شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه سیف SAFE

انجام پروژه سیف – انجام پروژه SAFE – انجام پروژه با نرم افزار سیف 

اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم‌افزار سیف خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، به جای درستی اومدید!

در اینجا می‌توانید پروژه نرم‌افزار سیف خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشه.

آموزش نرم افزار سیف safe

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های خود با نرم‌افزار سیف، می‌توانید درخواست خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در قسمت پایین صفحه ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

چرا شبیه‌سازان امیرکبیر؟

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می‌باشد.  هسته‌ی فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می‌نماید. بهترین قیمت‌ها و متخصصان در زمینه‌ی شبیه سازی سیف SAFE را می‌توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره‌ی کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند، به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا با شماره‌ی ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

بعضی از سایت‌ها با نام جعلی دانشگاه‌های معتبر همانند دانشگاه شریف، اقدام به اخذ پروژه می‌نمایند ولی پروژه‌ای تحویل نمی‌دهند و پول مالباختگان را به یغما می‌برند. جهت جلوگیری از این امر بهتر است پول خود را تنها به سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر که مکان مشخصی دارند واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه‌سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست‌کنندگان می‌توانند به صورت حضوری و با هماهنگی قبلی جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن  02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Computer and Structures، Inc (CSI) یک شرکت نرم افزاری مهندسی ساختاری و زلزله است که در سال 1975 تاسیس شد و مستقر در Walnut Creek ، کالیفرنیا با محل دفتر اضافی در نیویورک است.  تجزیه و تحلیل ساختاری و طراحی نرم افزار طراحی CSI شامل SAP2000 ، CSiBridge ، ETABS ، SAFE ، PERFORM-3D و CSiCOL است.

یکی از نرم افزارهای Computer and Structure Inc. ، ETABS ، برای ایجاد مدل ریاضی برج خلیفه ، در حال حاضر بلندترین ساختمان جهان ، طراحی شده توسط شیکاگو ، Skidmore مستقر در ایلینویز ، Owings & Merrill LLP (SOM) استفاده شده است. در بخش تحلیل ساختاری در مقاله خود در ماه دسامبر 2009 مجله مهندس سازه با عنوان طراحی و ساخت بلندترین ساختمان جهان: برج دبی ، از زمانی که به برج خلیفه تغییر نام داد ، ویلیام اف. بیکر ، S.E. و جیمز جی پاویلیکوفسکی ، س.E. ذکر کنید که گرانش ، باد و پاسخ لرزه ای با استفاده از ETABS مشخص شد. علاوه بر این ، توانایی غیر خطی هندسی ETABS برای در نظر گرفتن اثر P-Delta فراهم می کند.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *