شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه رشنال رز Rational Rose

انجام پروژه رشنال رز – انجام پروژه Rational Rose – انجام مدل سازی با نرم افزار Rational Rose –  انجام پروژه با نرم افزار رشنال رز – انجام مدل سازی با نرم افزار رشنال رز – انجام پروژه با نرم افزار Rational Rose


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Rational Rose خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Rational Rose خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Rational Rose  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Rational Rose خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه رشنال رز Rational Rose

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی رشنال رز Rational Rose را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



ماشینهای عقلانی توسط پاول لوی و مایک دابلین در سال 1981 به منظور ارائه ابزاری جهت گسترش استفاده از شیوه های نوین مهندسی نرم افزار ، به ویژه معماری مدولار صریح و توسعه مکرر تأسیس شد. این نام در سال 1994 به نرم افزار منطقی تغییر یافت و با قیمت 2.1 میلیارد دلار (معادل 2.92 میلیارد دلار  فعلی) به IBM در 20 فوریه 2003 فروخته شد.

اولین بار در سال 1985 منتشر شد ، محیط عقلانی یک محیط توسعه یکپارچه برای زبان برنامه نویسی Ada بود که پشتیبانی خوبی از انتزاع از طریق تایپ قوی داشت. هدف آن ارائه مزایای بهره وری مرتبط با محیط های برنامه نویسی تک کاربری آکادمیک برای تیم هایی از توسعه دهندگان برنامه های کاربردی مهم برای ماموریت است که می توانند در طیف وسیعی از سیستم عامل های محاسباتی اجرا شوند.

محیط منطقی پیرامون نمایندگی مداوم واسطه ای مداوم (DIANA) سازماندهی شده بود ، که کاربران را با استفاده از متن نحوی و معنایی ، تلفیقی افزایشی و مدیریت پیکربندی یکپارچه و کنترل نسخه در اختیار کاربران قرار می داد. برای غلبه بر تعارض بین تایپ قوی و توسعه تکراری که بارهای جبران مجدد متناسب با اندازه سیستم متناسب با اندازه تغییر ایجاد می شود ، محیط منطقی از تعریف زیر سیستم ها با واردات و صادرات معماری صریح پشتیبانی می کند. این مکانیسم بعداً در محافظت از معماری های کاربردی از تخریب ناخواسته مفید واقع شد. مکانیسم Window Command Window امکان استفاده مستقیم از کارکردها و رویه های Ada را فراهم کرده است که آزمایش واحد محور توسعه دهنده را تشویق می کند.

Rational Environment روی سخت افزار سفارشی ، Rational R1000 اجرا شد ، که یک معماری سطح بالا را برای اجرای برنامه های Ada بطور کلی و به طور خاص Rational Environment بهینه سازی کرده است. R1000 به صورت افقی با دو مسیر داده 64 بیتی مستقل ، امکان محاسبه همزمان و بررسی نوع را فراهم می کند. حافظه به عنوان یک فروشگاه تک سطح سازماندهی می شد. یک آدرس مجازی 64 بیتی که به سیستم حافظه ارائه شده یا بلافاصله داده ها را برگردانده یا باعث ایجاد خطای صفحه توسط میکرو کد پردازنده می شود.

نام این شرکت بعداً از “ماشینهای عقلانی” به شرکت نرم افزاری منطقی (RATL) تغییر یافت تا از تأکید بر این سخت افزار اختصاصی در هنگام ادغام Rational با شرکت Verdix ، یک شرکت دولتی که توسعه دهنده کامپایلرهای Ada بود ، در 30 مارس 1994 تغییر یابد.

تولید کنندگان کد عقلانی و اشکال زدایی متقابل برای معماری مجموعه های دستورالعمل محبوب پس از آن ، مانند VAX ، موتورولا 68000 ، و x86. بخش اعظم این کار از طریق همکاری با آزمایشگاه های Tartan انجام شد ، که توسط بیل وولف تأسیس شد تا کار خود را در زمینه بهینه سازی ژنراتورهای کد به صورت نیمه خودکار تولید شده از توضیحات معماری (PQCC) انجام دهد.

زمینه های منطقی تمرین های عملی Rally (RUP) متعاقباً – توسعه مکرر ، معماری مبتنی بر مؤلفه ، مدل سازی ، آزمایش مداوم مبتنی بر توسعه دهنده ، مدیریت الزامات و آزمایش خودکار – همه قابل ردیابی برای این پایه تجربه هستند.

در سال 1990 ، Rational سه تلاش موازی را انجام داد: اجرای مجدد محیط منطقی (برای Ada) برای اجرای در ایستگاه های کاری مبتنی بر Unix از Sun و IBM ، توسعه یک محیط منطقی قابل مقایسه برای C ++ برای اجرای در ایستگاه های کاری مبتنی بر Unix از Sun و IBM ، و توسعه یک ابزار مدل سازی میزبان ایستگاه کاری به نام رز که از نماد گرافیکی توسعه یافته توسط Grady Booch پشتیبانی می کند. Apex ، محیط منطقی برای Ada ، در سال 1993 بر روی سیستم عامل Sun و IBM Unix راه اندازی شد و Rational Environment for C ++ یک سال بعد در همان سیستم عامل ها دنبال شد. نسخه Apex که در Microsoft Windows NT اجرا شد با موفقیت توسط تیم Rally’s Bangalore تهیه و منتشر شد.

Rose 1.0 در OOPSLA در سال 1992 معرفی شد ، اما در ابعاد چندگانه ضعیف عمل کرد و از بازار خارج شد.

توسعه رز 2.0 یک ویرایشگر بوآیشن Booch مبتنی بر ویندوز به نام Object System Designer (دارای مجوز از Palladio مستقر در ویسکانسین) را با یک نمایه متوسط ​​جدید و با تجزیه و تحلیل معنایی جدید ، تولید کد و قابلیت های مهندسی معکوس ترکیب کرد. دومی ، که به مشتریان آینده نگر امکان تجزیه و تحلیل کد C ++ موجود را برای تولید نمودارهای کلاس قابل پیمایش “همانند ساخته شده” می داد ، به غلبه بر بازگشت دیرهنگام Rational به بازار برای ابزارهای مدل سازی شی گرا کمک کرد. Rose 2.0 در رایانه های شخصی ویندوز و چندین ایستگاه کاری مبتنی بر یونیکس اجرا شد.

در سال 1994 ، منطقی به طور همزمان با نرم افزار Palladio (یک شرکت خصوصی مستقر در ویسکانسین) و Verdix ، یک شرکت دولتی که تولید مجموعه گسترده ای از کامپایلرهای Ada را هدف قرار گرفته بود ، مورد هدف بسیاری از ترکیب های معماری و سیستم عامل قرار گرفت. نهاد نتیجه گیری تحت عنوان “نرم افزار منطقی” نامگذاری شد و به سرعت محیط های منطقی Ada و C ++ را با ژنراتورهای کد و زمان اجرای برنامه توسط Verdix ادغام کرد.

در سال 1995 ، جیمز رومبائو به این شرکت پیوست ، و Rational شرکت Ivar Jacobson Objectory AB را از شرکت اریکسون خریداری کرد. با حضور Grady Booch که از قبل در آنجا قرار دارد ، این یک شرکت سه تا از متدولوژیست های اصلی نرم افزار شی گرا را به خود اختصاص داده است. این سه متخصص تلاش کردند تا کار خود را متحد کنند. برای از بین بردن تکه تکه کردن روش که نتیجه گیری آنها مانع از اتخاذ تجاری ابزارهای مدل سازی است ، آنها یک زبان مدل سازی یکپارچه (UML) تهیه کردند ، که زمینه بازی برای همه فروشندگان ابزار فراهم می کند. این تلاش مشترکی بود که رومبائو ، جیكوبسون و بوچ را به عنوان منتخب “سه آمیگوس” در صنعت مهندسی نرم افزار به دست آورد. در نسخه 1.0 ، زبان مدل سازی یکپارچه به گروه مدیریت شیء کمک کرده است ، که توسعه بعدی خود را مدیریت کرده است.

فیلیپ Kruchten ، یک تکنیک Rational ، وظیفه مونتاژ یک چارچوب فرآیند صریح برای مهندسی نرم افزار مدرن را بر عهده داشت. این تلاش سازوکار تحویل فرایند مبتنی بر HTML را که توسط Objectory با 15 سال تجربه تجربه Rational در همکاری با مشتریان در حال توسعه سیستم های نرم افزاری قابل توجهی استفاده شده است ، ترکیب کرد. “فرایند متحد عقلانی” حاصل (RUP) یک سه پایه استراتژیک را تکمیل کرد:

یک فرآیند متناسب که توسعه را هدایت کند
ابزارهایی که کاربرد آن فرآیند را خودکار می کنند
خدماتی که سرعت بخشیدن به فرآیند و ابزار را تسریع کرد.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *