شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه راکول اتومیشن Rockwell Automation

انجام پروژه راکول اتومیشن – انجام پروژه Rockwell Automation – انجام مدل سازی با نرم افزار Rockwell Automation –  انجام پروژه با نرم افزار راکول اتومیشن – انجام مدل سازی با نرم افزار راکول اتومیشن – انجام پروژه با نرم افزار Rockwell Automation


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Rockwell Automation خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Rockwell Automation خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Rockwell Automation  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Rockwell Automation خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه راکول اتومیشن Rockwell Automation

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی راکول اتومیشن Rockwell Automation را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Rockwell Automation، Inc. (NYSE: ROK) یک ارائه دهنده آمریکایی در زمینه اتوماسیون صنعتی و فناوری اطلاعات است. این مارک ها شامل نرم افزار Allen-Bradley و FactoryTalk هستند.

مستقر در میلواکی ، ویسکانسین ، Rockwell Automation بیش از 23000 نفر را استخدام می کند و در بیش از 100 کشور جهان مشتری دارد. شرکت Fortune 500 میزان فروش جهانی سال 2019 2019 را 6.69 میلیارد دلار اعلام کرد.

اتوماسیون راکول منشأ آن را در سال 1903 و تشکیل شرکت فشرده سازی رئوستات ، تأسیس شده توسط لیندن بردلی و دکتر استنتون آلن با سرمایه گذاری اولیه 1000 دلار ردیابی کرد.

در سال 1904 هری بردلی 19 ساله به تجارت برادر پیوست.

اولین محصول ثبت شده این شرکت ، یک کنترلر موتور از نوع فشرده سازی دیسک کربن برای جرثقیل های صنعتی بود. کنترلر جرثقیل در نمایشگاه جهانی سنت لوئیس در سال 1904 نشان داده شد.

در سال 1909 ، این شرکت به شرکت آلن برادلی تغییر نام داد.

آلن برادلی در پاسخ به کارهایی که با دولت انجام داد ، به سرعت در طول جنگ جهانی اول گسترش یافت. خط تولید این شرکت شامل آغازگرها و کلیدهای اتوماتیک ، قطع کننده مدار ، رله و سایر تجهیزات الکتریکی شد.

در سال 1914 ، فرد لوک اولین دفتر فروش این شرکت را در نیویورک تأسیس کرد.

پس از درگذشت بنیانگذار استنتون آلن در سال 1916 ، لیندن بردلی رئیس جمهور شد. هری بردلی به عنوان معاون رئیس جمهور منصوب شد و وکیل لوئیس کوارلز به عنوان دبیر شرکت معرفی شد.

در سال 1918 آلن برادلی نخستین کارگر زن کارخانه خود ، جولیا بیزوسکی پولچینسکی را استخدام کرد که سال بعد به مقام ارشد معرفی شد.

در طول دهه 1920 ، این شرکت برای حمایت از صنعت رادیو در حال رشد ، فعالیت تجاری مینیاتوری خود را توسعه داد. تا اواسط این دهه ، نزدیک به 50 درصد از فروش این شرکت به بخش رادیو اختصاص یافته است. این دهه با فروش رکورد 3 میلیون دلار بسته شد.

تا سال 1932 ، رکود بزرگ عظیم خود را به دست آورد و شرکت ضبط ضرر و زیان کرد. آلن برادلی در میان فشارهای رو به رشد اقتصادی ، نیروی کار خود را از 800 به 550 کاهش داد و دستمزدها را 50 درصد کاهش داد. برای کاهش بار مالی ، لیندن و هری بردلی یک برنامه منحصر به فرد را اجرا کردند: این شرکت دستمزدهای از دست رفته کارمندان را با سهام ترجیحی جایگزین کرد. سرانجام ، این شرکت تمام سهام را با سود شش درصد خریداری کرد.

در طول این دوره ، لیندن بردلی از یک رویکرد تهاجمی تحقیق و توسعه پشتیبانی می کرد که هدف آن “توسعه شرکت از رکود اقتصادی” بود. استراتژی تحقیق و توسعه Lynde Bradley موفقیت آمیز بود. در سال 1937 ، اشتغال آلن-بردلی به سطح قبل از افسردگی بازگشت و فروش شرکت به بالاترین میزان تقریباً 4 میلیون دلار رسید.

اواسط قرن بیستم

پس از درگذشت لیندن بردلی در سال 1942 ، هری بردلی رئیس شرکت شد و فرد لوک به سمت معاون رئیس جمهور معرفی شد. بنیاد Lynde Bradley ، یک اعتماد خیرخواهانه ، با دارایی های Lynde Bradley تأسیس شد. اولین هدیه این بنیاد به مبلغ 12.500 دلار به صندوق جامعه میلواکی ، سلف راه راه یونایتد اهدا شد.

جنگ جهانی دوم باعث تولید سطوح بی سابقه ای تولید شد که 80 درصد از سفارشات این شرکت مربوط به جنگ است. سفارشات زمان جنگ در دو خط گسترده محصولات متمرکز بود – کنترل صنعتی برای سرعت بخشیدن به تولید و قطعات الکتریکی یا “قطعات رادیویی” که در طیف گسترده ای از تجهیزات نظامی مورد استفاده قرار می گرفت.

آلن برادلی در سالهای 1940 چندین بار امکانات خود را برای تأمین نیازهای تولید زمان جنگ گسترش داد. این شرکت با خدمت به عنوان فرد لاک به عنوان رئیس جمهور و هری بردلی به عنوان رئیس ، یک پروژه بزرگ دو میلیون دلاری و توسعه دو ساله را در سال 1947 آغاز کرد. . برج ساعت از آن زمان تغییر نام یافت و امروزه به عنوان برج ساعت اتوماسیون راکول شناخته می شود.

هری بردلی در سال 1965 درگذشت. فرد لوک در سال 1967 بازنشسته شد و در سال 1973 درگذشت.

اواخر قرن بیستم
در طول دهه 1970 ، این شرکت امکانات و بازارهای تولیدی خود را گسترش داده و به عنوان یک شرکت جهانی وارد دهه 1980 شد. این شرکت با حضور رئیس جمهور جی تریسی اوریورک (1981-1981) خط جدیدی از کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی ، PLC را در سال 1981 و به دنبال آن PLC-2 Family (1982) (2/30 ، 2/05) معرفی کرد. / 2/16 و 2/17) PLC-3 (1982) SLC-100 Family (1986) SLC-500 (1986) PLC-5 Family (1985). تحولات اولیه PLC MAC ، PLC-4 بود.

در سال 1985 آلن برادلی رکورد مالی جدیدی را با فروش 1 میلیارد دلار تعیین کرد. در 20 فوریه 1985 راکول بین المللی آلن برادلی را با قیمت 1.651 میلیارد دلار خریداری کرد. این بزرگترین موفقیت در تاریخ ویسکانسین تا به امروز بود. آلن برادلی برای تمام اهداف و اهداف ، بخش اتوماسیون صنعتی راکول را به عهده گرفت.

دهه 1990 توسعه مداوم فناوری از جمله راه اندازی این شرکت در زمینه نرم افزار ، Rockwell Software (1994) ، پلت فرم کنترل Logix (1997) و سیستم معماری یکپارچه (1999) بود. راکول بین المللی در دهه 1990 PowerFlex را تولید کرد ، یک نرم افزار و فناوری ساخت.

در طول این دهه ، راکول بین المللی همچنین تجارت سیستم های قدرت ، متشکل از Reliance Electric و Dodge را به دست آورد. این دو مارک ، همراه با مارک های سیستم های کنترل Allen-Bradley و Rockwell Software با عنوان Rockwell Automation به بازار عرضه شدند.

در سال 1998 ، کیت نوسبوش به عنوان رئیس جمهور سیستم های کنترل اتوماسیون راکول منصوب شد. دفتر مرکزی شرکت بین المللی راکول در همان سال به میلواکی ، ویسکانسین منتقل شد.

قرن 21 ام

در سال 2001 ، راکول بین المللی به دو شرکت تقسیم شد. بخش اتوماسیون صنعتی به اتوماسیون راکول تبدیل شد ، در حالی که بخش هوایی تبدیل به راکول کالینز شد.  این شکاف به گونه‌ای ساخته شد که اتوماسیون راکول جانشین قانونی Rockwell International بود ، در حالی که راکول کالینز اسپین آف بود. Rockwell Automation تاریخچه قیمت سهام Rockwell International را حفظ می کند و تجارت خود را در بورس نیویورک تحت نماد “ROK” ادامه می دهد.

کیت نوسبوش در سال 2004 به عنوان مدیر ارشد اجرایی منصوب شد.

در سال 2007 ، اتوماسیون راکول بخش قدرت سیستم ها را به مبلغ 1.8 میلیارد دلار به شرکت بالدور الکتریک فروخت تا تمرکز خود را بر صلاحیت های اصلی خود در اتوماسیون و فناوری اطلاعات متمرکز کند.

در آوریل 2016 ، اعلام شد كه كیت نوسوشوش جایگزین بلیك مورت ، مؤثر در 1 ژوئیه سال 2016 خواهد شد. مورت قبلاً معاون ارشد بخش کنترل محصولات و راه حل های شرکت بود.

در تاریخ 1 ژانویه سال 2018 ، کیت نوسبب به عنوان رئیس منصوب خواهد شد. بلیک مورت توسط هیئت مدیره به عنوان رئیس ورودی انتخاب شد.

در 11 ژوئن سال 2018 ، Rockwell Automation سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری سهام در PTC را به دست آورد و 8.4٪ سهام مالکیت را بدست آورد.

در 8 ژانویه سال 2020 ، اتوماسیون راکول اعلام کرد ارائه دهنده امنیت سایبری مستقر در اسرائیل ، Avnet Data Security، LTD.

بخشهای تجاری
Rockwell Automation فعالیت خود را از طریق دو بخش – معماری و نرم افزار و کنترل محصولات و راه حلها – انجام می دهد.

بخش معماری و نرم افزار شامل عناصر اصلی سیستم عاملهای کنترل و اتوماسیون راکول ، برنامه های کاربردی نرم افزار و مؤلفه های اتوماسیون است.
محصولات و راه حل های کنترل شامل محصولات و خدمات کنترل موتور است.
محصولات
Rockwell Automation شامل سیستم های کنترل ، مؤلفه های کنترل صنعتی ، نرم افزار اطلاعات ، دستگاه های کنترل موتور ، دستگاه های سنجش ، فناوری شبکه ، فناوری ایمنی و امنیت صنعتی است.

خدمات
Rockwell Automation سیستمهایی را طراحی کرده است که از اجزای بسته بندی شده طراحی شده تا پروژه های بزرگ یکپارچه سازی سیستم کلید در دست هستند. خدمات شامل تعمیر ، مشاوره مدیریت دارایی و مراکز پشتیبانی از راه دور و آموزش است.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *