شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه مایکروسافت ویزیو Microsoft Visio

انجام پروژه مایکروسافت ویزیو – انجام پروژه Microsoft Visio – انجام مدل سازی با نرم افزار Microsoft Visio –  انجام پروژه با نرم افزار مایکروسافت ویزیو – انجام مدل سازی با نرم افزار مایکروسافت ویزیو – انجام پروژه با نرم افزار Microsoft Visio


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Microsoft Visio خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Microsoft Visio خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Microsoft Visio  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Microsoft Visio خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه مایکروسافت ویزیو Microsoft Visio

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی مایکروسافت ویزیو Microsoft Visio را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

    آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

    تلفن 02188769296

    پیامک 09022113687

    Shabihsazanak@gmail.com



    Microsoft Visio (/ˈvɪz.i.oʊ/ VIZ-ee-oh) (مایکروسافت آفیس Visio سابق) یک برنامه نمودار گرافیکی و وکتور گرافیک است و بخشی از خانواده Microsoft Office است. این محصول اولین بار در سال 1992 توسط شرکت Shapeware ساخته شد. در سال 2000 توسط مایکروسافت خریداری شد.

    مایکروسافت Visio 2013 را برای ویندوز در دو نسخه استاندارد و حرفه ای در دسترس قرار داد. نسخه های استاندارد و حرفه ای از همان رابط مشترک استفاده می کنند ، اما نسخه حرفه ای دارای الگوهای اضافی برای نمودارها و طرح های پیشرفته تر و همچنین قابلیت های در نظر گرفته شده برای ایجاد اتصال آسان نمودارها به منابع داده و نمایش داده های آنها به صورت گرافیکی است.  نسخه حرفه ای دارای سه نوع نمودار اضافی و همچنین قوانین هوشمند ، اعتبار سنجی و فرایند فرعی است (تجزیه نمودار).  Visio Professional همچنین به عنوان یک جز component اضافی از اشتراک Office365 ارائه می شود.

    در 22 سپتامبر 2015 ، Visio 2016 در کنار Microsoft Office 2016 منتشر شد. چند ویژگی جدید مانند اتصال یک مرحله ای با داده های Excel ، حفاظت از مدیریت حقوق اطلاعات (IRM) برای پرونده های Visio ، شکل های مدرن برای طرح دفتر ، شکل های دقیق اضافه شده است. برای نقشه های سایت ، اشکال به روز شده برای نقشه های طبقه ، اشکال مدرن برای نقشه های خانه ، اشکال سازگار با IEEE برای نمودارهای الکتریکی ، طیف جدیدی از نمودارهای شروع و مضامین جدید برای رابط Visio.

    مدل سازی پایگاه داده در Visio حول نمودار مدل پایگاه داده (DMD) می چرخد.

    قالب های پرونده

    در تمام نسخه های قبلی Visio از VSD ، قالب پرونده باینری اختصاصی ، استفاده شده است. Visio 2010 پشتیبانی از قالب پرونده VDX را اضافه کرد که یک قالب کاملاً مستند مبتنی بر XML Schema (“DatadiagramML”) است ، اما همچنان به طور پیش فرض از VSD استفاده می کند.

    Visio 2013 پشتیبانی از نوشتن پرونده های VDX را به نفع قالب های جدید پرونده های VSDX و VSDM حذف می کند  و به طور پیش فرض از آنها استفاده می کند. یک فایل VSDX یا VSDM که بر اساس استاندارد Open Packaging Conventions (OPC) ایجاد شده است (ISO 29500 ، Part 2) شامل گروهی از فایلهای XML است که درون یک فایل Zip بایگانی می شوند.  پرونده های VSDX و VSDM فقط از این نظر تفاوت دارند که پرونده های VSDM ممکن است حاوی ماکرو باشند.  از آنجا که این پرونده ها مستعد ابتلا به ویروس ماکرو هستند ، برنامه امنیت شدید را بر روی آنها اعمال می کند.

    در حالی که پرونده های VSD از فشرده سازی بدون اتلاف LZW استفاده می کنند ، VDX فشرده نمی شود. از این رو ، یک فایل VDX معمولاً 3 تا 5 برابر بیشتر فضای ذخیره سازی را اشغال می کند.  فایل های VSDX و VSDM از فشرده سازی مشابه فایل های Zip استفاده می کنند.

    Visio همچنین از ذخیره فایل ها در پرونده های SVG ، سایر پرونده های نمودار و تصاویر پشتیبانی می کند. با این حال ، تصاویر را نمی توان باز کرد.

    Visio به عنوان یک محصول مستقل تولید شده توسط Shapeware Corporation آغاز به کار کرد. نسخه 1.0 در سال 1992 ارسال شد. نسخه پیشین ، نسخه 0.92 ، به همراه یک ابزار ارزیابی آمادگی سیستم های مایکروسافت ویندوز به صورت رایگان بر روی یک دیسک فلاپی توزیع شد. در سال 1995 ، شرکت Shapeware نام خود را به Visio Corporation تغییر داد تا از مزیت شناخت بازار و ارزش ویژه محصولات مرتبط بهره مند شود. مایکروسافت در سال 2000 Visio را خریداری کرد و مجدداً آن را به عنوان یک برنامه Microsoft Office معرفی کرد. مانند Microsoft Project ، هرگز به طور رسمی در هیچ یک از مجموعه های آفیس آفیس گنجانده نشده است (اگرچه برای آفیس 2003 بر روی دیسک بود و در صورت اطلاع کاربران از وجود آن ، امکان نصب آن وجود داشت). مایکروسافت نسخه Visio for Enterprise Architects را با برخی از نسخه های Visual Studio .NET 2003 و Visual Studio 2005 ارائه داد.

    همراه با Microsoft Visio 2002 Professional ، مایکروسافت ابزارهای شبکه Visio Enterprise و مرکز شبکه Visio را معرفی کرد. Visio Enterprise Network Tools محصولی الحاقی بود که به صورت خودکار نمودار شبکه و خدمات دایرکتوری را فعال می کرد. Visio Network Center یک وب سایت مبتنی بر اشتراک بود که در آن کاربران می توانستند جدیدترین محتوای مستندات شبکه و اشکال تجهیزات شبکه دقیق ماکت را از 500 تولید کننده برجسته پیدا کنند. مورد اول متوقف شده است ، در حالی که ویژگیهای شکل دوم در حال حاضر در خود برنامه ادغام شده اند.  Visio 2007 در تاریخ 30 نوامبر 2006 منتشر شد.

    Microsoft Visio در Visio 2010 روبان هایی را در رابط کاربری خود به کار گرفت.  Microsoft Word ، Excel ، PowerPoint ، Access و Outlook (تا حدودی) قبلاً با انتشار Microsoft Office 2007 این روبان را تصویب کرده بودند.

    19 نوامبر 2012: BPMN  [مرجع دایره ای] 2.0 در Microsoft Visio استفاده شد.

    نسخه ها
    Visio v1.0 (Standard، Lite، Home)
    Visio v2.0
    Visio v3.0
    Visio v4.0 (استاندارد ، فنی)
    Visio v4.1 (استاندارد ، فنی)
    Visio v4.5 (استاندارد ، حرفه ای ، فنی)
    Visio v5.0 (استاندارد ، حرفه ای ، فنی)
    Visio 2000 (v6.0؛ Standard، Professional، Technical، Enterprise) – بعداً پس از خرید شرکت Visio Corporation به مارک های SP1 و Microsoft به روزرسانی شد
    Visio 2002 (v10.0 ؛ استاندارد ، حرفه ای)

    Visio for Enterprise Architects 2003 (VEA 2003) – مبتنی بر Visio 2002 و همراه با Visual Studio .NET 2003 Enterprise Architect edition
    Office Visio 2003 (نسخه 11.0 ؛ استاندارد ، حرفه ای)
    Office Visio for Enterprise Architects 2005 (VEA 2005) – مبتنی بر Visio 2003 و همراه با نسخه های Visual Studio 2005 Team Suite و Team Architect
    Office Visio 2007 (v12.0 ؛ استاندارد ، حرفه ای)
    Visio 2010 (v14.0 ؛ استاندارد ، حرفه ای ، حق بیمه)
    Visio 2013 (v15.0 ؛ استاندارد ، حرفه ای)
    Visio 2016 (v16.0؛ Standard، Professional، Office 365)
    Visio Online Plan 1 (ویرایشگر مبتنی بر وب) ، Visio Online Plan 2 (دسکتاپ ، Office 365)
    Visio 2019 (v16.0 ؛ استاندارد ، حرفه ای)
    هیچ نسخه ویزیو 7 ، 8 و 9 وجود ندارد ، زیرا بعد از اینکه مایکروسافت ویزیو را به عنوان یک محصول مایکروسافت آفیس خریداری کرد و مارک آن را گرفت ، شماره نسخه های ویزیو شماره نسخه های آفیس را دنبال کردند. نسخه 13 به دلیل triskaidekaphobia حذف شد.

    Visio نسخه Mac OS X ندارد ، که منجر به رشد چندین برنامه شخص ثالث شده است که می توانند پرونده های Visio را در Mac باز و ویرایش کنند.

    در 7 مه 2001 ، مایکروسافت Visio Enterprise Network Tools (VENT) ، افزونه Visio 2002 که قرار است در تاریخ 1 ژوئیه 2001 منتشر شود ، و Visio Network Center ، سرویس وب مبتنی بر اشتراک برای متخصصان IT که از Microsoft Visio برای رایانه استفاده می کنند ، را معرفی کردند. نمودار شبکه.  VENT در 1 ژوئیه 2002 به دلیل تقاضای بسیار کم مشتری متوقف شد.

    1 پاسخ
    1. آرمان افتخارنیاکانی
      آرمان افتخارنیاکانی گفته:

      با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
      موفق و سربلند باشید…

      پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *