شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه کورل کد CorelCAD

انجام پروژه کورل کد – انجام پروژه CorelCAD – انجام مدل سازی با نرم افزار CorelCAD –  انجام پروژه با نرم افزار کورل کد – انجام مدل سازی با نرم افزار کورل کد – انجام پروژه با نرم افزار CorelCAD


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار CorelCAD خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار CorelCAD خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار CorelCAD  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های CorelCAD خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه کورل کد CorelCAD

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی کورل کد CorelCAD را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



شرکت Corel (/ kəˈrɛl / kə-REL؛  از مخفف “Laborator Research Cowpland”) یک شرکت نرم افزاری کانادایی است که مقر آن در اتاوا ، انتاریو است و متخصص در پردازش گرافیک است. این امر به دلیل تولید عناوین نرم افزاری مانند CorelDRAW و به دست آوردن AfterShot Pro ، PaintShop Pro ، Painter ، Video Studio و WordPerfect مشهور است.

کرل در سال 1985 توسط مایکل كاوپلند به عنوان آزمایشگاه تحقیقاتی تأسیس شد. مایکل کاولاند مدیرعامل میتل بود. Mitel برای تقویت خط تولید شرکت به برنامه نویسی و طراحی خلاق نیاز داشت. محصولات هسته ای متولد شدند. محصولات اضافی اضافه شد. این شرکت در اوایل رونق فناوری پیشرفته دهه 1990 و اوایل 2000 با محصول CorelDRAW موفقیت بزرگی داشت و برای مدتی بزرگترین شرکت نرم افزاری کانادا شد. در سال 1996 نوول WordPerfect را به دست آورد و با این فکر که “پپسی به کک مایکروسافت” است  شد زیرا مایکروسافت ورد نرم افزار برتر پردازش کلمه در آن زمان بود. Corel در موقعیت دشواری قرار داشت زیرا مایکروسافت نسخه های از پیش بارگذاری شده نرم افزار خود را به رایانه های جدید منتقل می کرد. این امر عمدتاً شامل برنامه های Microsoft Office Works بود ، اما نوع دیگری به نام Works Suite نیز نرم افزار Microsoft Word را بهم پیوسته بود.

این شرکت از اسفند سال 1996 تا ژانویه 2006 به عنوان “مرکز کرل” ، محلی که در حال حاضر به عنوان مرکز تایر کانادا شناخته می شود ، حق نامگذاری در خانه را برای سناتورهای اوتاوا NHL در اختیار داشت.

در سال 1996 Corel یک بازی ویدیویی کامل به نام Mode ایجاد کرد.

در سال 1997 ، Corel استودیوی Corel ChemLab و “CD Home Collection” خود متشکل از بیش از 60 عنوان چندرسانه ای را به هافمن + همکاران ، یک شرکت مستقر در تورنتو فروخت. به عنوان بخشی از این معامله ، کرل یک علاقه اقلیت در هافمن + همکاران کسب کرد و حق امتیاز دریافت کرد.

در آگوست سال 2000 ، كاوپلند متهم به تجارت خودی شد و آن را ترك كرد. سپس یک هیئت مدیره جدید منصوب شد و Derek Burney Jr. ، اعلام کرد که خط تولید به چندین مارک – DeepWhite ، ProCreate و Corel تقسیم می شود. با این حال ، این طرح ها جمع می شوند و فقط نام تجاری Corel باقی می ماند. Corel شرکت نرم افزار گرافیکی Micrografx را در اواخر سال 2001 به دست آورد.

در آگوست 2003 ، کرل توسط سهام خصوصی وکتور سرمایه با قیمت 1.05 دلار (سهم کمی از پول موجود در شرکت) خریداری شد.  این شرکت داوطلبانه از بورس سهام NASDAQ و تورنتو حذف شد. برخی از سهامداران ایالات متحده ادعا کردند که این مدیریت شخصاً از قیمت خرید سود می برد در حالی که قیمت خرید خیلی پایین بود. دادخواستی در ایالات متحده برای متوقف کردن خرید ثبت شد و ناموفق بود.

در مارس 2005 ، کورل اعلام کرد که وزارت دادگستری ایالات متحده 50،000 مجوز WordPerfect را خریداری کرده است (20 میلیون کاربر به پایگاه کاربر جهانی اضافه می کند) و WordPerfect به لطف معاملات بسته بندی با Dell ، سالانه 4 میلیون کاربر جدید را اضافه می کند.  کرل اظهار داشت که WordPerfect تنها جایگزین مناسب برای مایکروسافت آفیس است که 70 برابر فروش بیشتر از SmartSuite Lotus است. در 26 آوریل 2006 ، Corel بازگشت خود را به بازار عمومی با پیشنهاد اولیه عمومی در NASDAQ ،  در همان روز با نهایی کردن کسب WinZip ، عنوان نرم افزاری شناخته شده بایگانی ، انجام داد.

در 12 دسامبر 2006 ، كورل تمهیدات خود را از InterVideo و Ulead به پایان رساند. مالکیت InterVideo در حدود 196 میلیون دلار ارزش داشت.  در ماه مه سال 2008 ، دیوید دابسون ، مدیر عامل شرکت اعلام كرد كه قصد دارد نقش استراتژیك ارشد را در پیتنی بوزز به عهده بگیرد.  کریس هاجرمن ، مدیر اجرایی سابق سیمانتک ، دابسون را در 8 ماه مه جایگزین کرد.  در نوامبر 2009 ، اعلام شد که وکتور سرمایه می خواهد سهام باقیمانده سهام مشترک در شرکت کرل را خریداری کند.  پس از اتمام ، این باعث شد که کرل بار دیگر متعلق به بخش خصوصی باشد.  در 29 ژانویه 2010 ، سهامداران Corel ادغام سهام خود را که قبلاً اعلام شده بود ، تأیید کردند و این انتقال را به Corel Holdings ، L.P. انجام دادند ، یک مشارکت محدود که توسط یک شرکت وابسته به شرکت وکتور سرمایه کنترل می شود.

در ژانویه 2012 ، کرل Roxio را از شرکت Rovi با مبلغی اعلام نشده به دست آورد.  متعاقباً ، در 2 ژوئیه 2012 ، Corel اعلام کرد که خود را از سیستم Pinnacle Systems ، توسعه دهنده محصولات ویرایش ویدئو مصرف کننده گرا (مانند سری استودیوی Pinnacle) متعلق به Avid اعلام کرد.

در سال 2003 و 2008 با اخراج از کار خود ،  کرل با شروع تقریباً سالانه بازسازی در سال 2010 شروع به کار کرد ، هنگامی که در قسمت دوم آن سال ، بخش مالی شرکت بازسازی شد و به دفتر تایپه خود منتقل شد و در نتیجه اخراج های قابل توجهی در آن صورت گرفت. HQ اوتاوا تجدید ساختار در سال 2012  منجر به اخراج بیشتر شد. در دسامبر 2013 ، تغییر ساختار شرکت منجر به اخراج تیم مهندسی و تضمین کیفیت مکانهای تایپه شد. دفتر تایپه Corel مرکز توسعه اصلی PaintShop Pro و VideoStudio ، یکی از شناخته شده ترین بسته های ویرایش عکس و فیلم در این شرکت بود. تغییر ساختار سال 2013 منجر به انتقال جزئی از توسعه محصول به شرکتهای برون سپاری شد که منجر به توسعه سریعتر و کم هزینه تر در خطوط تولید آن شد. این شرکت با اخراج در سال 2014 و بار دیگر در ابتدای سال 2015 با تغییر مدیرعامل این شرکت به پاتریک نیکولز ، پیش از این رئیس واحد تجاری وینزپ کورل ادامه یافت.

در آگوست سال 2016 ، کرل اعلام کرد کسب و کار Mindjet MindManager از Spigit.

در ژوئن سال 2018 ، کرل مالکیت Gravit GmbH را اعلام کرد.

در دسامبر سال 2018 ، کرل مالکیت Parallels را اعلام کرد.

در تاریخ 3 ژوئیه 2019 ، کرل به KKR فروخته شد.

Corel Chess – با استفاده از یک موتور شطرنج که توسط دون دالی و لری کافمن ساخته شده است
Corel Designer – قبلاً Micrografx Designer ، نرم افزار حرفه ای تصویر سازی فنی.
Corel Digital Studio – مجموعه ای از چهار برنامه کاربردی: PaintShop Photo Express (نسخه سبک Paint Shop Pro) ، VideoStudio Express (نرم افزار ویرایش ویدیو) ، DVD Factory (نرم افزار سوزاندن و تبدیل دی وی دی) ، WinDVD (نرم افزار DVD player).
CorelDRAW – ویرایشگر گرافیک بردار.
مجموعه Corel Graphics – ترکیبی از CorelDRAW ، PhotoPaint و Capture.
Corel Home Office – مجموعه ای از دفتر که مبتنی بر Ability Office 5 است و همچنین نرم افزار WinZip Corel را تنظیم می کند.  این با قالب های فایل WordPerfect خود Corel ناسازگار است.
Corel KnockOut – پلاگین در پوشش نقاشی تصویر حرفه ای.
Corel آن را رنگ کنید! لمسی – نرم افزار طراحی و نقاشی که مخصوص رایانه های لمسی ویندوز 8 ایجاد شده است.
Corel Painter – برنامه ای که از رسانه های طبیعی تقلید می کند – رنگ ، مداد رنگی ، برس و غیره (نقاش سابق Fractal).
Corel Photo Album – برنامه ای پیچیده برای سازماندهی عکس های دیجیتال ، که از نرم افزار Jasc به ارث رسیده است.
Corel Photo-Paint – برنامه گرافیکی bitmap قابل مقایسه با Adobe Photoshop ، همراه با مجموعه گرافیکی CorelDRAW.
Corel SnapFire – مجموعه مدیریت دیجیتالی عکس ، برای رقابت با عرضه Picasa Google ، بعداً بعنوان Corel MediaOne توسعه و به بازار عرضه شد.
Corel Ventura – نرم افزاری برای انتشار دسکتاپ که نسخه COS را در هنگام بدست آوردن Corel در اوایل دهه 1990 دنباله ای بزرگ و وفادار داشت. این مختصر در سال 2002 احیا شد.
Corel Linux OS (قطع) – یکی از اولین توزیع های مبتنی بر GUI لینوکس که شامل یک برنامه نصب خودکار در 1999 است.
CorelCAD – نرم افزار تهیه رایانه به کمک رایانه 2D و 3D.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *