شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه پروتئوس Proteus

انجام پروژه Proteus – انجام پروژه پروتئوس – انجام مدل سازی با نرم افزار پروتئوس –  انجام پروژه با نرم افزار پروتئوس – انجام مدل سازی با نرم افزار Proteus – انجام پروژه با نرم افزار Proteus – انجام پروژه پروتیوس – انجام مدل سازی با نرم افزار پروتیوس –  انجام پروژه با نرم افزار پروتیوس – انجام پروژه پروتعوس – انجام مدل سازی با نرم افزار پروتعوس –  انجام پروژه با نرم افزار پروتعوس


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Proteus خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Proteus خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Proteus  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Proteus خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه پروتئوس Proteus

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی پروتئوس Proteus را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Proteus Design Suite یک مجموعه نرم افزار اختصاصی نرم افزار است که در درجه اول برای اتوماسیون طراحی الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد ، این نرم افزار عمدتا توسط مهندسین طراحی الکترونیکی و تکنسین ها برای ایجاد طرحواره ها و چاپ های الکترونیکی برای تولید تابلوهای مدار چاپی استفاده می شود.

این شرکت در یورکشایر انگلیس توسط Labcenter Electronics Ltd توسعه یافته و به زبانهای انگلیسی ، فرانسوی ، اسپانیایی و چینی موجود است.

اولین نسخه از آنچه اکنون پروتئین طراحی سوئیت نامیده می شود PC-B نامیده شد و توسط رئیس شرکت جان جیمسون برای DOS در سال 1988 نوشته شده است. پشتیبانی از Schematic Capture در سال 1990 انجام شد و در مدت کوتاهی پس از آن بندری به محیط ویندوز آمیخته شد. mode SPICE Simulation برای اولین بار در 1996 در Proteus ادغام شد و شبیه سازی میکروکنترلر سپس در سال 1998 وارد Proteus شد. autorouting مبتنی بر شکل در سال 2002 اضافه شد و 2006 شاهد یک بروزرسانی مهم دیگر محصول با 3D visual visualization بود. اخیراً به IDE اختصاصی برای شبیه سازی اضافه شده است. 2011 و واردات و صادرات MCAD در سال 2015 گنجانده شده است. پشتیبانی از طراحی با سرعت بالا در سال 2017 اضافه شده است.

Proteus Design Suite یک برنامه Windows برای طراحی چیدمان شماتیک ، شبیه سازی و PCB (Printed Circuit Board) است و می تواند بسته به اندازه طرح های تولید شده و الزامات شبیه سازی میکروکنترلر ، در بسیاری از تنظیمات خریداری شود. محصولات شامل یک سرور و قابلیت های شبیه سازی SPICE حالت ترکیبی اساسی هستند.

ضبط شماتیک
ضبط شماتیک در مجموعه طراحی پروتئوس هم برای شبیه سازی طرح ها و هم به عنوان مرحله طراحی یک پروژه طرح PCB استفاده می شود.از این رو یک جزء اصلی است و با تمام پیکربندی های محصول گنجانده شده است.

شبیه سازی میکروکنترلر
شبیه سازی میکروکنترلر در Proteus با استفاده از یک فایل هگزا یا یک پرونده اشکال زدایی در قسمت میکروکنترلر روی شماتیک کار می کند.سپس آن با هماهنگی با هر الکترونیکی آنالوگ و دیجیتالی متصل به آن کار می کند و این امکان را به صورت گسترده می دهد. طیف نمونه سازی پروژه در مناطقی مانند کنترل موتور ، کنترل دما و طراحی رابط کاربری.  همچنین در جامعه سرگرمی عمومی استفاده می شود و ، از آنجا که هیچ سخت افزاری مورد نیاز نیست ، استفاده از آن به عنوان یک آموزش  یا ابزار آموزش مناسب است.  پشتیبانی برای شبیه سازی مشترک در دسترس است:

Microchip Technologies PIC10، PIC12، PIC16، PIC18، PIC24، dsPIC33 میکروکنترلرها.
میکروکنترلرهای Atmel AVR (و آردوینو) ، 8051 و ARM Cortex-M3
میکروکنترلرهای NXP 8051، ARM7، ARM Cortex-M0 و ARM Cortex-M3.
میکروکنترلرهای Texas Instrument MSP430 ، PICCOLO DSP و ARM Cortex-M3.
تمبر پایه Parallax ، Freescale HC11 ، 8086 میکروکنترلر.
طراحی PCB
ماژول چیدمان PCB به صورت خودکار اطلاعات اتصال را به صورت یک لیست خالص از ماژول ضبط شماتیک دریافت می کند.این اطلاعات را به همراه قوانین طراحی مشخص شده توسط کاربر و ابزارهای مختلف اتوماسیون طراحی ، برای کمک به طراحی تابلوی بدون خطا و PCB به کار می برد. تا 16 لایه مس با اندازه طراحی محدود با پیکربندی محصول قابل تولید است.

تأیید سه بعدی
ماژول 3D Viewer به بورد در حال توسعه اجازه می دهد تا بورد به صورت سه بعدی با یک صفحه ارتفاع نیمه شفاف که نمایانگر محفظه تخته ها است مشاهده شود.پس از STEP می توان برای انتقال به نرم افزارهای مکانیکی CAD مانند Solidworks یا Autodesk برای نصب دقیق و موقعیت یابی استفاده کرد. هیئت مدیره

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *