شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه مدل سیم ModelSim

انجام پروژه مدل سیم – انجام پروژه ModelSim – انجام مدل سازی با نرم افزار ModelSim –  انجام پروژه با نرم افزار مدل سیم – انجام مدل سازی با نرم افزار مدل سیم – انجام پروژه با نرم افزار ModelSim


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار ModelSim خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار ModelSim خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار ModelSim  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های ModelSim خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه مدل سیم ModelSim

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی مدل سیم ModelSim را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



ModelSim یک محیط شبیه سازی HDL چند زبانه توسط Mentor Graphics است ،  برای شبیه سازی زبانهای توصیف سخت افزار مانند VHDL ، Verilog و SystemC ، و شامل یک دیباگر C داخلی است.  ModelSim می تواند بطور مستقل مورد استفاده قرار گیرد. یا در رابطه با Intel Quartus Prime ، Xilinx ISE یا Xilinx Vivado. شبیه سازی با استفاده از رابط کاربری گرافیکی (GUI) یا به صورت خودکار با استفاده از اسکریپت ها انجام می شود.

محصولات شبیه سازی HDL Mentor در نسخه های مختلف ، مانند ModelSim PE و Questa Sim ارائه می شوند.

Questa Sim قابلیت های اشکال زدایی با کارایی بالا و پیشرفته را ارائه می دهد ، در حالی که ModelSim PE شبیه ساز سطح ورود برای علاقمندان و دانشجویان است.  Questa Sim در طراحی های بزرگ چند میلیونی دروازه استفاده می شود ، و در معماری های 32 بیتی و 64 بیتی در Microsoft Windows و Linux پشتیبانی می شود.

ModelSim همچنین با MATLAB / Simulink با استفاده از لینک برای ModelSim قابل استفاده است.  پیوند برای ModelSim یک رابط همزمان شبیه سازی دو طرفه سریع بین Simulink و ModelSim است.  برای چنین طراحی ها ، متلب یک ابزار شبیه سازی عددی را فراهم می کند ، در حالی که ModelSim ابزاری برای تأیید اجرای سخت افزار و ویژگی های زمان بندی طراحی ارائه می دهد.

ModelSim برای شبیه سازی کلیه زبانهای پشتیبانی شده از یک هسته یکپارچه استفاده می کند و روش اشکال زدایی کد C تعبیه شده همان VHDL یا Verilog است.

محصولات ModelSim و Questa Sim شبیه سازی ، تأیید و اشکال زدایی را برای زبانهای زیر امکان پذیر می کند:

VHDL
وریلوگ
Verilog 2001
SystemVerilog
PSL
SystemC

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *