شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه سالیدورکس پلستیکس Solidworks Plastics

انجام پروژه سالیدورکس پلستیکس – انجام پروژه Solidworks Plastics – انجام مدل سازی با نرم افزار Solidworks Plastics –  انجام پروژه با نرم افزار سالیدورکس پلستیکس – انجام مدل سازی با نرم افزار سالیدورکس پلستیکس – انجام پروژه با نرم افزار Solidworks Plastics


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Solidworks Plastics خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Solidworks Plastics خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Solidworks Plastics  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Solidworks Plastics خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه سالیدورکس پلستیکس Solidworks Plastics

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی سالیدورکس پلستیکس Solidworks Plastics را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



SolidWorks یک برنامه کامپیوتری مدل سازی شده به کمک کامپیوتر (CAD) و مهندسی به کمک رایانه (CAE) است که در درجه اول در ویندوز مایکروسافت اجرا می شود. اگرچه اجرای SolidWorks در MacOS امکان پذیر است ، اما توسط SolidWorks پشتیبانی نمی شود.  SolidWorks توسط Dassault Systèmes منتشر شده است.

طبق گفته ناشر ، بیش از دو میلیون مهندس و طراح در بیش از 165000 شرکت از سال 2013 از SolidWorks استفاده می کردند.  همچنین ، طبق گفته این شرکت ، درآمد مالی سال مالی 2011 تا 2011 برای SolidWorks بالغ بر 483 میلیون دلار بوده است.

شرکت SolidWorks در دسامبر سال 1993 توسط فارغ التحصیل انستیتوی فناوری ماساچوست ، جان هیرشتک تاسیس شد. هیرشتک 1 میلیون دلار که ساخته بود در حالی که عضو تیم MJ Blackjack بود برای راه اندازی این شرکت استفاده کرد.  در ابتدا مستقر در والتهام ، ماساچوست ، ایالات متحده ، هیرشتک تیمی از مهندسان را با هدف ساختن نرم افزار 3D CAD که کاربری آسان ، مقرون به صرفه و در دسترس بود بر روی دسک تاپ ویندوز استخدام کرد. SolidWorks که بعداً از کنکورد ، ماساچوست کار کرد ، اولین محصول خود SolidWorks 95 را در نوامبر 1995 منتشر کرد.  در سال 1997 ، Dassault ، مشهورترین نرم افزار CATIA CAD ، SolidWorks را با قیمت 310 میلیون دلار در سهام به دست آورد.  جان هیرشتک 14 سال بعد در نقش های مختلف در هیئت مدیره ماند. تحت رهبری وی ، SolidWorks به یک شرکت 100 میلیون دلاری درآمد تبدیل شد.

در حال حاضر SolidWorks علاوه بر eDrawings ، یک ابزار همکاری و DraftSight ، یک محصول CAD 2D ، نسخه های مختلفی از نرم افزار SolidWorks CAD را به بازار عرضه می کند.

SolidWorks از 2001 تا ژوئیه 2007 توسط جان مک الین و جف ری از 2007 تا ژانویه 2011 به سرپرستی بود. مدیر عامل فعلی جیان پائولو باسی از ژانویه 2015 است. جیان پائولو باسی جایگزین برتراند سیکوت ، که معاون فروش رئیس جمهور از راه حل های ارزش Dassault Systèmes است. کانال فروش.

DS Solidworks Corp. بیش از 3.5 میلیون مجوز SolidWorks در سراسر جهان به فروش رسانده است. این شامل بخش زیادی از مجوزهای آموزشی است.

پایه کاربر آن از افراد گرفته تا شرکتهای بزرگ متغیر است و بخش گسترده ای از بخشهای تولید بازار را در بر می گیرد. فروش تجاری از طریق یک کانال غیرمستقیم انجام می شود ، که شامل نمایندگی ها و شرکای مختلف در سراسر جهان می شود. در ایالات متحده ، اولین نمایندگی فروش SolidWorks ، در سال 1995 ، Computer Aided Technology ، LLC بود که مقر آن در شیکاگو بود. محصولات مستقیم با محصولات رقابتی SolidWorks شامل PTC Creo Elements / Pro ، Solid Edge و Autodesk Inventor هستند. SolidWorks همچنین با توسعه دهندگان شخص ثالث برای افزودن عملکرد در برنامه های بازار طاقچه مانند تجزیه و تحلیل عناصر محدود ، طرح مدار ، بررسی تحمل و غیره همکاری می کند.

SolidWorks یک مدل ساز جامد است و از یک رویکرد مبتنی بر ویژگی پارامتری استفاده می کند که در ابتدا توسط PTC (Creo / Pro-Engineer) برای ایجاد مدل ها و مجامع ساخته شده است. این نرم افزار بر روی هسته Parasolid نوشته شده است.

پارامترها به محدودیت هایی اطلاق می شوند که مقادیر آنها شکل یا هندسه مدل یا مونتاژ را تعیین می کند. پارامترها می توانند به صورت پارامترهای عددی مانند طول خط یا قطر دایره یا پارامترهای هندسی مانند مماس ، موازی ، متحد المرکز ، افقی یا عمودی و غیره باشند. پارامترهای عددی با استفاده از روابط می توانند با یکدیگر در ارتباط باشند که به آنها اجازه می دهد برای گرفتن هدف از طراحی

قصد طراحی به این صورت است که سازنده قسمت می خواهد آن را به تغییرات و به روزرسانی ها پاسخ دهد. به عنوان مثال ، شما می خواهید سوراخ در بالای یک نوشیدنی بدون توجه به ارتفاع یا اندازه قوطی در سطح بالا بماند. SolidWorks به کاربر اجازه می دهد تا مشخص کند که این سوراخ یک ویژگی در سطح بالا است ، و بدون در نظر گرفتن چه قدری بعداً به قوطی ، از طراحی آنها احترام می گذارد.

ویژگی ها به بلوک های ساختمانی قسمت مربوط می شود. آنها اشکال و عملیاتی هستند که قسمت را می سازند. ویژگی های مبتنی بر شکل به طور معمول با طرح 2D یا 3D از اشکال مانند کارفرمایان ، سوراخ ها ، شکافها و غیره شروع می شوند. این شکل برای اضافه کردن یا برش اکسترود شده می شود تا مواد از قسمت جدا شود. ویژگی های مبتنی بر عملیاتی مبتنی بر طرح نیستند و شامل ویژگی هایی مانند فیله ، شفاف ، پوسته ، اعمال پیش نویس در قسمت های یک قسمت و غیره هستند.

ساختن یک مدل در SolidWorks معمولاً با یک طرح 2D (هرچند که طراحی های سه بعدی برای کاربران قدرت در دسترس است) شروع می شود. این طرح شامل هندسه هایی از قبیل نقاط ، خطوط ، قوس ها ، مخروط ها (به جز هایپربالا) و اسپلین ها است. برای تعیین اندازه و محل هندسه ابعادی به طرح اضافه می شود. از روابط برای تعریف صفاتی مانند تانژانس ، موازی ، عمود و تمرکز استفاده می شود. ماهیت پارامتری SolidWorks بدان معنی است که ابعاد و روابط هندسه را هدایت می کنند ، و نه راه دیگر. ابعاد موجود در طرح را می توان به طور مستقل کنترل کرد ، یا با روابط با پارامترهای دیگر در داخل یا خارج از طرح.

در یک مجالس ، روابط آنالوگ به طرح جفت می شوند. درست همانطور که روابط طرح ، شرایطی از قبیل مماس ، موازی بودن و تمرکز را با توجه به هندسه طرح تعریف می کند ، همسران مونتاژ روابط معادل را با توجه به قسمت ها یا اجزای خاص تعریف می کنند و امکان ساخت آسان مجامع را فراهم می کنند. SolidWorks همچنین شامل ویژگی های جفت گیری پیشرفته دیگری مانند همرنگ های دنده دستی و بادامک است که به مجموعه تجهیزات دنده ای مدل اجازه می دهد تا حرکت چرخشی یک قطار دنده واقعی را به صورت دقیق تولید کنند.

سرانجام ، نقاشی ها را می توان از بخش یا مجامع ایجاد کرد. نماها بطور خودکار از مدل جامد تولید می شوند و در صورت لزوم می توان به راحتی ، نکات ، ابعاد و تحمل را به نقاشی اضافه کرد. ماژول رسم شامل اکثر اندازه ها و استانداردهای کاغذ (ANSI ، ISO ، DIN ، GOST ، JIS ، BSI و SAC) است.

فایل های SolidWorks (نسخه قبلی 2015) از قالب پرونده ذخیره سازی ساختاری مایکروسافت استفاده می کنند. این بدان معناست که فایلهای مختلفی در هر SLDDRW (فایلهای ترسیم) ، SLDPRT (فایلهای قسمت) ، پرونده SLDASM (فایلهای مونتاژ) تعبیه شده است ، از جمله فایلهای پیش نمایش بیت مپ و زیر پرونده های فوق داده. برای استخراج این زیر پرونده ها می توانید از ابزارهای شخص ثالث مختلف استفاده کنید (نگاه کنید به ساختار ساختار یافته COM)

SolidWorks اجازه می دهد تا اطلاعات مدل 3D را در قالب * .step ذخیره کنید ، که به شما امکان می دهد مدل در سایر سیستم عامل ها از سایر فروشندگان نمایش داده و اصلاح شود.

Solidworks علاوه بر این افزودنیهای مکمل مختلفی نیز ایجاد کرده است ، از جمله:

PhotoWorks: موتور رندر سه بعدی عکسبرداری.
SOLIDWORKS آهنگساز: نرم افزار ایجاد محتوا برای اسناد ، تصویرگری فنی ، کاتالوگ ها ، بروشورهای تجاری ، اسناد آموزشی ، کتابچه راهنمای تعمیر و نگهداری … از داده های CAD با به روزرسانی های تغییرات CAD.
3DEXPERIENCE Marketplace: افزونه ای که به کاربران امکان بارگیری قطعات سه بعدی از فروشگاه آنلاین را می دهد تا قطعات چاپی سه بعدی را به صورت تقاضا دریافت کنید

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *