شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه ولفرام متمتیکا Wolfram Mathematica

انجام پروژه ولفرام متمتیکا – انجام پروژه Wolfram Mathematica – انجام مدل سازی با نرم افزار Wolfram Mathematica –  انجام پروژه با نرم افزار ولفرام متمتیکا – انجام مدل سازی با نرم افزار ولفرام متمتیکا – انجام پروژه با نرم افزار Wolfram Mathematica


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Wolfram Mathematica خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Wolfram Mathematica خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Wolfram Mathematica  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Wolfram Mathematica خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه ولفرام متمتیکا Wolfram Mathematica

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی ولفرام متمتیکا Wolfram Mathematica را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

    آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

    تلفن 02188769296

    پیامک 09022113687

    Shabihsazanak@gmail.com



    Wolfram Mathematica (معمولاً Mathematica نامیده می شود) یک سیستم محاسبات فنی مدرن است که شامل بیشتر حوزه های محاسبات فنی می شود – از جمله شبکه های عصبی ، یادگیری ماشین ، پردازش تصویر ، هندسه ، علم داده ، تجسم و سایر موارد. این سیستم در بسیاری از زمینه های فنی ، علمی ، مهندسی ، ریاضی و محاسبات استفاده می شود. این ایده توسط استفان ولفرام تصور شد و توسط Wolfram Research of Champaign ، ایلینوی ساخته شده است.  زبان Wolfram زبان برنامه نویسی است که در ریاضیات استفاده می شود.

    Wolfram Mathematica به دو قسمت هسته و قسمت جلویی تقسیم شده است. هسته عبارات (کد زبان Wolfram) را تفسیر می کند و عبارات نتیجه را برمی گرداند ، سپس می توان آنها را با انتهای جلویی نمایش داد.

    قسمت جلویی ، که توسط تئودور گری  در سال 1988 طراحی شده است ، یک رابط کاربر گرافیکی (GUI) را فراهم می کند ، که به شما امکان ایجاد و ویرایش اسناد نوت بوک  حاوی کد برنامه با برجسته سازی نحو ، متن قالب بندی شده همراه با نتایج شامل ریاضیات حروف را می دهد. ، گرافیک ، اجزای GUI ، جداول و صداها. تمام محتوا و قالب بندی می تواند به صورت الگوریتمی تولید شود یا به صورت تعاملی ویرایش شود. قابلیت های استاندارد پردازش کلمه ، از جمله املا چند زبانه در زمان واقعی ، پشتیبانی می شوند.

    اسناد را می توان با استفاده از سلسله مراتب سلول ها ساختار داد ، که به شما اجازه می دهد یک سند را مشخص و تقسیم بندی کنید و از ایجاد خودکار فهرست شماره گذاری پشتیبانی می کند. اسناد را می توان در یک محیط نمایش پرده ای برای ارائه ارائه داد. نوت بوک ها و محتوای آنها به صورت عبارات Mathematica نشان داده می شوند که می توانند توسط برنامه های Mathematica ایجاد ، اصلاح یا تجزیه و تحلیل شوند یا به قالب های دیگر تبدیل شوند.

    ابزارهای ارائه دهنده از ایجاد ارائه هایی به سبک نمایش اسلاید پشتیبانی می کنند که از عناصر تعاملی و اجرای کد در حین ارائه پشتیبانی می کنند.

    Wolfram Workbench ، یک محیط توسعه یکپارچه مبتنی بر گرفتگی (IDE) است که در سال 2006 معرفی شده است. این ابزار برای توسعه کد مبتنی بر پروژه برای Mathematica ، از جمله مدیریت تجدید نظر ، اشکال زدایی ، پروفایل و آزمایش فراهم می کند. افزونه ای برای IDE های مبتنی بر IntelliJ IDEA برای کار با کد زبان Wolfram وجود دارد که علاوه بر برجسته سازی نحوی می تواند متغیرهای محلی و توابع تعریف شده را تجزیه و تحلیل و تکمیل کند.  هسته ریاضیات همچنین شامل یک قسمت جلویی خط فرمان است.  رابط های دیگر شامل JMath ،  بر اساس GNU readline و WolframScript  است که برنامه های مستقل Mathematica (با استدلال) را از خط فرمان UNIX اجرا می کند.

    با محاسبه آرایه های بسته بندی شده در نسخه 4 (1999)  و ماتریس های پراکنده (نسخه 5 ، 2003) ،  و با استفاده از کتابخانه چند دقیق GNU برای ارزیابی دقت بالا ، توانایی های محاسبات با کارایی بالا افزایش یافت. حساب

    نسخه 5.2 (2005) هنگام محاسبات در رایانه های چند هسته ای چند رشته ای خودکار را اضافه می کند.  این نسخه شامل کتابخانه های بهینه شده مخصوص CPU بود.  بعلاوه Mathematica توسط سخت افزار شتاب دهنده شخص ثالث مانند ClearSpeed ​​پشتیبانی می شود.

    در سال 2002 ، gridMathematica برای برنامه ریزی موازی سطح کاربر روی خوشه های ناهمگن و سیستم های چند پردازنده ای  معرفی شد و در سال 2008 فناوری محاسبات موازی در تمام مجوزهای Mathematica شامل پشتیبانی از فن آوری شبکه مانند Windows HPC Server 2008 ، Microsoft Compute Cluster Server و خورشید شبکه

    پشتیبانی از سخت افزار GPU CUDA و OpenCL در سال 2010 اضافه شد.  همچنین ، از نسخه 8 می تواند کد C را تولید کند ، که به طور خودکار توسط یک کامپایلر سیستم C مانند GCC یا Microsoft Visual Studio کامپایل می شود.

    در سال 2019 پشتیبانی از کامپایل کد Wolfram Language به LLVM اضافه شد.

    از ویژگی های Wolfram Mathematica می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    کتابخانه های توابع ابتدایی ریاضی و توابع خاص از جمله تابع تئوری اعداد و توابع ترکیبی
    پشتیبانی از عدد مختلط ، حساب دقیق دلخواه ، حساب فاصله ، اعدادی با داده سانسور نشده عدم قطعیت ، داده های زمانی ، سری های زمانی و داده های واحد و محاسبه نمادین
    ماتریس و ابزار دستکاری داده ها از جمله پشتیبانی از آرایه های پراکنده و آرایه های انجمنی
    داده های دو بعدی و سه بعدی ، عملکردها و تجسم جغرافیایی و ابزارهای انیمیشن
    حل کننده های سیستم معادلات ، معادلات دیوفانتین ، معادلات دیفرانسیل معمولی (ODE) ، معادلات دیفرانسیل جزئی غیر خطی (PDE) ، معادلات جبری دیفرانسیل (DAE) ، معادلات دیفرانسیل تاخیر (DDE) ، معادلات دیفرانسیل تصادفی (SDE) و روابط عود
    تجزیه و تحلیل عناصر محدود از جمله تولید توری سازگار 2D و 3D
    ابزارهای عددی و نمادی برای حساب مجزا و مداوم از جمله تبدیل های انتگرال پیوسته و گسسته
    بهینه سازی محلی و جهانی محدود و غیرقانونی
    کتابخانه های آماری چند متغیره شامل برازش ، آزمایش فرضیه و محاسبات احتمال و انتظار در بیش از 160 توزیع.
    محاسبات و شبیه سازی ها در روندها و صف های تصادفی
    ابزارهای یادگیری ماشین تحت نظارت و بدون نظارت برای داده ها ، تصاویر و صداها از جمله شبکه های عصبی مصنوعی
    ابزارهایی برای متن کاوی شامل عبارات منظم ، تحلیل معنایی ، تحلیل احساسات و استخراج واقعیت
    ابزارهای داده کاوی مانند تجزیه و تحلیل خوشه ای ، هم ترازی توالی و تطبیق الگو
    هندسه محاسباتی در ابعاد 2D ، 3D و بالاتر و هندسه 2D به سبک اقلیدس
    کتابخانه هایی برای پردازش سیگنال از جمله تجزیه و تحلیل موجک روی صداها ، تصاویر و داده ها
    فیلترها و اقدامات پردازش صدا از جمله تشخیص صدا
    ابزارهایی برای پردازش تصویر دو بعدی و سه بعدی  و پردازش تصویر ریخت شناختی از جمله تشخیص تصویر
    ابزاری برای تجسم و تجزیه و تحلیل نمودارهای جهت دار و بدون جهت
    ابزارهایی برای رمزنگاری شامل کلیدهای متقارن و نامتقارن ، رمزنگاری منحنی بیضوی و هش
    ابزاری برای محاسبات مالی از جمله اوراق قرضه ، سنوات ، مشتقات ، اختیارات و غیره
    توابع تئوری و تئوری گروهی
    ابزارهایی برای اثبات قضیه خودکار
    کتابخانه های سیستم کنترل خطی و غیر خطی
    کیت میکروکنترلر برای دادن مشخصات نمادین که از آن به طور خودکار کد تولید و مستقر می شود تا به صورت مستقل در میکروکنترلرها اجرا شود.
    ابزاری برای شیمی محاسباتی شامل محاسبات طول پیوند و زاویه و پایگاه داده های خواص شیمیایی
    زبان برنامه نویسی از ساختارهای رویه ای ، عملکردی ، شی گرا و برنامه نویسی موازی پشتیبانی می کند
    جعبه ابزار برای افزودن رابط های کاربری به محاسبات و برنامه ها
    ابزاری برای ایجاد و استقرار برنامه ها و خدمات محاسباتی مبتنی بر ابر
    ابزارهای اتصال به سیستمهای مبتنی بر دینامیک پیوند کتابخانه (DLL) ، جاوا ، دات نت ، C ++ ، Fortran ، CUDA ، OpenCL و پروتکل انتقال متن (HTTP)
    استفاده از هر دو “ورودی زبانی به صورت آزاد” (یک رابط کاربری زبان طبیعی)  و Wolfram Language در نوت بوک هنگام اتصال به اینترنت

    روش های مختلفی برای استقرار برنامه های نوشته شده در Wolfram Mathematica وجود دارد:

    Mathematica Player Pro یک نسخه در زمان اجرا برای Mathematica است که هر برنامه Mathematica را اجرا می کند اما اجازه ویرایش یا ایجاد کد را نمی دهد.
    یک نسخه رایگان ، Wolfram CDF Player ، برای اجرای برنامه های Mathematica که در قالب سند محاسباتی (CDF) ذخیره شده اند ، ارائه شده است.  همچنین می تواند پرونده های استاندارد Mathematica را مشاهده کند ، اما آنها را اجرا نمی کند. این شامل پلاگین هایی برای مرورگرهای وب رایج در ویندوز و Macintosh است.
    webMathematica به یک مرورگر وب اجازه می دهد تا به عنوان جلوی سرور Mathematica از راه دور عمل کند. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که به یک برنامه نوشته شده توسط کاربر امکان دسترسی از راه دور از طریق مرورگر در هر سیستم عامل را می دهد. ممکن است برای دسترسی کامل به Mathematica استفاده نشود. به دلیل محدودیت های پهنای باند ، گرافیک های سه بعدی تعاملی به طور کامل در یک مرورگر وب پشتیبانی نمی شوند.
    کد زبان Wolfram را می توان به کد C یا به یک DLL تولید خودکار تبدیل کرد.
    کد زبان Wolfram را می توان روی سرویس ابری Wolfram به عنوان یک برنامه وب یا API یا در سرورهای میزبان Wolfram یا در نصب خصوصی Wolfram Enterprise Private Cloud اجرا کرد.

    ارتباط با برنامه های دیگر از طریق پروتکلی به نام Wolfram Symbolic Transfer Protocol (WSTP) اتفاق می افتد. این اجازه می دهد تا ارتباط بین هسته Wolfram Mathematica و جلوی آن ، و همچنین یک رابط کلی بین هسته و برنامه های دیگر فراهم می کند.  Wolfram Research بصورت آزادانه یک کیت توسعه دهنده برای ارتباط برنامه های نوشته شده در زبان برنامه نویسی C با هسته Mathematica از طریق WSTP توزیع می کند. با استفاده از J / Link. ،  یک برنامه جاوا می تواند از Mathematica بخواهد محاسبات را انجام دهد. به همین ترتیب ، یک برنامه Mathematica می تواند کلاس های جاوا را بارگیری کند ، اشیا Java جاوا را دستکاری کرده و تماس های متد را انجام دهد. عملکرد مشابه با NET / Link ،  اما با برنامه های .NET به جای برنامه های جاوا بدست می آید. زبانهای دیگری که به Mathematica متصل می شوند عبارتند از: Haskell ،  AppleScript ،  Racket ،  Visual Basic ،  Python ،   و Clojure.

    Mathematica از تولید و اجرای مدل های Modelica برای مدل سازی سیستم پشتیبانی می کند و با Wolfram System Modeler متصل می شود.

    پیوندها برای بسیاری از بسته های نرم افزاری شخص ثالث از جمله OpenOffice.org Calc ،  Microsoft Excel ،  MATLAB ،  R ،  SageMath (که همچنین می تواند Mathematica را نیز بلند کند) ،  مجرد ،  Wolfram SystemModeler و Origin. همچنین به موتور بازی Unity و Gym OpenAI پیوند دارد. معادلات ریاضی را می توان با سایر نرم افزارهای محاسباتی یا حروفچینی از طریق MathML مبادله کرد.

    Mathematica شامل رابط های پایگاه داده های SQL (از طریق اتصال پایگاه داده جاوا JDBC) ،  MongoDB است و می تواند از طریق SPARQL به پایگاه داده های نمودار RDF دسترسی پیدا کند. Mathematica همچنین می تواند سرویس های وب را از شرح زبان توصیف خدمات وب (WSDL) نصب کند.  از طریق Hadoop می تواند به داده های HDFS دسترسی پیدا کند.

    Mathematica می تواند برای بازیابی یا ارسال داده ها از جمله ArXiv ، Bing ، ChemSpider ، CrossRef ، Dropbox ، Facebook ، Federal Reserve ، Fitbit ، Flickr ، Google (خدمات تجزیه و تحلیل ، تقویم ، مخاطبین ، جستجوی سفارشی ، به علاوه ، جستجو ، ترجمه) از طریق سرویس های ابری فراخوانی شود. ، Instagram ، LinkedIn ، MailChimp ، Microsoft Translator ، Mixpanel ، OpenLibrary ، OpenPHACTS ، PubChem ، PubMed ، Reddit ، RunKeeper ، SeatGeek ، SurveyMonkey ، Twilio ، Twitter ، Wikipedia و Yelp.

    Mathematica می تواند از طریق پیوند به LabVIEW ،  از طریق منابع داده های مالی ،  و مستقیماً از دستگاه های سخت افزاری از طریق GPIB (IEEE 488) ،  USB ،  و رابط های سریال داده ها را در زمان واقعی ضبط کند. این دستگاه به طور خودکار دستگاه های پیروی از پروتکل HID USB را شناسایی و خوانده می شود. این می تواند به طور مستقیم از طیف وسیعی از سنسورهای ورنیه که سازگار با لینک هستند بخواند.

    Mathematica می تواند برای بلاکچین های عمومی (بیت کوین ، اتریوم و ARK) بخواند و بنویسد.

    این برنامه از واردات و صادرات بیش از 220 داده ، تصویر ، فیلم ، صدا ، طراحی به کمک رایانه (CAD) ، سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS) ،  سند و قالب های زیست پزشکی پشتیبانی می کند.

    Wolfram Mathematica شامل مجموعه ای از داده های سرپرستی ارائه شده برای استفاده در محاسبات است. Mathematica همچنین با Wolfram Alpha ، یک موتور پاسخ آنلاین دانش محاسباتی که داده های اضافی را فراهم می کند ، ادغام شده است ، برخی از آنها در زمان واقعی به روز می شوند. برخی از مجموعه داده ها علاوه بر داده های ریاضی (مانند گره ها و چند وجهی) شامل داده های نجومی ، شیمیایی ، ژئوپلیتیکی ، زبانی ، زیست پزشکی و آب و هوا هستند.

    Wolfram Mathematica بر اساس ایده های قبلی برنامه Cole و Wolfram Symbolic Manipulation Program (SMP) بنا شد.  نام برنامه “Mathematica” توسط استیو جابز ، بنیانگذار اپل ، به استفان ولفرام پیشنهاد شد ، گرچه ولفرام زودتر به آن فکر کرده بود و آن را رد کرد.

    Wolfram Research نسخه های زیر Mathematica را منتشر کرده است:

    1.0 – 23 ژوئن 1988
    1.1 – 31 اکتبر 1988
    1.2 – 1 آگوست 1989
    2.0 – 15 ژانویه 1991
    2.1 – 15 ژوئن 1992
    2.2 – 1 ژوئن 1993
    3.0 – 3 سپتامبر 1996
    4.0 – 19 مه 1999
    4.1 – 2 نوامبر 2000
    4.2 – 1 نوامبر 2002
    5.0 – 12 ژوئن 2003
    5.1 – 25 اکتبر 2004
    5.2 – 20 ژوئن 2005
    6.0 – 1 مه 2007
    7.0 – 18 نوامبر 2008
    8.0 – 15 نوامبر 2010
    9.0 – 28 نوامبر 2012
    10.0 – 9 ژوئیه 2014
    10.1 – 30 مارس 2015
    10.2 – 14 ژوئیه 2015
    10.3 – 15 اکتبر 2015
    10.4 – 2 مارس 2016
    11.0.0 – 8 آگوست 2016
    11.0.1 – 28 سپتامبر 2016
    11.1 – 16 مارس 2017
    11.1.1 – 25 آوریل 2017
    11.2 – 14 سپتامبر 2017
    11.3 – 8 مارس 2018
    12.0 – 16 آوریل 2019
    12.1 – 18 مارس 2020
    12.1.1 – 17 ژوئن 2020

    1 پاسخ
    1. آرمان افتخارنیاکانی
      آرمان افتخارنیاکانی گفته:

      با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
      موفق و سربلند باشید…

      پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *