شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه شف آرشیتکت Chief Architect

انجام پروژه شف آرشیتکت – انجام پروژه Chief Architect – انجام مدل سازی با نرم افزار Chief Architect –  انجام پروژه با نرم افزار شف آرشیتکت – انجام مدل سازی با نرم افزار شف آرشیتکت – انجام پروژه با نرم افزار Chief Architect


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Chief Architect خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Chief Architect خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Chief Architect  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Chief Architect خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه شف آرشیتکت Chief Architect

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی شف آرشیتکت Chief Architect را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

    آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

    تلفن 02188769296

    پیامک 09022113687

    Shabihsazanak@gmail.com



    رئیس معمار نرم افزار توسعه دهنده نرم افزار طراحی خانه 3D معماری برای سازندگان ، طراحان داخلی ، معماران و علاقه مندان به خانه DIY است. ارشد معمار از ابزارهای BIM برای ایجاد یک مدل سه بعدی از سازه استفاده می کند و بطور خودکار تمام سیستم های ساختمانی خانه را تولید می کند.  برای بازار حرفه ای معماری و ساختمان ، خط تولید رئیس ArchitectⓇ را منتشر می کند. برای بازار مصرف کننده DIY ، خط تولید Home DesignerⓇ را منتشر می کند.

    رئیس اصلی معمار در Coeur d’Alene ، آیداهو ، ایالات متحده واقع شده است.

    رئیس معمار برای اولین بار در سال 1992 به عنوان محصول نرم افزاری گرافیکی رایانه ای 3D منتشر شد که نسخه اولیه مایکروسافت ویندوز نسخه 3.1 را اجرا کرد. گزارش شده است که از نرم افزار ارشد معمار استفاده ساده ای (در مقایسه با سایر بسته های 3 بعدی CAD) برای طراحی منزل سه بعدی است و بدین ترتیب ابزاری ارزشمند را در اختیار سازندگان ، پیمانکاران و مالکان خانه که به طور سنتی فاقد مهارت اجرای CAD پیچیده هستند فراهم می کند. نرم افزار.

    Chief Architect یک شرکت خصوصی است که در سال 1981 در پالو آلتو ، کالیفرنیا تاسیس شده است. در ابتدا این شرکت به نام Advanced Relation Technology، Inc. (ART) نامگذاری شد و پایگاه های داده رابطه ای را توسعه داد. بنیانگذار این شرکت ، جک سیمپسون ، دکترای فیزیک از دانشگاه استنفورد ، بومی Coeur d’Alene ، آیداهو بود و این شرکت را در اواخر دهه 1990 به Coeur d’Alene منتقل کرد. در آن زمان ، وی تجارت را از نرم افزار بانک اطلاعاتی به نرم افزار طراحی خانه تغییر داد. در حدود سال 2003 ، نام شرکت به رئیس معمار ، شرکت تغییر یافت.

    به دلیل سرخوردگی سیمپسون در طراحی با دست ، ابتدا نرم افزار ارشد معمار برای طراحی خانه ساخته شد. سیمپسون با فهمیدن این که نرم افزار طراحی بصری طراحی مسکونی وجود ندارد ، یک رئیس معمار – ابزاری برای طراحی خانه ها ایجاد کرد. اولین نسخه ارشد معمار از این خط تولید حرفه ای 3D CAD خانه به طور رسمی به عنوان نسخه 2.0 فروخته شد. نسخه های جدید که در طی سالیان متمادی با ویژگی های کلیدی ساختمان منتشر شده اند تا به بهبود روند طراحی مسکونی کمک کنند.  در سال 1993 ، این شرکت نسخه ساده ای از نرم افزار را به Broderbund برای فروش در بازار خرده فروشی / DIY مجوز داد. این شرکت در سال 2002 به دنبال انتشار 3D Architect 4.0 4.0 ، به روابط خود با Broderbund پایان داد.  در سال 2003 ، رئیس معمار برای مجوز نام بهتر خانه ها و باغها قراردادی با شرکت مریدیت امضا كرد.  این شرکت از Better Homes and Gardens Home Designer به عنوان جانشین معمار 3D Home استفاده کرد. در سال 2009 ، این شرکت جایگزین نام Better Homes and Gardens با Home DesignerⓇ شد.

    در فوریه سال 2014 ، این شرکت اولین نسخه سازگار با macOS خود را برای بازار طراحی حرفه ای منتشر کرد. این نسخه به شکلی مهندسی شده است که به کاربران امکان می دهد مجوز واحد را از طریق رایانه های Mac یا ویندوز اجرا کنند و مهمترین آن ، در هنگام جابجایی یک نقشه بین سیستم عامل ها ، سازگاری فایل وجود دارد.

    در ماه ژوئن سال 2016 این شرکت برنامه اصلی Mobile Architect 3D Viewer را برای iOS و Android منتشر کرد.  این برنامه به کاربران این امکان را می دهد تا مدل های سه بعدی تولید شده در نرم افزار دسک تاپ Chief Architect را برای کمک به تجسم طراحی قبل از شروع ساخت ، تجربه کنند. این برنامه دارای یک تجربه واقعیت مجازی و بدون استفاده از هدست است.

    نرم افزار طراحی داخلی حرفه ای
    ارشد معمار برتر ، ارشد معماری داخلی – سازگار با رایانه های شخصی و مک
    نرم افزار DIY / Consumer Home Design
    Home Designer Professional، Designer Home Architectural، Suite Designer Home – سازگار با رایانه شخصی و Mac
    نرم افزار طراحی خانه تلفن همراه
    رئیس ارشد معمار 3D Viewer – سازگار با iOS و Android

    1 پاسخ
    1. آرمان افتخارنیاکانی
      آرمان افتخارنیاکانی گفته:

      با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
      موفق و سربلند باشید…

      پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *