی کانال های هواساز ، کولر آبی ، داکت اسپیلیت ها و همچنین کانال های مربوط به سیستم اگزوز (اگزوز فن ها ) می باشد.

با دادن دو پارمتر حجم هوا و طول کانال در نرم افزار می توانید میزان افت فشار کلی کانال ، میزان افت فشار در هر متر ، سرعت هوا و….. را به دست اورد و در طراحی و محاسبات کانال به سرعت و دقت بیشتری دست یافت.

با Fduct می توان کانال هایی با نسبت های مختلف و همچنین با فرمت های متفاوت را طراحی کرد . به عنوان مثال کانال های چهار گوش ، کانال های مدور ، کانال های مستطیلی و ….

این نرم افزار از مجموعه نرم افزارهای Fridgetech Uk می باشد که با حجم کم و سرعت بالا از محبوبیت زیادی در بین طراحان تاسیسات مکانیکی تهویه مطبوع قرار گرفته است .


برخی از ویژگیهای نرم افزار Duct Calculations:

  • قابلیت دستیابی به قطر کانال با نسبت های مختلف R/D
  • محاسبه افت فشار استاتیکی کانال
  • امکان تبدیل واحد حجم هوای به سیستم های مختلف
  • امکان مقایسه پارمترهای مختلف برای کانال های مدور و چهارگوش
  • قابلیت محاسبه در دنوع مختلف Spiral و Flexible در کانال ها


کلمات کلیدی : اچ وی ای سی، دانلود HVAC Duct Calculations Analysis-duct، اجزای hvac، اچ واک، نحوه کار hvac، طرز کار hvac، سیستم hvac چیست، HVAC، انواع hvac ، تجهیزات hvac، دوره hvac، دانلود duct calculations، دانلود نرم افزار duct calculations



0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *