شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه مپل Maple

انجام پروژه مپل – انجام پروژه Maple – انجام مدل سازی با نرم افزار Maple –  انجام پروژه با نرم افزار مپل – انجام مدل سازی با نرم افزار مپل – انجام پروژه با نرم افزار Maple – انجام پروژه میپل – انجام پروژه با نرم افزار میپل – انجام مدل سازی با نرم افزار میپل


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Maple خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Maple خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Maple  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Maple خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

Maple

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی مپل Maple را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Maple یک محیط محاسباتی نمادین و عددی و همچنین یک زبان برنامه نویسی چند پارادایم است. این بخش های مختلفی از محاسبات فنی مانند ریاضیات نمادین ، ​​آنالیز عددی ، پردازش داده ها ، تجسم و سایر موارد را در بر می گیرد. جعبه ابزار ، MapleSim ، عملکردی را برای مدل سازی بدنی چندرسانه ای و تولید کد اضافه می کند.

ظرفیت Maple برای محاسبات نمادین شامل سیستم های جبر رایانه ای با هدف کلی است. به عنوان مثال ، می تواند عبارات ریاضی را دستکاری کرده و راه حل های نمادین را برای برخی مشکلات پیدا کند ، مانند مواردی که ناشی از معادلات دیفرانسیل معمولی و جزئی است.

Maple توسط شرکت نرم افزاری کانادایی Maplesoft توسعه یافته است. نام “Maple” اشاره ای به میراث نرم افزار کانادایی است.

قابلیت های اصلی
کاربران می توانند در نماد ریاضی سنتی وارد ریاضیات شوند. رابط های کاربر سفارشی نیز می توانند ایجاد شوند. پشتیبانی از محاسبات عددی ، به دقت دلخواه ، و همچنین محاسبه و تجسم نمادین است. نمونه هایی از محاسبات نمادین در زیر آورده شده است.

Maple یک زبان برنامه نویسی به سبک پویا تایپ شده (شبیه به پاسکال) را در خود جای داده است ، که متغیرهای دامنه لغوی را مجاز می کند. همچنین رابط هایی به زبانهای دیگر (C ، C # ، Fortran ، Java ، MATLAB و Visual Basic) و همچنین به Microsoft Excel وجود دارد.

Maple از MathML 2.0 پشتیبانی می کند ، که یک فرمت W3C برای نمایش و تفسیر عبارات ریاضی ، از جمله نمایش آنها در صفحات وب است.  همچنین امکان تبدیل عبارات از نمادهای سنتی ریاضی به نشانه گذاری مناسب برای سیستم تایپ LaTeX وجود دارد.

معماری
Maple مبتنی بر یک هسته کوچک است که به زبان C نوشته شده است و زبان Maple را در اختیار شما قرار می دهد. بیشتر عملکردها توسط کتابخانه ها تهیه شده اند که از منابع مختلفی تهیه شده اند. بیشتر کتابخانه ها به زبان Maple نوشته شده اند. کد منبع قابل مشاهده است. بسیاری از محاسبات عددی توسط کتابخانه های عددی NAG ، کتابخانه های ATLAS یا کتابخانه های GMP انجام می شود.

قابلیت های مختلف در Maple به داده های عددی در قالب های مختلف نیاز دارد. عبارات نمادین به عنوان نمودارهای چرخه ای جهت دار در حافظه ذخیره می شوند. رابط استاندارد و رابط ماشین حساب در جاوا نوشته شده است.

اولین مفهوم Maple از نشستی در اواخر سال 1980 در دانشگاه واترلو ناشی شد.  محققان این دانشگاه مایل به خرید یک رایانه به اندازه کافی قدرتمند برای اجرای سیستم جبر رایانه ای مبتنی بر Lisp Macsyma بودند. در عوض ، آنها تصمیم گرفتند كه سیستم جبری رایانه ای خود را با نام Maple بسازند كه روی رایانه های كم هزینه اجرا شود. با هدف حمل و نقل ، آنها نوشتن افرا به زبان های برنامه نویسی از خانواده BCPL (در ابتدا با استفاده از زیر مجموعه های B و C و بعداً فقط C) انجام دادند.  اولین نسخه محدود بعد از سه هفته ظاهر شد و نسخه های کاملتر از ابتدای سال 1982 وارد جریان اصلی شدند.  در اواخر سال 1983 ، بیش از 50 دانشگاه دارای نسخه هایی از Maple بودند که روی دستگاههای خود نصب شده بودند.

در سال 1984 ، این گروه تحقیقاتی با شرکت Watcom Products Inc برای صدور مجوز و توزیع اولین نسخه تجاری موجود ، Maple 3.3 ، مجوز و توزیع کردند.  در سال 1988 شرکت واترلو Maple (Maplesoft) تأسیس شد. هدف اصلی این شرکت مدیریت توزیع نرم افزار بود ، اما سرانجام به دست آورد که بخش تحقیق و توسعه مخصوص به خود ، جایی که امروزه بیشتر پیشرفت های Maple انجام می شود (بقیه در آزمایشگاه های مختلف دانشگاهی انجام می شود).

در سال 1989 ، اولین رابط کاربری گرافیکی Maple توسعه داده شد و با نسخه 4.3 برای Macintosh گنجانده شد. نسخه های X11 و ویندوز از رابط کاربری جدید در سال 1990 با Maple V. به دنبال آن رفت. در 1992 ، Maple V Release 2 “کاربرگ” Maple را معرفی کرد که متن ، گرافیک و ورودی و خروجی انواع مختلفی را ترکیب می کرد.  در سال 1994 شماره ویژه ای از خبرنامه ایجاد شده توسط توسعه دهندگان Maple به نام MapleTech منتشر شد.

در سال 1999 ، با انتشار Maple 6 ، Maple تعدادی از کتابخانه های عددی NAG را در بر گرفت.  در سال 2003 ، رابط فعلی “استاندارد” با Maple 9 معرفی شد. این رابط در درجه اول در جاوا نوشته شده است (گرچه بخش هایی مانند قوانین برای تایپ فرمول های ریاضی ، به زبان Maple نوشته شده اند). رابط جاوا به دلیل کند بودن مورد انتقاد قرار گرفت ؛ در نسخه های بعدی پیشرفت هایی صورت گرفته است ، اگرچه مستندات Maple 11 رابط قبلی (“کلاسیک”) را برای کاربران با کمتر از 500 مگابایت حافظه فیزیکی توصیه می کند.

بین سالهای 1995 و 2005 Maple به دلیل داشتن رابط کاربری ضعیف ، سهم قابل توجهی از بازار را از دست داد.  با Maple 10 در سال 2005 ، Maple یک رابط کاربری “حالت سند” جدید معرفی کرد ، که از آن زمان تاکنون در چندین نسخه منتشر شده است.

در سپتامبر 2009 Maple و Maplesoft توسط خرده فروش نرم افزار ژاپنی Cybernet Systems به دست آوردند.

ویژگی های Maple عبارتند از:

پشتیبانی از محاسبات نمادین و عددی با دقت دلخواه
کتابخانه های عملکردی ریاضی ابتدایی و ویژه
اعداد پیچیده و حسابی با فاصله
حساب ، بزرگترین تقسیم کننده های مشترک و عامل بندی برای چندجملهای چند متغیره بر روی عقلانیت ، زمینه های محدود ، زمینه های شماره جبری و زمینه های عملکرد جبری
محدودیت ها ، سری ها و وسایل نامتعارف
مبنای گروبنر
جبر دیفرانسیل
ابزارهای دستکاری ماتریس از جمله پشتیبانی از آرایه های پراکنده
نمودارهای عملکرد و ابزارهای انیمیشن عملکرد ریاضی
حل کننده سیستم های معادلات ، معادلات دیوفانتین ، ODE ها ، PDE ها ، DAE ها ، DDE ها و روابط عود
ابزارهای عددی و نمادین برای حسابهای گسسته و مداوم شامل یکپارچه سازی قطعی و نامشخص ، جمع بندی قطعی و نامشخص ، تمایز خودکار و تبدیل های انتگرالی مداوم و گسسته
محدود و بهینه سازی محلی و جهانی محدود
آمار شامل مدل سازی مدل ، آزمایش فرضیه و توزیع احتمال
ابزار برای دستکاری داده ها ، تجسم و تجزیه و تحلیل
ابزار برای مشکلات و مشکلات ترکیبی
پشتیبانی از داده های سری زمانی و واحد مبتنی بر واحد
اتصال به جمع آوری داده های مالی و اقتصادی آنلاین
ابزارهایی برای محاسبات مالی شامل اوراق قرضه ، سالیانه ها ، مشتقات ، گزینه ها و غیره
محاسبات و شبیه سازی در فرآیندهای تصادفی
ابزار برای استخراج متن از جمله عبارات منظم
ابزارهای پردازش سیگنال و سیستمهای کنترل خطی و غیرخطی
ابزار ریاضی گسسته از جمله تئوری اعداد
ابزاری برای تجسم و تحلیل نمودارهای کارگردانی و غیر مستقیم
تئوری گروه شامل جایگشت و گروههای ارائه شده نهایی
توابع نمادین تانسور
فیلترهای داده ، تصویر ، صدا ، CAD و اسناد را وارد و صادر کنید
پردازش کلمه فنی از جمله ویرایش فرمول
زبان برنامه نویسی از سازه های رویه ای ، کاربردی و شی گرا پشتیبانی می کند
ابزارهایی برای اضافه کردن رابط های کاربر به محاسبات و برنامه ها
ابزارهایی برای اتصال به SQL ، Java ، .NET ، C ++ ، Fortran و http
ابزاری برای تولید کد برای C ، C # ، Fortran ، Java ، JavaScript ، Julia، Matlab، Perl، Python، R و Visual Basic
ابزارهایی برای برنامه نویسی موازی

موتور Maple در چندین محصول دیگر از Maplesoft استفاده می شود:

Moebius ، مجموعه تست آنلاین DigitalEd ، از Maple برای ایجاد الگوریتمی سؤالات و پاسخ دانش آموزان درجه استفاده می کند.
MapleNet به کاربران امکان ایجاد صفحات JSP و برنامه های Java را می دهد. MapleNet 12 و بالاتر همچنین به کاربران امکان می دهد با کاربرگ Maple که حاوی مؤلفه های تعاملی هستند بارگذاری و کار کنند.
MapleSim ، ابزاری شبیه سازی مهندسی.
پکیج شیمی کوانتومی Maple از RDMChem انرژی و خواص الکترونیکی مولکول ها را محاسبه و تجسم می کند.
در زیر محصولات تجاری شخص ثالث ذکر شده است که دیگر از موتور Maple استفاده نمی کنند:

نسخه های Mathcad که بین سالهای 1994 و 2006 منتشر شد شامل یک موتور جبری Maple مشتق شده (MKM ، با نام مستعار هسته Kathel Maple) است ، هرچند نسخه های بعدی از MuPAD استفاده می کنند.
جعبه ابزار نمادین ریاضی در MATLAB شامل بخشی از موتور Maple 10 است ، اما اکنون از MuPAD استفاده می کند (با شروع MATLAB R2007b + انتشار).
نسخه های قدیمی ویرایشگر ریاضی در محل کار علمی شامل Maple به عنوان موتور محاسباتی بود ، البته نسخه های فعلی شامل MuPAD است.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *