شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه ولفرام سیستم مدلر Wolfram SystemModeler

انجام پروژه ولفرام سیستم مدلر – انجام پروژه Wolfram SystemModeler – انجام مدل سازی با نرم افزار Wolfram SystemModeler –  انجام پروژه با نرم افزار ولفرام سیستم مدلر – انجام مدل سازی با نرم افزار ولفرام سیستم مدلر – انجام پروژه با نرم افزار Wolfram SystemModeler


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Wolfram SystemModeler خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Wolfram SystemModeler خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Wolfram SystemModeler  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Wolfram SystemModeler خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه ولفرام سیستم مدلر Wolfram SystemModeler

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی ولفرام سیستم مدلر Wolfram SystemModeler را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Wolfram SystemModeler که توسط Wolfram MathCore ساخته شده است ، بستری برای مهندسی و همچنین مدل سازی و شبیه سازی علوم زندگی بر اساس زبان Modelica است. این یک محیط مدل سازی و شبیه سازی گرافیکی تعاملی و مجموعه ای قابل تنظیم از کتابخانه های مؤلفه را فراهم می کند.

از ویژگی های Wolfram SystemModeler می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رابط کاربری گرافیکی برای مدل سازی کشیدن و رها کردن
کنترل کامل شبیه سازی ها با یک محیط نوت بوک تعاملی که توسط زبان Wolfram ساخته شده است
انیمیشن های فوری
با دستیابی به معادلات کامل مدل و نتایج شبیه سازی مدل های خود ، محاسبات عددی و عددی خود را انجام دهید
رابط کاربری متنی برای مدل سازی ، شبیه سازی ، اسناد و تحلیل Modelica مبتنی بر معادله
مدل سازی A- علّی (مبتنی بر مؤلفه) و علی (بلوک محور)
اجزای قابل استفاده مجدد امکان کشف سریع طرح ها و سناریوهای جایگزین را فراهم می آورد
یک کتابخانه گسترده در مؤلفه و یک فروشگاه کتابخانه اضافی
مدل سازی چند دامنه ، از جمله:
مکانیک 1 بعدی و سه بعدی
برق
هیدرولیک
ترمودینامیک
مهندسی کنترل
زیست شناسی سیستم
تجزیه و تحلیل فراوانی ، حساسیت و قابلیت اطمینان
ادغام با Mathematica برای تجزیه و تحلیل و مستند سازی مدل ها و شبیه سازی ها
واردات و صادرات از طریق Functional_Mock-up_Interface.
به اشتراک گذاری و انتشار مدل ها و شبیه سازی در قالب های متداول مانند PDF ، HTML و LaTex انجام می شود

رابط اصلی Wolfram SystemModeler ، Model Center ، یک محیط گرافیکی تعاملی است که شامل مجموعه ای از کتابخانه های مؤلفه است. مدلهای توسعه یافته در Model Center را می توان در مرکز شبیه سازی شبیه سازی کرد. این نرم افزار همچنین یکپارچه و محکم با محیط Mathematica را فراهم می کند. کاربران می توانند مدل های Wolfram SystemModeler خود را در نوت بوک های Mathematica توسعه دهند ، شبیه سازی کنند ، مستند سازی و آنالیز کنند. این نرم افزار در زمینه مهندسی و همچنین در علوم زندگی استفاده می شود.

در ابتدا توسط مهندسی MathCore به عنوان MathModelica توسعه داده شد ، توسط Wolfram Research در تاریخ 30 مارس 2011 بدست آمد.  سپس به عنوان Wolfram SystemModeler در 23 مه 2012 مجدداً منتشر شد  با ادغام بهبود یافته با Wolfram Mathematica.

Wolfram SystemModeler از زبان مدل سازی شی گرا رایگان Modelica استفاده می کند ، زبانی که برای مدل سازی سیستم های فیزیکی طراحی شده و برای پشتیبانی از توسعه کتابخانه و تبادل مدل طراحی شده است. این یک زبان مدرن است که با استفاده از معادلات ریاضی و سازه های شی گرا ساخته شده است تا بتواند استفاده مجدد از دانش مدل سازی را تسهیل کند.  از آنجا که در نسخه 11.3 ، زبان Wolfram از دسترسی مستقیم به کتابخانه های Modelica برای شبیه سازی سیستم و تحلیل از رابط نوت بوک پشتیبانی می کند.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *