شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه مپل سیم MapleSim

انجام پروژه مپل سیم – انجام پروژه MapleSim – انجام مدل سازی با نرم افزار MapleSim –  انجام پروژه با نرم افزار مپل سیم – انجام مدل سازی با نرم افزار مپل سیم – انجام پروژه با نرم افزار MapleSim


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار MapleSim خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار MapleSim خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار MapleSim  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های MapleSim خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه مپل سیم MapleSim

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی مپل سیم MapleSim را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



MapleSim یک ابزار مدل سازی و شبیه سازی چند دامنه مبتنی بر Modelica است که توسط Maplesoft ساخته شده است. MapleSim معادلات مدل ایجاد می کند ، شبیه سازی ها را اجرا می کند و تجزیه و تحلیل ها را با استفاده از موتور ریاضی نمادین و عددی Maple انجام می دهد. مدل ها با کشیدن و رها کردن مؤلفه ها از یک کتابخانه به یک فضای کاری مرکزی ایجاد می شوند ، در نتیجه مدلی ارائه می شود که سیستم فیزیکی را به صورت گرافیکی نمایان می کند. Maplesoft توسعه MapleSim را تا حدودی در پاسخ به درخواست تویوتا برای تولید ابزارهای مدل سازی بدنی برای کمک به روند جدید توسعه مبتنی بر مدل خود ، آغاز کرد.

کتابخانه MapleSim شامل مؤلفه های زیادی است که می توانند با یکدیگر به منظور مدل سازی یک سیستم متصل شوند. این مؤلفه ها از حیطه های علوم و مهندسی مانند رشته های برق ، مکانیکی ،  و مهندسی حرارتی هستند. MapleSim همچنین شامل اجزای سنتی جریان سیگنال است که می توانند با سایر اجزای فیزیکی موجود در فضای کاری ترکیب شوند. بنابراین ، MapleSim قادر است روشهای مدل سازی علی را با تکنیک های اگزوز ترکیب کند که نیازی به مشخصه جهت گردش سیگنال بین همه مؤلفه ها ندارد.

استفاده از Maple در زیر MapleSim اجازه می دهد تا تمام معادلات سیستم به صورت خودکار تولید و ساده شوند. کاربر می تواند سیستم خود را به روش های مختلف ، مانند مشاهده معادلات پشت مدل خود و انجام بهینه سازی پارامتر ، اکتشاف کند.  استفاده از موتور ریاضیات Maple همچنین به MapleSim امکان می دهد ویژگی هایی مانند مدیریت واحدها و حل DAE های مرتفع را که معمولاً در مدل های پیچیده ابهام با آنها روبرو هستند ، در خود جای دهد.

اتصال MapleSim
ANSI C پایه تولید Simulink S پایه عملکرد
اتصال MapleSim برای FMI
نسل FMU بر اساس استاندارد FMI
اتصال B&R MapleSim
ابزار ادغام برای استودیو اتوماسیون B&R و مدلهای MapleSim
اتصال MapleSim برای LabVIEW و NI Veristand
تولید کد برای نرم افزار NI LabVIEW
اتصال MapleSim برای JMAG-RT
پرونده JMAG-RT را وارد مدل MapleSim کنید
جعبه ابزار CAD MapleSim
مدل های مختلف CAD را به MapleSim وارد کرده و سپس به طور خودکار از قطعات مدل در MapleSim استفاده مجدد کنید
کتابخانه تایر MapleSim
كتابخانه استاندارد قطعات لاستيك صنعت كه شامل انواع Fiala ، Calspan و Pacejka 2002 مي باشد.
کتابخانه DriveleSim Driveline
کتابخانه کامپوننت برای مدل سازی پیشرانه در مهندسی خودرو مانند دیفرانسیل ، چرخ ها و بارهای جاده ای.
کتابخانه باتری MapleSim
برای مدل سازی سیستم باتری از مدل های الکتروشیمیایی و مدار معادل آن پشتیبانی می کند
کتابخانه هیدرولیک MapleSim از Modelon
نسخه شخص ثالث برای مدل های مؤلفه هیدرولیک
کتابخانه پنوماتیک MapleSim از Modelon
نسخه شخص ثالث برای مدل های مؤلفه پنوماتیک
کتابخانه پویا MapleSim Engine از Modelon
نسخه شخص ثانویه کتابخانه موتور دینامیک که می تواند برای مدل سازی و شبیه سازی موتور احتراق در کاربردهای خودرو مورد استفاده قرار گیرد.
کتابخانه انتقال حرارت MapleSim از CYBERNET
شبیه سازی سطح سیستم برای اثرات انتقال حرارت در مدل MapleSim مبتنی بر رویکرد گسسته سازی خودکار.
جعبه ابزار طراحی کنترل MapleSim
مجموعه ای از دستورات را برای طراحی کنترلر مانند PID کار با مدل های گیاهی طراحی شده توسط MapleSim فراهم می کند. این دستورات در Maple استفاده می شود.
MapleSim Explorer
نسخه مشاهده گر MapleSim که می تواند شبیه سازی مدل های MapleSim را اجرا کند.
سرور MapleSim
گزینه استقرار وب که می تواند مدل های MapleSim را در مرورگر وب یا تبلت ها ارائه دهد.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *