شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه سیگریتی Sigrity

انجام پروژه سیگریتی – انجام پروژه Sigrity – انجام مدل سازی با نرم افزار Sigrity –  انجام پروژه با نرم افزار سیگریتی – انجام مدل سازی با نرم افزار سیگریتی – انجام پروژه با نرم افزار Sigrity


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Sigrity خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Sigrity خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Sigrity  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Sigrity خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه سیگریتی Sigrity

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی سیگریتی Sigrity را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Sigrity که توسط شرکت Cadence Design Systems در سال 2012 با مبلغ 80 میلیون دلار بدست آمده است. تجزیه و تحلیل بر روی تراشه ها ، بسته های IC و برد مدار چاپی انجام می شود.

Sigrity با یک جایزه 1997 از سوی بنیاد ملی علوم برای شبیه سازی با استفاده از تکنیک های محاسبات الکترومغناطیسی هدف قرار دادن سازه های الکترونیکی با تکنیک های حل کننده ترکیبی ، عملیات را آغاز کرد. خط تولید چیدمان فیزیکی بسته IC در سال 2006 از Synopsys خریداری شد.

در تجدید نظر در محصول Sigrity در سال 2017 ، چندین ویژگی به طور خاص برای سرعت بخشیدن به قدرت PCB و علامت یکپارچگی سیگنال طراحی شده است.  در سال 2016 ، Cadence نمونه کارها را با یک جریان تجزیه و تحلیل لینک سریال به روز شده از جمله یک فناوری ساخت مدل سازی IBIS-AMI ، کیت سازگاری USB 3.1 (Gen 2) و فناوری استخراج مدل برش و بخیه گسترش داد تا لینک های سریال طولانی را به بخش هایی تقسیم کند. باید با استفاده از موج کامل سه بعدی و بخش هایی که با استفاده از فناوری استخراج ترکیبی مدل می شوند ، مدل سازی شوند.  در سال 2015 ، Cadence 4-بسته Sigrity Parallel Computing Computing را منتشر کرد که امکان تولید محصول کارآمد با سرعت 3 برابر در استخراج PCB با علامت دقیق را فراهم می آورد ، یک ویژگی به روز شده سیگنال سیستم آگاهی از قدرت (SI) است که از تجزیه و تحلیل LPDDR4 با بررسی کامل انطباق JEDEC پشتیبانی می کند ،  و گزینه های صدور مجوز انعطاف پذیر.

Sigrity OptimizePI
Sigrity PowerDC
Sigrity XtractIM
Sigrity PowerSI
Sigrity Broadband SPICE
Sigrity SPEED2000
Sigrity XcitePI Extraction
Sigrity SystemSI
Sigrity System Explorer
Sigrity Transistor-to-Behavioral Model Conversion (T2B)
Allegro Sigrity SI Base
Allegro Sigrity PI Base

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *