شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه تک پلات آر اس Tecplot RS

انجام پروژه تک پلات آر اس – انجام پروژه Tecplot RS – انجام مدل سازی با نرم افزار Tecplot RS –  انجام پروژه با نرم افزار تک پلات آر اس – انجام مدل سازی با نرم افزار تک پلات آر اس – انجام پروژه با نرم افزار Tecplot RS


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Tecplot RS خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Tecplot RS خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Tecplot RS می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Tecplot RS خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه تک پلات Tecplot

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی تک پلات آر اس Tecplot RS را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Tecplot نام خانواده ای از ابزارهای نرم افزاری تجسم و تجزیه و تحلیل است که توسط Tecplot، Inc. ساخته شده است و مقر آن در بللو ، واشنگتن است. این شرکت در گذشته به عنوان مهندسی Amtec فعالیت می کرد. در سال 2016 ، این شرکت توسط Vela Software ، یک گروه عملیاتی Constellation Software، Inc. (TSX: CSU) خریداری شد.

Tecplot 360 یک بسته نرم افزاری شبیه سازی عددی (CFD) و نرم افزاری شبیه سازی عددی است که در نتایج شبیه سازی پس از پردازش استفاده می شود. Tecplot 360 همچنین در کاربردهای شیمی برای تجسم ساختار مولکول ها توسط داده های چگالی بار پس از پردازش استفاده می شود.

وظایف متداول مرتبط با تجزیه و تحلیل پس از پردازش داده حل کننده جریان (به عنوان مثال روان ، OpenFOAM) شامل محاسبه مقادیر شبکه (به عنوان مثال نسبت ابعاد ، چسبندگی ، ارتودنسی و عوامل کششی) ، عادی سازی داده ها است. توابع میدان جریان حامل مانند ضریب فشار یا بزرگی گرداب ، تأیید همگرایی محلول ، برآورد ترتیب دقت محلول ها ، کاوش تعاملی داده ها از طریق هواپیماهای برش (یک قطعه از طریق یک منطقه) ، ایزو سطوح (نقشه 3-D غلظت) ، ذره مسیرها (انداختن یک جسم در “سیال” و تماشای جایی که می رود).

Tecplot 360 ممکن است برای تجسم خروجی از زبانهای برنامه نویسی مانند Fortran استفاده شود.  قالب داده بومی Tecplot PLT یا SZPLT است. بسیاری از قالب های دیگر نیز پشتیبانی می شوند ، از جمله:

فرمت های CFD: CGNS ، FLOW-3D (Flow Science ، Inc) ، ANSYS CFX ، ANSYS FLUENT .cas و فرمت .dat و چند لایه ، OpenFOAM ، PLOT3D (Flow Science، Inc.) ، Tecplot و polyhedra ، Ensight Gold و HDF5 ( قالب داده سلسله مراتبی).

قالب های داده: HDF ، Microsoft Excel (فقط ویندوز) ، ASCII با کاما یا فضای محدود.

قالب های FEA: Abaqus ، ANSYS ، FIDAP Neutral ، LSTC / DYNA LS-DYNA ، نرم افزار NASTRAN MSC ، نرم افزار Patran MSC ، PTC Mechanica ، SDRC / IDEAS جهانی و 3D Systems STL.

ParaView از طریق یک وارد کننده VisIt از قالب Tecplot پشتیبانی می کند.

Tecplot RS ابزاری متناسب با تجسم نتایج شبیه سازی مخزن است که جریان مایعات را از طریق رسانه های متخلخل ، مانند میادین نفتی و گازی و سفره های آب مدل می کند.

Tecplot Focus نرم افزاری است که برای اندازه گیری داده های میدانی ، ترسیم عملکرد داده های آزمون ، تجزیه و تحلیل ریاضی و نقشه برداری مهندسی عمومی طراحی شده است.

Tecplot Chorus یک مدیریت داده ، بهینه سازی طراحی و چارچوب توسعه پایگاه داده Aero است که برای مقایسه مجموعه های شبیه سازی CFD استفاده می شود.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *