شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه کوایت یونیورسال سیرکت سیمولیتور Quite Universal Circuit Simulator

انجام پروژه کوایت یونیورسال سیرکت سیمولیتور – انجام پروژه Quite Universal Circuit Simulator – انجام مدل سازی با نرم افزار Quite Universal Circuit Simulator –  انجام پروژه با نرم افزار کوایت یونیورسال سیرکت سیمولیتور – انجام مدل سازی با نرم افزار کوایت یونیورسال سیرکت سیمولیتور – انجام پروژه با نرم افزار Quite Universal Circuit Simulator – انجام پروژه کوایت یونیورسال سیرکت سیمولاتور – انجام پروژه با نرم افزار کوایت یونیورسال سیرکت سیمولاتور – انجام مدل سازی با نرم افزار کوایت یونیورسال سیرکت سیمولاتور


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار  Quite Universal Circuit Simulator خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار  Quite Universal Circuit Simulator خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Quite Universal Circuit Simulator می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Quite Universal Circuit Simulator خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه کوایت یونیورسال سیرکت سیمولیتور Quite Universal Circuit Simulator

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی ای دی اس Quite Universal Circuit Simulator را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Quite Universal Circuit Simulator (Qucs) یک نرم افزار شبیه ساز مدار الکترونیکی با نرم افزار رایگان است که تحت GPL منتشر می شود این امکان را برای شما فراهم می کند که یک مدار را با یک رابط کاربری گرافیکی تنظیم کرده و رفتار سیگنال های بزرگ ، سیگنال های کوچک و نویز را شبیه سازی کنید. شبیه سازی های دیجیتالی خالص نیز با استفاده از VHDL و / یا Verilog پشتیبانی می شوند.

Qucs از لیست در حال رشد از اجزای آنالوگ و دیجیتال و همچنین زیر مدارهای SPICE پشتیبانی می کند.این برنامه در نظر گرفته شده است که از سیستم های شبیه ساز مدار مانند GEDA یا PSPICE بسیار ساده تر استفاده و استفاده شود.

انواع آنالوگ شامل پارامتر S (از جمله نویز) ، AC (از جمله نویز) ، DC ، آنالیز گذرا ، تعادل هارمونیک (هنوز تمام نشده) ، شبیه سازی دیجیتالی (VHDL و Verilog-HDL) و جابجایی پارامتر است.

QUCS رابط گرافیکی برای ضبط شماتیک دارد داده های شبیه سازی را می توان در انواع مختلف نمودارها از جمله ترکیب اسمیت- نمودار ، دکارتی ، قرص ، قطبی ، اسمیت- قطبی ، 3D- دکارتی ، موقعیت منحنی ، نمودار زمان بندی و جدول حقیقت نشان داد.

اسناد ارائه می دهد بسیاری از آموزش های مفید (WorkBook) ، گزارش (ReportBook) و توضیحات فنی شبیه ساز.

از دیگر ویژگی های آن می توان به ماشین حساب خط انتقال ، سنتز فیلتر ، ابزار Smith-Chart برای تطبیق قدرت و نویز ، سنتز طراحی Attenuator ، مدل دستگاه و مدیر کتابخانه های فرعی ، Optimizer برای طرح های آنالوگ ، رابط Verilog-A ، پشتیبانی از چندین زبان (GUI و سیستم کمک داخلی) ، سلسله مراتب Subcircuit (از جمله پارامترها) ، پردازش داده های قدرتمند با استفاده از معادلات و دستگاه های غیر خطی و خطی به صورت نمادین تعریف شده امکان پذیر است.

Qucs شامل چندین برنامه مستقل است که از طریق رابط کاربری گرافیکی با یکدیگر تعامل دارند.

از رابط کاربری گرافیکی (GUI) برای ایجاد طرحواره ها ، شبیه سازی های تنظیم ، نمایش نتایج شبیه سازی ، نوشتن کد VHDL و غیره استفاده می شود.

شبیه ساز آنالوگ ، gnucsator ، یک برنامه خط خطی است که توسط GUI برای شبیه سازی شماتیک که قبلاً تنظیم کرده اید ، اجرا می شود .این یک فایل نت لیست را می خواند که با دستورات افزوده می شود ، شبیه سازی ها را انجام می دهد ، و در نهایت یک فایل داده ایجاد می کند. گزارش خطاها

رابط کاربری گرافیکی شامل یک ویرایشگر متن است که می تواند لیست های نمایش لیست و شبیه سازی اطلاعات ورود به سیستم را نشان دهد. ویرایش فایل های مربوط به اجزای خاص (به عنوان مثال لیست های SPICE یا پرونده های لمسی) مفید است.

برنامه سنتز فیلتر می تواند به طراحی انواع فیلترها کمک کند.

از ماشین حساب خط انتقال می توان برای طراحی و تجزیه و تحلیل انواع مختلف خطوط انتقال (به عنوان مثال ریزگردها ، کابلهای کواکسیال) استفاده کرد.

یک مدیر کتابخانه کامپوننت به مدلهای دستگاههای زندگی واقعی (مثلاً ترانزیستورها ، دیودها ، پلها ، افشانها) دسترسی می دهد. اینها معمولاً به صورت ماکرو اجرا می شوند .این کتابخانه توسط کاربر قابل گسترش است.

از برنامه سنتز تضعیف کننده می توان برای طراحی انواع ضعیف کننده های منفعل استفاده کرد.

ابزار برنامه تبدیل خط فرمان توسط GUI برای واردات و صادرات مجموعه داده ها ، لیست های شبکه و شماتیک از و به دیگر نرم افزار CAD / EDA استفاده می شود.فرمت های فایل پشتیبانی شده و همچنین اطلاعات مربوط به استفاده را می توانید در man man qucsconv پیدا کنید.

علاوه بر این ، GUI می تواند ابزارهای EDA دیگری را هدایت کند. شبیه سازیهای آنالوگ و مختلط را می توان با شبیه سازانی که فرمت خالص qucsator را می خوانند ، انجام داد.برای شبیه سازیهای کاملا دیجیتالی (از طریق VHDL) برنامه FreeHDL [1] یا Icarus-Verilog برای مدار قابل استفاده است. بهینه سازی (به حداقل رساندن یک تابع هزینه) ، ممکن است ASCO فراخوانی شود.

دسته بندی قطعات زیر ارائه می شود:

اجزای برآمدگی (R ، L ، C ، تقویت کننده ، انتقال فاز و غیره)
منابع
پروب ها
خطوط انتقال
اجزای غیرخطی (دیودها ، ترانزیستورها و غیره)
اجزای دیجیتال
ظروف پرونده (مجموعه داده های پارامتر S ، لیست های SPICE)
نقاشی
همچنین یک کتابخانه کامپوننت وجود دارد که شامل مؤلفه های مختلف استاندارد موجود در بازار (پل ها ، دیودها ، واریستورها ، LED ها ، JFET ها ، MOSFETS و غیره) می باشد.

QUCS از مدل های ترانزیستور پشتیبانی می کند ، برخی از آنها باید با دستی اضافه شوند

FBH-HBT
HICUM L0 v1.12
HICUM L0 v1.2
HICUM L2 v2.1
HICUM L2 v2.22
HICUM L2 v2.23
MESFET (پرده ، استاتز ، TOM-1 و TOM-2)
SGP (SPICE Gummel-Poon)
ماسفت
JFET
EPFL-EKV MOSFET v2.6.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *