انجام پروژه اوریجین لب OriginLab

OriginLab

OriginLab

OriginPro نرم‌افزاری کلیدی در ضمینه آنالیز داده و نگارش باکیفیت آن به صورت نموداری است که درخور نیازهای دانشمندان و مهندسان می‌باشد. OriginLab این نرم‌افزار را به عنوان نرم‌افزاری پیشرو در صنعت برای رسم نمودارهای علمی و تجزیه و تحلیل اطلاعات منتشرکرده است. OriginPro رابطی بسیار ساده به افراد مبتدی، و همچنین قابلیت سفارشی سازی داده‌ها و نمودارها با استفاده از تم‌ها، قالب‌ها، گزارش‌های سفارشی، پردازش دسته‌ها و برنامه نویسی به کاربران پیشرفته ارائه می‌دهد.

OriginPro شامل بیش از صد ویژگی و نکته برای بهبود عملکرد نسبت به نسخه قبل خود می‌باشد. پیشرفت کلیدی آن در اضافه شدن قسمت‌هایی برای سهولت در استفاده از آن مانند منوی جمع شونده، جستجو آسان در میان رشته‌های فایل پروژه، نمایش تصویر کوچکی از گراف در گوشه صفحه و نمایش راهنمای استفاده از ابزار و یا نمایش پنجره توضیحات در صفحه انجام پروژه، انتخاب کلیات یا جزئیات از فهرست مطالب پروژه، طراحی دوباره نمودار حول موضوع مبحث، بهبود نحوه شرح نمودار به وسیله پشتیبانی از نمودار مقیاس حبابی. دیگر مزایا شامل اضافه شدن گراف‌های جدید مثل نقشه گرمایی، طرح دوبعدی ظرفیت هسته، رسم دسته‌ای به صورت سه‌بعدی، انجام دسته‌بندی تعیین شده توسط کاربر از داده‌های قطعی برای نمودارها و آنالیزها، ارائه ابزاری مناسب برای توزیع، اندازه‌ گیری مکرر آنالیز واریانس با داده‌های نامتوازن و یک پارچگی با زبان برنامه‌نویسی Python.

امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزار OriginPro :

  •  با استفاده از بیش از صد نوع نمودار، Origin ساخت و سفارشی سازی گراف‌های با کیفیت، متناسب با نیازهای شما را آسان می‌سازد.
  • Origin دارای ابزارهای قدرتمندی برای نیازهای محاسباتی، شامل برازش منحنی، آمار، آنالیزکننده نقاط اوج و پردازش سیگنال می‌باشد.
  • برای کارآمدتر شدن داده‌ها Origin Pro از بسیاری از فرمت‌های رایج پشتیبانی می‌کند.
  • Origin دو زبان برنامه نویسی Origin C که زبانی براساس C میباشد و همچنین زبان برنامه نویسی دیگری به نام LabTalk را شامل می‌شود.
  • ابزار آنالیز نقاط اوج در OriginPro ظرفیت بیشتری را برای یافتن و برازش نقاط متعدد در هنگام کار برای شما فراهم می‌کند.
  • OriginPro میتواند نقاط سه‌بعدی داده‌ها را بر روی سطوح مختصات XوYوZ بنشاند و سطوح و نقاط میتوانند باهم نمایش داده شوند.
  • و…




کلمات کلیدی : اوریجین پرو  ، OriginPro ، دانلود نرم افزار origin pro ، کرک نرم افزار origin ، دانلود نرم افزار origin pro با حجم کم ، کرک Origin Pro ، معرفی نرم افزار اریجین پرو