شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه جاوا Java

انجام پروژه جاوا – انجام پروژه Java – انجام مدل سازی با نرم افزار Java –  انجام پروژه با نرم افزار جاوا – انجام مدل سازی با نرم افزار جاوا – انجام پروژه با نرم افزار Java


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Java خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Java خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Java  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Java خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه جاوا Java

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی جاوا Java را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



جاوا یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر کلاس ، شی گرا است که به گونه ای طراحی شده است که تا حد امکان وابستگی به اجرای آن داشته باشد. این یک زبان برنامه نویسی با هدف کلی است که به شما اجازه می دهد تا توسعه دهندگان برنامه یک بار بنویسند ، در هر نقطه اجرا کنید (WORA) ،  بدین معنی که کد جاوا کامپایل شده می تواند بر روی تمام سیستم عامل هایی که جاوا را پشتیبانی می کنند بدون نیاز به جبران مجدد اجرا شود. برنامه های جاوا معمولاً با بایت کد ساخته شده اند که می تواند بدون در نظر گرفتن معماری رایانه رایانه ، روی هر دستگاه مجازی جاوا (JVM) اجرا شود. نحو جاوا شبیه C و C ++ است اما امکانات کمتری نسبت به هریک از آنها دارد. از سال 2019 ، طبق برنامه GitHub ، جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی بود که در حال استفاده بود ،  به ویژه برای برنامه های وب سرویس دهنده-سرویس دهنده وب ، با 9 میلیون توسعه دهنده گزارش شده است.

جاوا در ابتدا توسط جیمز گوسلینگ در Sun Microsystems (که از آن زمان توسط اوراکل بدست آمده است) توسعه داده شد و در سال 1995 به عنوان یکی از اجزای اصلی پلتفرم جاوا Sun Microsystems ‘منتشر شد. تهیه کننده اصلی و مرجع کامپایلرهای جاوا ، ماشینهای مجازی و کتابخانه های کلاس در ابتدا توسط Sun تحت مجوزهای اختصاصی منتشر شد. از ماه مه 2007 ، مطابق با مشخصات فرآیند انجمن جاوا ، Sun بسیاری از فناوری های جاوا را تحت مجوز عمومی GNU مجدداً تخلیه کرده بود. در همین حال ، دیگران پیاده سازی های جایگزین از این فن آوری های Sun ، مانند کامپایلر GNU برای جاوا (کامپایلر bytecode) ، GNU Classpath (کتابخانه های استاندارد) و IcedTea-Web (افزونه مرورگر اپلت ها) توسعه داده اند.

آخرین نسخه ها Java 14 است که در مارس 2020 منتشر شد و Java 11 که نسخه پشتیبانی بلند مدت پشتیبانی (LTS) در حال حاضر است که در تاریخ 25 سپتامبر 2018 منتشر شد. اوراکل برای میراث جاوا 8 LTS آخرین نسخه به روزرسانی عمومی رایگان در ژانویه 2019 را برای استفاده تجاری منتشر کرد ، در حالی که در غیر این صورت هنوز Java 8 را با بروزرسانی های عمومی برای استفاده شخصی تا حداقل دسامبر سال 2020 پشتیبانی می کند. نسخه های جاوا به دلیل خطرات جدی ناشی از مشکلات امنیتی حل نشده. از آنجا که دیگر جاوا 9 ، 10 ، 12 و 13 پشتیبانی نمی شوند ، اوراکل به کاربران خود توصیه می کند که سریعاً به آخرین نسخه (در حال حاضر جاوا 14) یا نسخه LTS انتقال پیدا کنند.

جیمز گوسلینگ ، مایک شریدان و پاتریک ناتتون پروژه ژائو را در ژوئن 1991 آغاز کردند.  در ابتدا جاوا برای تلویزیون های تعاملی طراحی شده بود ، اما در آن زمان برای صنعت تلویزیون کابل دیجیتال خیلی پیشرفته بود.  این زبان در ابتدا پس از درخت بلوط که در خارج از دفتر گوسلینگ ایستاده بود ، بلوط نامیده می شد. بعداً این پروژه با نام Green رفت و در نهایت به قهوه جاوا ، قهوه اندونزیایی ، جاوا تغییر نام داد.  Gosling جاوا را با نحوی به سبک C / C ++ طراحی کرد که برنامه نویسان سیستم و برنامه ها آن را آشنا می دانند.

Sun Microsystems اولین اجرای عمومی را با عنوان Java 1.0 در سال 1996 منتشر کرد.  این وعده نوشتن یک بار ، اجرای هر کجا (WORA) عملکرد ، فراهم کردن زمان اجرا بدون هزینه در سیستم عامل های محبوب. نسبتاً ایمن و دارای امنیت قابل تنظیم ، امکان محدودیت دسترسی به شبکه و فایل را فراهم می کند. مرورگرهای اصلی وب به زودی توانایی اجرای اپلت های جاوا را در صفحات وب گنجانیدند ، و جاوا به سرعت محبوب شد. کامپایلر جاوا 1.0 توسط آرتور ون هاف مجدداً در جاوا نوشته شد تا کاملاً با مشخصات زبان Java 1.0 مطابقت داشته باشد.  با ظهور جاوا 2 (در ابتدا با نام J2SE 1.2 در دسامبر 1998 – 1999 منتشر شد) ، نسخه های جدید دارای پیکربندی های مختلفی برای انواع مختلف سیستم عامل بودند. J2EE شامل فناوری ها و API ها برای برنامه های سازمانی است که به طور معمول در محیط سرور اجرا می شوند ، در حالی که J2ME دارای API های بهینه شده برای برنامه های موبایل است. نسخه دسک تاپ J2SE تغییر نام داد. در سال 2006 ، برای اهداف بازاریابی ، Sun به ترتیب به نسخه های جدید J2 به عنوان Java EE ، Java ME و Java SE تغییر نام داد.

در سال 1997 ، Sun Microsystems به رسمی شدن استاندارد های ISO / IEC JTC 1 و بعداً Ecma International نزدیک شد تا جاوا را رسمیت دهد ، اما خیلی زود از این روند کنار رفت. جاوا یک استاندارد واقعی است و از طریق فرآیند انجمن جاوا کنترل می شود.  در یک زمان ، Sun بسیاری از پیاده سازی های جاوا را بدون توجه به وضعیت نرم افزار اختصاصی آنها ، بدون هزینه در دسترس قرار داد. Sun از طریق فروش مجوز برای محصولات تخصصی مانند سیستم تصدی جاوا درآمد از جاوا درآمد.

در تاریخ 13 نوامبر 2006 ، Sun بخش عمده ای از ماشین مجازی جاوا (JVM) خود را به عنوان نرم افزار رایگان و منبع باز (FOSS) ، تحت شرایط مجوز عمومی GNU (GPL) منتشر کرد. در تاریخ 8 مه 2007 ، Sun این روند را تمام کرد و تمام کد اصلی JVM خود را تحت شرایط نرم افزار آزاد و توزیع منبع آزاد در دسترس قرار داد ، جدا از بخش کوچکی از کدی که Sun حق نسخه برداری را در اختیار نداشت.

معاون رییس جمهور Sun ، ریچ گرین گفت که نقش ایده آل Sun در رابطه با جاوا به عنوان یک مسیحی است.  پس از کسب شرکت اوراکل از Sun Microsystems در سال 2009-10 ، اوراکل خود را به عنوان سرپرست فن آوری جاوا با تعهد بی امان به تقویت جامعه مشارکت و شفافیت توصیف کرده است.  این امر مانع از تشکیل دادخواست در برابر گوگل در مدت کوتاهی پس از آن برای استفاده از جاوا در داخل SDK اندرویدی (به بخش Android (مراجعه به بخش Android)) نشد.

در تاریخ 2 آوریل 2010 ، جیمز گوسلینگ از اوراكل استعفا داد.

در ژانویه سال 2016 ، اوراکل اعلام کرد که محیط های زمان اجرا جاوا بر اساس JDK 9 افزونه مرورگر را قطع می کنند.

نرم افزار جاوا از همه لپ تاپ ها گرفته تا مراکز داده ، کنسول های بازی گرفته تا ابر رایانه های علمی همه چیز را اجرا می کند.

اصول
پنج هدف اصلی در ایجاد زبان جاوا وجود داشت:

این باید ساده ، شی گرا و آشنا باشد.
باید محکم و مطمئن باشد.
باید از نظر معماری بی طرف و قابل حمل باشد.
باید با کارایی بالا اجرا شود.
باید تفسیر ، موضوع و پویا شود.

Sun چهار نسخه جاوا را تعریف کرده و از آنها پشتیبانی کرده و محیطهای مختلف را هدف قرار داده است و بسیاری از API های آن را تقسیم کرده است به طوری که آنها به یکی از سیستم عاملها تعلق دارند. سیستم عامل:

کارت جاوا برای کارتهای هوشمند.
Java Platform، Micro Edition (Java ME) – محیط هایی با منابع محدود را هدف قرار می دهد.
Java Platform، نسخه استاندارد (Java SE) – هدف قرار دادن محیط های کار.
Java Platform، Enterprise Edition (Java EE) – هدف قرار دادن شرکت های بزرگ و یا محیط های اینترنتی توزیع شده.
کلاس ها در API های جاوا به گروه های جداگانه ای موسوم به بسته ها سازماندهی می شوند. هر بسته شامل مجموعه ای از رابط های مرتبط ، کلاس ها ، خرده بسته ها و موارد استثناء است.

Sun همچنین نسخه ای به نام Personal Java را ارائه داده است که توسط جفت های بعدی با مشخصات Java MEGA-ME با استاندارد جایگزین شده است.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *