شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه سالید ادج تو دی نستینگ Solid Edge 2D Nesting

انجام پروژه سالید ادج تو دی نستینگ – انجام پروژه Solid Edge 2D Nesting – انجام مدل سازی با نرم افزار Solid Edge 2D Nesting –  انجام پروژه با نرم افزار سالید ادج تو دی نستینگ – انجام مدل سازی با نرم افزار سالید ادج تو دی نستینگ – انجام پروژه با نرم افزار Solid Edge 2D Nesting


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Solid Edge 2D Nesting خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Solid Edge 2D Nesting خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Solid Edge 2D Nesting  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Solid Edge 2D Nesting خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه سالید ادج تو دی نستینگ Solid Edge 2D Nesting

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی سالید ادج تو دی نستینگ Solid Edge 2D Nesting را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Solid Edge یک نرم افزار مدل سازی جامد 3D CAD ، ویژگی پارامتری (مبتنی بر تاریخچه) و فناوری همزمان است. این سیستم عامل بر روی ویندوز مایکروسافت اجرا می شود و مدل سازی جامد ، مدل سازی مونتاژ و عملکرد دیداری تصویربرداری 2 بعدی را برای طراحان مکانیکی فراهم می کند. از طریق برنامه های شخص ثالث به بسیاری از فناوری های دیگر مدیریت چرخه محصول (PLM) پیوند دارد.

در ابتدا توسط Intergraph در سال 1996 با استفاده از هسته مدل سازی هندسی ACIS توسعه و منتشر شد ، هنگام خرید و توسعه بیشتر توسط UGS Corp در سال 1998 توسط هسته Parasolid تغییر یافت. در سال 2007 ، UGS توسط بخش اتوماسیون و درایو زیمنس AG بدست آمد. . شرکت UGS در اول اکتبر 2007 به زیمنس PLM نرم افزار تغییر نام داد.

از سپتامبر 2006 ، زیمنس نیز نسخه 2D رایگان به نام Solid Edge 2D Drafting را ارائه داده است. Solid Edge به صورت Classic یا Premium در دسترس است. بسته “Premium” شامل کلیه ویژگی های “Classic” به علاوه نرم افزار مسیریابی مکانیکی و برقی و قابلیت های قدرتمند شبیه سازی مهندسی برای مهندسی کامپیوتر (CAE) می باشد.

Solid Edge یک رقیب مستقیم برای SolidWorks ، Creo ، Inventor ، IRONCAD و غیره است.

Solid Edge 1 1995 (انتشار اول)
Solid Edge 2 1996
Solid Edge 3 1996
Solid Edge 3.5 1997 (در اکتبر 1997 محیط Sheet Metal معرفی شد)
Solid Edge 4 1997
Solid Edge 5 1998 (UGS Corp از هسته مدل سازی ACIS به هسته پارازولید تغییر یافت)
Solid Edge 6 1999
Solid Edge 7 1999
جامد Edge 8 2000
جامد لبه 9 2001
Solid Edge 10 2001
Solid Edge 11 2002
Solid Edge 12 2002
Solid Edge 14 2003 (سطحی سریع آبی اضافه شد)
Solid Edge 15 2003
Solid Edge 16 2004
Solid Edge 17 2005
Solid Edge 18 2006
Solid Edge 19 2007
Solid Edge 20 2008
Solid Edge ST1 2008 با Synchronous Technology
Solid Edge ST2 2009
Solid Edge ST3 2010 (در 13 اکتبر منتشر شد ، اجازه می دهد هم حالت Synchronous و هم Ordered در تمام محیط مدل سازی وجود داشته باشد).
Solid Edge ST4 2011
Solid Edge ST5 2012
Solid Edge ST6 2013
Solid Edge ST7 2014 (رندر استودیو مجازی قدیمی تر با Keyshot جایگزین شد ؛ فقط 64 بیتی)
Solid Edge ST8 2015 [2]
Solid Edge ST9 – 15 جولای 2016
Solid Edge ST10 – 1 آگوست 2017
Solid Edge 2019 – 27 ژوئن 2018
Solid Edge 2020 – 12 سپتامبر 2019

سفارش داده شده
فرایند مدل سازی سفارش داده شده با یک ویژگی پایه که توسط یک طرح 2D کنترل می شود ، شروع می شود ، که به صورت اکستروژن خطی ، تجدید شده ، لنگ شده یا جارو شده است. هر ویژگی بعدی بر روی ویژگی قبلی ساخته شده است. در هنگام ویرایش ، این مدل “به حالت عقب” چرخانده می شود تا جایی که این ویژگی به وجود آمده باشد تا کاربر نتواند سعی کند محدودیت هایی را بر هندسه ای که هنوز وجود ندارد اعمال کند. اشکال این است که کاربر نمی بیند که چگونه ویرایش با ویژگی های بعدی ارتباط برقرار خواهد کرد. این معمولاً مدل سازی “تاریخ” یا “مبتنی بر بازسازی” نامیده می شود. در هر دو حالت مرتب و همزمان ، Solid Edge مدل سازی بسیار قدرتمند ، آسان و در عین حال پایدار را در حالت ترکیبی / سطح جامد ارائه می دهد ، جایی که فناوری “Rapid Blue” به کاربر کمک می کند تا اشکال پیچیده ای را به روشی بصری و آسان ایجاد کند.

مستقیم
ویژگی های مدل سازی مستقیم این امکان را به کاربر می دهد تا هندسه مدل یا توپولوژی مدل را تغییر دهد بدون اینکه مانع از وجود مدل بومی موجود یا عدم وجود مدل وارداتی از پارامترهای و / یا تاریخ شود. این امر به ویژه برای کار با مدل های وارداتی یا مدل های بومی پیچیده مفید است. ویژگی های مدل سازی مستقیم در هر دو حالت Ordered و Synchronous در دسترس هستند. در صورت استفاده در حالت سفارش ، ویرایش های مدل سازی مستقیم همانند سایر ویژگی های سفارش داده شده در تاریخ تاریخ در نقطه بازگشت جریان اضافه می شوند.

همگام
این نرم افزار از مدل سازی مستقیم با طراحی محور ابعاد (ویژگی ها و پارامترهای حل همزمان استفاده می کند) تحت عنوان “Synchronous Technology” استفاده می کند . روابط پارامتری می تواند به طور مستقیم بر روی ویژگی های جامد اعمال شود بدون اینکه به هندسه طرح 2D بستگی داشته باشد و روابط پارامتری متداول بطور خودکار اعمال می شوند.

بر خلاف سایر سیستم های مدل سازی مستقیم ، آن را با سیستم معمولی مدل سازی مبتنی بر تاریخ هدایت نمی کند ، در عوض مدل سازی ابعاد محور پارامتری را با هماهنگ سازی هندسه ، پارامترها و قوانین با استفاده از یک موتور تصمیم گیری فراهم می کند و به کاربران امکان می دهد تغییرات غیرقابل پیش بینی را اعمال کنند. این مدل ویرایش شیء محور با عنوان Interface Action Object شناخته می شود ، که بر یک رابط کاربری تأکید می کند که مستقیم دستکاری اشیاء را فراهم می کند (DMUI). ST2 پشتیبانی از طراحی ورق فلز و همچنین تشخیص خم ، چین و سایر ویژگی های قطعات ورق فلزی وارداتی را اضافه می کند.

Synchronous Technology به عنوان یک لایه کاربردی که بر روی اجزای نرم افزار D-Cubed و Parasolid ساخته شده است ، در Solid Edge و یکی دیگر از نرم افزارهای تجاری CAD زیمنس ، NX ادغام شده است.

مدل سازی همگرا
زیمنس با Solid Edge ST10 ، مدل سازی همگرا را معرفی کرد که امکان کار با داده های مش چند ضلعی را در کنار تکنیک های سنتی تر مدل سازی جامد و سطحی فراهم می کند.

مونتاژ
این مجموعه از اسناد جداگانه ساخته شده است که به وسیله محدودیت های جفت گیری متصل شده است ، همچنین از ویژگی های مونتاژ و قسمتهایی مانند کارگردانی مانند قاب هایی که فقط در متن مجمع وجود دارد ، ساخته شده است. Solid Edge از مجامع بزرگ با بیش از 1000،000 قطعه پشتیبانی می کند.

یک پرونده پیش نویس شامل مدل سه بعدی است که برای یک یا چند نمایش 2 بعدی از یک فایل یا فایل مونتاژ پیش بینی شده است.

Solid Edge با ارائه Windows Indexing ، SharePoint یا Teamcenter برای مدیریت مدیریت چرخه عمر محصول ادغام می شود. Solid Edge همچنین با محصولات PLM از اشخاص ثالث ادغام می شود. Solid Edge ST9 قابلیت مدیریت داده جدیدی را به ارمغان آورده است که از سرویس فهرست نمایه سازی فایل ویندوز برای اضافه کردن قابلیت های اساسی مدیریت داده بدون نیاز به سرور اضافی یا راه اندازی استفاده می کند.

Solid Edge پشتیبانی از تجزیه و تحلیل اجزای محدود (FEA) را با نسخه Solid Edge ST2 که در سال 2009 منتشر شد ، فراهم می کند. این عملکرد بر اساس فن آوری های Femap و NX Nastran موجود زیمنس PLM است. از Solid Edge 2019 همچنین عملکرد محاسباتی Fluid Dynamics وجود دارد که از FloEFD Mentor اضافه شده است ، و با وجود Solid Edge 2020 Rigid Body Motion ، آنالیز پویا گذرا اضافه شد.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *