شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه کوالیتی فانکشن دیپلویمنت Quality Function Deployment

انجام پروژه کوالیتی فانکشن دیپلویمنت – انجام پروژه Quality Function Deployment – انجام مدل سازی با نرم افزار Quality Function Deployment –  انجام پروژه با نرم افزار کوالیتی فانکشن دیپلویمنت – انجام مدل سازی با نرم افزار کوالیتی فانکشن دیپلویمنت – انجام پروژه با نرم افزار Quality Function Deployment – انجام پروژه کیو اف دی – انجام پروژه QFD – انجام مدل سازی با نرم افزار QFD –  انجام پروژه با نرم افزار کیو اف دی – انجام مدل سازی با نرم افزار کیو اف دی – انجام پروژه با نرم افزار QFD


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار AQuality Function Deployment خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار AQuality Function Deployment خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار AQuality Function Deployment  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Quality Function Deployment خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه کوالیتی فانکشن دیپلویمنت Quality Function Deployment

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی کوالیتی فانکشن دیپلویمنت Quality Function Deployment را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

    آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

    تلفن 02188769296

    پیامک 09022113687

    Shabihsazanak@gmail.com



    استقرار عملکرد کیفی (QFD) روشی است که از سال 1966 در ژاپن برای کمک به تبدیل صدای مشتری به خصوصیات مهندسی یک محصول توسعه یافته است.  Yoji Akao ، توسعه دهنده اصلی ، QFD را به عنوان “روشی برای تبدیل تقاضای کاربر با کیفیت به پارامترهای کمی ، استقرار توابع تشکیل دهنده کیفیت و استقرار روش هایی برای دستیابی به کیفیت طراحی در زیر سیستم ها و اجزای سازنده و در نهایت به عناصر خاص فرآیند تولید. ” نویسنده کار خود را در زمینه های تضمین کیفیت و کنترل کیفیت با استقرار عملکرد مورد استفاده در مهندسی ارزش ترکیب کرد.

    خانه کیفیت ، بخشی از QFD ،  ابزار اصلی طراحی استقرار عملکرد کیفیت است.  این خواسته های مشتری را شناسایی و طبقه بندی می کند (اهمیت آنها) ، اهمیت آن خواسته ها را مشخص می کند ، ویژگی های مهندسی را که ممکن است مربوط به آن خواسته ها باشد شناسایی می کند (چگونه است) ، این دو را با هم مرتبط می کند ، امکان تأیید آن ارتباطات را فراهم می کند و سپس اهداف و اولویت ها را برای الزامات سیستم.  این فرآیند می تواند در هر سطح ترکیب سیستم (به عنوان مثال سیستم ، زیر سیستم یا م componentلفه) در طراحی یک محصول اعمال شود و می تواند تجزیه و تحلیل های مختلف سیستم را ارزیابی کند. این از طریق تعدادی از سطح سلسله مراتبی What’s and How’s به شدت پیشرفت می کند و هر مرحله از رشد محصول (بهبود خدمات) و تولید (ارائه خدمات) را تجزیه و تحلیل می کند.

    خانه با کیفیت در سال 1972 در طراحی یک تانکر نفت توسط صنایع سنگین میتسوبیشی ظاهر شد.

    خروجی خانه با کیفیت به طور کلی ماتریسی با خواسته های مشتری در یک بعد و الزامات غیر کارکردی مرتبط در بعد دیگر است. سلولهای جدول ماتریس با وزنی که به مشخصات ذینفع اختصاص داده می شود پر می شوند در صورتی که این خصوصیات تحت تأثیر پارامترهای سیستم در بالای ماتریس قرار می گیرند.  در پایین ماتریس ، ستون جمع می شود ، که به شما امکان می دهد مشخصات سیستم با توجه به ویژگی های ذینفع وزن شود.  پارامترهای سیستم که با مشخصات ذینفعان ارتباط ندارند ممکن است برای طراحی سیستم ضروری نباشد و توسط ستون های ماتریس خالی مشخص شود ، در حالی که خصوصیات ذینفعان (که با ردیف های خالی مشخص می شوند) با پارامترهای سیستم ارتباط ندارند نشان دهنده “ویژگی هایی است که توسط پارامترهای طراحی مورد توجه قرار نگرفته اند.”  پارامترهای سیستم و مشخصات ذینفعان با همبستگی ضعیف به طور بالقوه نشان دهنده از دست رفتن اطلاعات است ، در حالی که ماتریس هایی با “همبستگی های بسیار زیاد” نشان می دهند که ممکن است نیاز به اصلاح سهام ذی نفعان باشد.

    QFD در طیف گسترده ای از برنامه ها مانند طراحی محصول  ، تولید ، تولید ، مهندسی ، تحقیق و توسعه (R&D) ، فناوری اطلاعات (IT) ، پشتیبانی ، آزمایش ، تنظیم مقررات و سایر مراحل در سخت افزار ، نرم افزار ، خدمات اعمال می شود ، و سازمانهای سیستم. عملکردهای سازمان برای اطمینان از رضایت مشتری ، از جمله برنامه ریزی تجاری ، بسته بندی و تدارکات ، خرید ، بازاریابی ، فروش و خدمات لازم است. QFD همچنین در بهبود کیفیت ، مدیریت کیفیت ، نیازهای نظامی و محصولات مصرفی استفاده می شود. خدمات مشتری برنامه های کاربردی برای بهبود آموزش  و خدمات در هتل ها و غیره

    روند استقرار عملکرد کیفیت (QFD) در ISO 16355-1: 2015 شرح داده شده است. انتخاب مفهوم Pugh می تواند در هماهنگی با QFD برای انتخاب یک محصول یا خدمات امیدوار کننده از میان گزینه های ذکر شده استفاده شود.

    استقرار عملکرد مدولار از QFD برای ایجاد نیازهای مشتری و شناسایی نیازهای مهم طراحی با تأکید ویژه بر مدولار بودن استفاده می کند. سه تفاوت اصلی در QFD وجود دارد که در استقرار عملکرد مدولار در مقایسه با خانه با کیفیت اعمال می شود:  داده های معیارکاری بیشتر از بین رفته است. کادرهای تأیید و صلیب ها با حلقه ها جایگزین شده اند و “سقف” مثلثی وجود ندارد.

    1 پاسخ
    1. آرمان افتخارنیاکانی
      آرمان افتخارنیاکانی گفته:

      با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
      موفق و سربلند باشید…

      پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *