شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه تکلا TEKLA

انجام پروژه تکلا – انجام پروژه TEKLA- انجام پروژه با نرم افزار تکلا 

اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم‌افزار تکلا خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، به جای درستی اومدید!

در اینجا می‌توانید پروژه نرم‌افزار تکلا خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشه.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های خود با نرم‌افزار تکلا، می‌توانید درخواست خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در قسمت پایین صفحه ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.


Tekla Structures

چرا شبیه‌سازان امیرکبیر؟

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می‌باشد.  هسته‌ی فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می‌نماید. بهترین قیمت‌ها و متخصصان در زمینه‌ی شبیه سازی تکلا TEKLA را می‌توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره‌ی کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند، به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا با شماره‌ی ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

بعضی از سایت‌ها با نام جعلی دانشگاه‌های معتبر همانند دانشگاه شریف، اقدام به اخذ پروژه می‌نمایند ولی پروژه‌ای تحویل نمی‌دهند و پول مالباختگان را به یغما می‌برند. جهت جلوگیری از این امر بهتر است پول خود را تنها به سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر که مکان مشخصی دارند واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه‌سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست‌کنندگان می‌توانند به صورت حضوری و با هماهنگی قبلی جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Tekla یک خانواده محصول نرم افزاری است که از برنامه هایی برای تجزیه و تحلیل و طراحی ، جزئیات و ارتباطات پروژه تشکیل شده است. نرم افزار Tekla توسط Trimble ، شرکت فن آوری مستقر در ایالات متحده  مستقر در ایالات متحده تولید شده است.

بین سالهای 1966 تا 2015 ، شرکت Tekla یک شرکت مهندسی نرم افزار بود که در محصولات نرم افزاری مبتنی بر مدل برای ساخت و ساز ، ساخت و مدیریت زیرساخت ها تخصص داشت.  این شرکت از ماه مه 2000 در [بورس اوراق بهادار هلسینکی] قرار گرفت.

در ماه مه 2011 ، Trimble Navigation ، متخصص فناوری تجارت مستقر در کالیفرنیا ، پیشنهاد مناقصه عمومی برای به دست آوردن Tekla را با 450 میلیون دلار اعلام کرد.  کسب این کار در فوریه 2012 انجام شد.

در ژانویه سال 2016 ، شرکت Tekla به عنوان یک سازمان ، نام خود را به Trimble تغییر داد.

نام Tekla نام معینی است که در کشورهای نوردیک ، لهستان و گرجستان استفاده می شود. با این حال ، در این حالت ، آن اختصاری از کلمات فنلاندی Teknillinen laskenta است ، که به معنی محاسبات فنی است.

Tekla Structures نرم افزاری مدل سازی اطلاعات سه بعدی ساختمان (BIM) است که در صنایع ساختمانی و ساختمانی برای جزییات فلزی و بتونی ، پیش ساخته و ریخته گری در محل مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار به کاربران این امکان را می دهد تا مدل های ساختاری سه بعدی را در بتن یا فولاد ایجاد و مدیریت کنند و آنها را از طریق فرایند از مفهوم تا ساخت راهنمایی کند.  فرایند ایجاد مغازه به صورت خودکار انجام می شود. در کنار ایجاد فایلهای CNC ، پرونده هایی برای کنترل دستگاههای خمشی تقویتی ، کنترل تولید بتن از پیش ساخته ، واردات در سیستمهای PLM و غیره. سازه های Tekla در تنظیمات مختلف و محیط های محلی جهت متناسب با نیازهای مختلف قطعه و فرهنگ در دسترس است.

طراح ساختاری Tekla
Tekla Structural Designer Designer نرم افزاری برای تجزیه و تحلیل و طراحی ساختمان ها است. این [توسط تأیید نشدن] توسط مهندسین سازه که در ساختمان های بتونی و فولادی کار می کنند استفاده می شود.

Tekla Tedds
Tekla Tedds برنامه ای برای خودکار سازی محاسبات تکراری ساختاری و مدنی است. این نرم افزار در مهندسی برای ایجاد خروجی مانند محاسبات ، طرح ها و نت ها استفاده می شود.

Tekla BIMsight
Tekla BIMsight یک نرم افزار نرم افزاری برای همکاری با پروژه ساخت و ساز مبتنی بر مدل اطلاعات است. این مدل می تواند با استفاده از قالب بنیاد صنعت (IFC) ، همچنین DWG و DGN ، مدل هایی را از سایر برنامه های BIM وارد کند. با استفاده از Tekla BIMsight ، کاربران می توانند برای جلوگیری از طراحی و ساخت و ساز ، ایجاد هماهنگی مکانی (برخورد یا درگیری) را انجام دهند و با دیگران در پروژه ساخت و ساز خود با به اشتراک گذاشتن مدل ها و یادداشت ها ارتباط برقرار کنند.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *