شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه سالیدورکس الکتریکال Solidworks Electrical

انجام پروژه سالیدورکس الکتریکال – انجام پروژه Solidworks Electrical – انجام مدل سازی با نرم افزار Solidworks Electrical –  انجام پروژه با نرم افزار سالیدورکس الکتریکال – انجام مدل سازی با نرم افزار سالیدورکس الکتریکال – انجام پروژه با نرم افزار Solidworks Electrical


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Solidworks Electrical خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Solidworks Electrical خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Solidworks Electrical  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Solidworks Electrical خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه سالیدورکس الکتریکال Solidworks Electrical

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی سالیدورکس الکتریکال Solidworks Electrical را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



SolidWorks یک برنامه کامپیوتری طراحی شده به کمک رایانه (CAD) و مهندسی به کمک کامپیوتر (CAE) است که در درجه اول در مایکروسافت ویندوز اجرا می شود. توسط Dassault Systèmes منتشر شده است.

طبق گفته این ناشر ، بیش از دو میلیون مهندس و طراح در بیش از 165،000 شرکت از سال 2013 از SolidWorks استفاده می کردند.

شرکت SolidWorks در دسامبر سال 1993 توسط فارغ التحصیل انستیتوی فناوری ماساچوست ، جان هیرشتیک تأسیس شد. هیرشتک 1 میلیون دلار از درآمد خود در حالیکه عضو تیم MIT Blackjack بود برای تأسیس این شرکت استفاده کرد.  در ابتدا در والتهام ، ماساچوست ، ایالات متحده مستقر شد. Hirschtick با هدف ساختن نرم افزار 3D CAD كه كاربردی آسان ، مقرون به صرفه و در دسترس بود بر روی دسکتاپ ویندوز ، گروهی از مهندسین را استخدام كرد و بعداً از كنكورد ماساچوست ، SolidWorks اولین محصول خود را با نام SolidWorks 95 در نوامبر 1995 منتشر كرد. در سال 1997 ، Dassault ، که بیشتر به خاطر نرم افزار CATIA CAD شناخته می شود ، SolidWorks را با 310 میلیون دلار موجودی بدست آورد.  Jon Hirschtick در 14 سال آینده در نقش های مختلف در هیئت مدیره ماند ، تحت رهبری وی ، SolidWorks رشد یافت. یک شرکت درآمد 100 میلیون دلاری.

در حال حاضر SolidWorks علاوه بر eDrawings ، یک ابزار همکاری و DraftSight ، یک محصول CAD 2D ، نسخه های مختلفی از نرم افزار SolidWorks CAD را به بازار عرضه می کند.

SolidWorks از 2001 تا ژوئیه 2007 توسط جان مک الین و جف ری از 2007 تا ژانویه 2011 هدایت شد. مدیر عامل فعلی جیان پائولو باسی از ژانویه 2015 است. جیان پائولو باسی جایگزین برتراند سیکوت ، که معاون فروش رئیس جمهور از راه حل های ارزش Dassault Systèmes است. کانال فروش.

SolidWorks یک مدل ساز جامد است و از یک رویکرد مبتنی بر ویژگی های پارامتری استفاده می کند که در ابتدا توسط PTC (Creo / Pro-Engineer) برای ایجاد مدل ها و مجموعه ها ساخته شده است.این نرم افزار بر روی هسته Parasolid- نوشته شده است.

پارامترها به محدودیت هایی اشاره می کنند که مقادیر آنها شکل یا هندسه مدل یا مونتاژ را تعیین می کند پارامترها می توانند یا پارامترهای عددی مانند طول خط یا قطر دایره یا پارامترهای هندسی مانند مماس ، موازی ، متحد المرکز ، افقی یا عمودی و غیره باشند. پارامترهای عددی می توانند از طریق استفاده از روابط با یکدیگر در ارتباط باشند ، که به آنها امکان می دهد قصد طراحی را بگیرند.

قصد طراحی به این صورت است که سازنده قسمت می خواهد آن را به تغییرات و به روزرسانی ها پاسخ دهد به عنوان مثال ، شما می خواهید سوراخ در بالای یک نوشیدنی بدون توجه به ارتفاع یا اندازه قوطی در سطح بالا بماند. SolidWorks به کاربر اجازه می دهد تا مشخص کند که این سوراخ یک ویژگی در سطح بالا است ، و بدون در نظر گرفتن چه قدری بعداً به قوطی ، از طراحی آنها احترام می گذارد.

ویژگی ها به بلوک های ساختمانی قسمت مربوط می شوند .این ها اشکال و عملکردهایی هستند که قسمت را بنا می کنند ویژگی های مبتنی بر شکل به طور معمول با طرح 2D یا 3 بعدی از اشکال مانند کارفرمایان ، سوراخ ها ، شکاف ها و غیره شروع می شوند. برای افزودن یا برش برای حذف مواد از قسمت. ویژگی های مبتنی بر عملیات مبتنی بر طراحی نیستند و شامل ویژگی هایی از قبیل فیله ، محفظه ، پوسته ، اعمال پیش نویس در قسمت های قسمت و غیره است.

ساختن یک مدل در SolidWorks معمولاً با یک طرح 2D شروع می شود (اگرچه اسکچ های سه بعدی برای کاربران قدرت در دسترس است) این طرح شامل هندسه مانند نقاط ، خطوط ، قوس ها ، مخروط ها (به جز هایپربولا) و اسپل های ابعاد است. طراحی برای تعیین اندازه و موقعیت هندسه. روابط برای تعریف ویژگی هایی از قبیل مماس ، موازی ، عمود و غلظت استفاده می شود. ماهیت پارامتری SolidWorks به این معنی است که ابعاد و روابط هندسه را هدایت می کنند نه برعکس. ابعاد موجود در طرح را می توان به طور مستقل کنترل کرد ، یا با ارتباط با پارامترهای دیگر در داخل یا خارج از طرح.

در یک مونتاژ ، روابط آنالوگ و طرح با هم جفت می شوند.همچنین روابط طرح ، شرایطی از قبیل مماس ، موازی بودن و تمرکز را با توجه به هندسه طرح تعریف می کند ، جفت مونتاژها روابط معادل را با توجه به قسمت ها یا اجزای مختلف تعریف می کنند و امکان ساخت و ساز آسان را نیز می دهند. SolidWorks همچنین شامل ویژگی های جفت گیری پیشرفته دیگری مانند همرفت های دنده ای و پیرزن بادامک است که به مجموعه تجهیزات دنده ای مدل اجازه می دهد تا حرکت چرخشی یک قطار دنده واقعی را به صورت دقیق تولید کنند.

سرانجام ، نقاشی ها را می توان از طریق قطعات یا مجامع ایجاد کرد ، نماها بطور خودکار از مدل جامد تولید می شوند ، و در صورت لزوم می توان به راحتی و بدون نیاز به یادداشت ها ، ابعاد و تحمل ها افزود. ISO ، DIN ، GOST ، JIS ، BSI و SAC).

پرونده های SolidWorks (قبلی به نسخه 2015) از قالب پرونده ذخیره سازی سازه مایکروسافت استفاده می کنند ، این بدان معنی است که پرونده های مختلفی در هر SLDDRW (فایل های ترسیم) ، SLDPRT (فایل های بخش) ، SLDASM (پرونده های مونتاژ) تعبیه شده از جمله فایلهای پیش نمایش وجود دارد. فایلهای فرعی: برای استخراج این فایلهای فرعی می توانید از ابزارهای مختلف شخص ثالث استفاده کنید (نگاه کنید به ساختار ساختار یافته COM) ، اگرچه در بسیاری از موارد زیرمجازها از قالبهای باینری اختصاصی استفاده می کنند.

SolidWorks اجازه می دهد تا اطلاعات مدل 3D را در قالب * .step ذخیره کنید ، که به شما امکان می دهد تا این مدل در سایر سیستم عامل ها از سایر فروشندگان نمایش داده و اصلاح شود.

Solidworks علاوه بر این افزودنیهای مکمل مختلفی نیز ایجاد کرده است ، از جمله:

PhotoWorks: موتور رندر سه بعدی عکسبرداری.
SOLIDWORKS آهنگساز: نرم افزار ایجاد محتوا برای اسناد ، تصویرسازی فنی ، کاتالوگ ها ، بروشورهای تجاری ، اسناد آموزشی ، کتابچه راهنمای تعمیر و نگهداری … از داده های CAD با به روزرسانی های تغییرات CAD.
3DEXPERIENCE Marketplace: افزونه ای که به کاربران امکان بارگیری قطعات سه بعدی از فروشگاه آنلاین را می دهد تا قطعات چاپی سه بعدی را به صورت تقاضا در اختیار شما قرار دهد

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *