شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه توربو کد TurboCAD

انجام پروژه توربو کد – انجام پروژه TurboCAD – انجام مدل سازی با نرم افزار TurboCAD –  انجام پروژه با نرم افزار توربو کد – انجام مدل سازی با نرم افزار توربو کد – انجام پروژه با نرم افزار TurboCAD


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار TurboCAD خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار TurboCAD خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار TurboCAD  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های TurboCAD خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه توربو کد TurboCAD

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی توربو کد TurboCAD را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

    آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

    تلفن 02188769296

    پیامک 09022113687

    Shabihsazanak@gmail.com



    TurboCAD یک نرم افزار CAD برای طراحی و تهیه 2D و 3D است که بر روی سیستم عامل های Macintosh و Microsoft Windows اجرا می شود.

    نسخه های TurboCAD Pro Basic و Platinum شامل ابزارهای تهیه پیش نویس عمومی و همچنین ابزارهایی برای طراحی معماری و مکانیکی سه بعدی هستند. هر دو نسخه می توانند ACIS Solids یا TC سطح اشیاء و همچنین Surface Meshes ایجاد کنند. نسخه Basic شامل مجموعه ای محدود از ابزارهای معماری و مکانیکی است ، در حالی که پلاتین شامل تمام ابزارها است.
    برای کاربران کمتر خواستار ، نسخه ارزان تر TurboCAD Deluxe 2D / 3D در دسترس است. ابزارهای سه بعدی آن ابزارهای سطح Surface هستند و از ابزار معماری و مکانیکی بسیار محدودی برخوردار هستند.
    برای کاربرانی که فقط به عملکرد 2D احتیاج دارند ، طراح TurboCAD بسیار ارزانتر وجود دارد. به استثنای طراح TurboCAD ، سایر نسخه های TurboCAD از ابزارهای تهیه پیش نویس 2D و مدل سازی سه بعدی پشتیبانی می کنند.

    نسخه های Mac این نرم افزار بر روی یک کدهای جداگانه ساخته شده است و به طور مستقیم با نسخه های ویندوز قابل مقایسه نیست. TurboCAD Mac Pro شامل ابزارهای 2D و 3D است ، در حالی که نسخه استاندارد فقط برای تهیه پیش نویس 2D است.

    IMSI Design نسخه فشرده سازگار با Sierra TurboCAD v10 را در فوریه 2018 منتشر کرد

    روزهای اول
    TurboCAD در ابتدا در آفریقای جنوبی توسط هندریک ورموتن و هاین اوستوهیزن توسعه یافته بود. پشتیبانی سخت افزار اولیه برای تنظیمات دستگاه خاص بود: کارت های گرافیکی تک رنگ هرکول ، توطئه گران HP7475 با صفحه کلید برای ورود داده ها. نسخه اول TurboCAD روی یک دیسک فلاپی 360kb قرار دارد تا بتواند روی کامپیوتر اصلی IBM اجرا شود. کد منبع نیز در یک فلاپی دیسک به همراه 30 کیلوبایت مورد نیاز “محیط توسعه” قرار دارد: Turbo Pascal 2.0.

    TurboCAD تقریباً همزمان با Generic CADD در ایالات متحده منتشر شد. اهداف بازاریابی TurboCAD و Generic CADD هم یکسان بودند – یک رقیب پایدار و کم هزینه برای اتوکد ایجاد کنید. اما از آنجا که Generic CADD قبل از TurboCAD در ایالات متحده راه اندازی شد ، درمورد قیمت پایین خود (تقریباً 600 دلار در ابتدا) مطبوعات بسیار مثبت تری دریافت کرد و به سرعت به یک مشتری بزرگ و وفادار دست یافت. انتشار Generic CADD در بازار رایانه ، در آن زمان ، بزرگترین “رویداد CAD” بود زیرا Autodesk با انتشار اولیه خود در سال 1981 ، قیمت CAD را دوباره اختراع کرد.

    فیلیپ کوپمن و مایکل کارترایت در آفریقای جنوبی در طراحی مجدد محصول کار کردند. روی آبرامز و فیلیپ کوپمن در اواخر سال 1986 آن را به عنوان TurboCAD به بازارهای انگلستان معرفی كردند. این نسخه تحت نام تجاری نرم افزار Pink ، با سایر دارندگان سهام ساخته شد. جان گلنی ، Digby Prior و Janine Copeman. برای کارتهای ویدیوی بیشتر (EGA ، Olivetti ، و غیره) ، دستگاه های ورودی (دیجیتایزر جمع بندی و بعداً ، اولین ماوس مایکروسافت) پشتیبانی اضافه شد. هزینه 99 پوند بود. TurboCAD محصولی DOS با پشتیبانی از دستگاه محدود بود ، در حالی که Generic CADD در این زمینه قوی بود. نقطه عطف این محصول پس از آن رسید که مارتین ساکس ، اولین توزیع کننده ایالات متحده ، توانست Digby Prior ، یک تن از توطئه گران و چاپگر و یک درایور را برای نوشتن ابزار در همان اتاق لس آنجلس بدست آورد. گونی همچنین اولین نمادهای CAD را که همراه با محصول است ، ایجاد کرد. در ابتدا ، برای اینکه بتوانیم از چاپگرهای ماتریس نقطه ای پشتیبانی کنیم ، FPlot به عنوان افزودنی در TurboCAD فروخته شد. بعداً ، TurboCAD درایورهای چاپگر بومی را برای انواع ماتریس نقطه ، جت حباب و لیزر در اختیار داشت. در این دوره ، راب بری کار را روی محصول به عنوان نویسنده فنی شروع کرد.

    حرکت به ایالات متحده
    TurboCAD اولین بار در اواخر سال 1986 توسط میلان سیستمهای آمریكا در ایالات متحده به فروش رسید ، به عنوان یك عنوان مستقل با 99 دلار و یك بسته نرم افزاری با موس IMSI (نرم افزار بین المللی میکرو کامپیوتر ، Inc ) با قیمت 149 دلار به بازار عرضه شد. هر دو شرکت مسئولیت توزیع این بسته را به اشتراک گذاشتند.

    در سال 1990 ، IMSI نسخه خود توسعه یافته TurboCAD ، نسخه 2 را برای DOS منتشر کرد. IMSI کد برنامه را از توسعه دهندگان اصلی ، نرم افزار صورتی ، و برنامه نویس Kurt Diesch رفع کرده و به پشتیبانی از خروجی و همچنین افزایش قابلیت رقابت با سایر برنامه های CAD تحت 500 دلار مجوز داده بود – Generic CADD ، Drafix و Design CAD 2D. بعداً دیش کدی را از نسخه اصلی Turbo Pascal به نسخه بعدی جهت شیء منتقل کرد که در نهایت به Borland Delphi تغییر شکل می داد. این منجر به پیشرفت اساسی در رابط کاربری DOS شد.

    در ایالات متحده ، TurboCAD در ابتدا از طریق نشریات پیشرفته و با تکنولوژی بالا ، مانند مجله کامپیوتر خریدار و InfoWorld به بازار عرضه شد. Computer Shopper اثبات کرد که انتشار کاملاً سودآوری است که در آن برای تبلیغ و ماهانه تبلیغات کامل صفحه در دو سال و نیم از زمان معرفی TurboCAD در تبلیغات رایانه ای ایالات متحده در تبلیغات منتشر شده در این نشریه اجرا می شود ، نه تنها کاربر نهایی قوی و وفادار را ایجاد کرد. پایگاه ، اما آنها همچنین به ایجاد یک شبکه توزیع وفادار کمک کردند.

    تاریخچه و توزیع ویندوز
    با انتشار TurboCAD v2 DOS و v1 ویندوز در سال 1993 ، IMSI تصمیم گرفت با استفاده از کمپین های پستی مستقیم به عنوان وسیله ای برای افزایش هزینه های کاربری خود ، اقدام به استفاده از هزینه های مستقیم بفرستد و طی دو سال آینده به تکنیک تبلیغاتی اولیه تبدیل شود. درآمد حاصل از فروش مستقیم توربوکاد در سال 1993 به بیش از 20 میلیون دلار سالانه افزایش یافت ، با موفقیت چشم انداز کمپین های مستقیم برای ارسال مستقیم به صورت ماهانه در ایالات متحده ، کانادا ، انگلیس و استرالیا. در سال 1993 ، IMSI اولین نسخه های Macintosh از TurboCAD – Standard را با 195 دلار فروخت ، در حالی که Professional با قیمت 495 دلار خرده فروشی می کند و قابلیت های 3Dframe را ارائه می داد. این فناوری از شرکت Santiago Montufar ، Pegasus Software خریداری شده است.

    در سال 1993 ، IMSI شروع به برون سپاری توسعه TurboCAD کرد. پس از سفر مارتین ساکس به روسیه ، IMSI 3 برنامه نویسان روسی را استخدام کرد که شروع به کار در TurboCAD Windows v2 کردند. ویکتور بازازوف ، که بعداً برای کار با IMSI و الکس پرنیاکی که برای شروع کار SoftDev به نمایندگی از IMSI رفتند ، در این 3 استخدام اصلی حضور داشتند.

    در سال 1994 ، مایکل کارت رایت از آفریقای جنوبی برای پیوستن به IMSI در کالیفرنیا نقل مکان کرد و به همراه پیتر زینگگ هدایت TurboCAD برای ویندوز v3 را بازنویسی کرد ، که یک تغییر عمده معماری برای محصول بود. این دو با هم در موفقیت اولیه توسعه دریایی IMSI نقش اساسی داشتند. در هنگام بازنویسی v3 ، کد از دلفی به ++ C منتقل شد و UI اصلاح شد تا “Office Standard” سازگار باشد. IMSI تصمیم استراتژیک خود را برای انتشار نسخه 3 در هر دو نسخه 16 و 32 بیتی گرفت تا در طی انتقال سریع بازار از ویندوز 3.1 به ویندوز 95 ، بهترین کاربران را در هر دو جهان ارائه دهد. از آن زمان ، الکس پرسینیاک و بسیاری از توسعه دهندگان روسی (سرگئی Nazarov ، رهبر تیم TurboCAD ؛ لئونید رابین ، توسعه دهنده SDK) کار بر روی کد TurboCAD را ادامه داد.

    در اواخر سال 1994 ، موفقیت در ارسال نامه های مستقیم با بیش از یک چهارم میلیون نفر از صاحبان TurboCAD که دارای تاسیس کاربران بودند ، به اوج خود رسید. از آن زمان به دلیل اشباع بیش از حد و افزایش هزینه های چاپ و هزینه ارسال ، نرخ پاسخ و بازگشت سرمایه (بازده سرمایه گذاری) برای پست مستقیم شروع به کاهش کرد. به همین ترتیب ، IMSI تصمیم گرفت حضور خود را در بازار فروش مجدد برقرار کند.

    TurboCAD به سرعت مورد علاقه کانال فروشنده قرار گرفت ، با موفقیت از طریق توزیع کنندگان اصلی نرم افزار مانند Ingram ، TechData و Merisel توزیع شد و در مکان های خرده فروشی مانند MicroCenter ، Fry’s Electronic ، CompUSA و نرم افزار و غیره فروخته شد. علاوه بر کانال های توزیع نمایندگی قوی ، یک فروشنده آموزشی و امکانات مستقیم بازاریابی در مدارس نیز در دسترس قرار گرفت.

    از سال 2009 به بعد ، نمایندگان فروش سنتی “آجر و ملات” TurboCAD به فروشندگان آنلاین بیشتری مانند آمازون ، اپل ، CAD و گرافیک و Purch و همچنین فروشندگان آموزشی و شرکتی مانند JourneyEd ، Lifeboat تغییر یافته اند. ، SHI و Softmart. با این وجود فروش TurboCAD در فروشندگان سنتی مانند Fry’s Electronics ، Micro Center ، Office Depot و Office Max ادامه دارد.

    بیشتر تاریخچه اخیر
    در سال 2006 ، IMSI / Design ، LLC بعنوان بخشی از خرید مدیریت خط تولید TurboCAD ، چندین محصول دیگر IMSI و نام IMSI از IMSI که به تازگی به “Broadcaster، Inc” تغییر نام داده شد ، خارج شد. این چرخش توسط Royal Farros ، Bob Mayer و Greyhawk Capital Management انجام شد اما همان تیم توسعه دهنده روسیه به کار کد TurboCAD ادامه دادند.

    در سال 2016 ، IMSIDesign ، LLC تیم دیگری را در لاهور ، پاکستان تأسیس کرد تا از تیم توسعه در SPB ، روسیه پشتیبانی و پشتیبانی کند و اکنون بخش های توسعه ، تضمین کیفیت و پشتیبانی در تولیدات TurboCAD نقش تولیدی دارند.

    فروش و بومی سازی بین المللی
    اولین بار TurboCAD در اواخر سال 1986 توسط IMSI در انگلستان به فروش رسید. در سال 1992 ، IMSI دفتر Pink Software را در لندن تصاحب کرد و با موفقیت محصول را در بازار انگلستان دوباره راه اندازی کرد. از آن زمان محلی سازی به زبان های مختلف رخ داده است:
    1993: اولین نسخه محلی سازی شده TurboCAD در هر دو ویندوز و DOS به زبان آلمانی
    1994: نسخه فرانسوی ایجاد شد
    1995: ژاپنی با مشارکت صنایع فلزی Sumitomo راه اندازی شد
    2001: اولین نسخه چینی توسط نوح اینترنشنال در سال 2001 برای بازار تایوان ایجاد شد
    2001–2002: TurboCAD به زبان های اسپانیایی ، چک ، لهستانی و ایتالیایی ترجمه شده است
    2010: TurboCAD 17 به زبان روسی ترجمه شده است.

    تاریخچه محصولات 3D CAD
    TurboCAD حداقل در سال 1990 و با ظهور “Model Space” ، “Work Plane” ، “Camera” و 3D Draggers قابلیت 3D را به دست آورد و با v5 پیاده سازی کامل تری کرد. در نسخه 6 هسته مدل سازی جامد ACIS و موتور رندر واقع گرایانه LightWorks با هم ادغام شده اند.

    در سال 1999 ، SoftDev افزونه ای مبتنی بر VBA ایجاد کرد که به آن AnimationLab معروف است و اکنون به نسخه 4 رسیده است. این ماژول افزونه به کاربران امکان می دهد سناریوهایی را با استفاده از Key Frames Editor ویرایش کنند ، برای هر بازیگر آهنگ موسیقی اختصاص دهند ، صدا را محاسبه کنند. صحنه با در نظر گرفتن فاصله با بازیگران ، سرعت و محیط کلی.

    با همکاری SoftDev ، یک ابزار Beam Analysis (2001) و 2½D CAM plug-in (2002) ساخته شدند. افزونه های شخص ثالث نیز شامل ابزارهای مدل سازی سطح و مهندسی عمران ساخته شده توسط جری سیمینگتون (2003 ، 2016) ، پلاگین Google Maps ساخته شده توسط SoftDev (2015) و مبلمان پارامتریک (کابینت ، میز ، صندلی) ) ژنراتور توسعه یافته توسط Spinar Software (2005).

    از سال 2003 تا 2005 پیشرفت های چشمگیری در محصول TurboCAD Professional ایجاد شده است. به طور خاص ، موتور مدل سازی تغییر شکل دهنده Spatial در نسخه 9.5 فعال شد ، در حالی که مدیر محدودیت 2D D-Cubed در نسخه 10.5 اضافه شد. در ژوئن 2005 ، IMSI با راه اندازی TurboCAD و TurboCAD 3D دوباره وارد بازار Macintosh شد. این محصولات دارای مجوزهای دارای مارک خصوصی از CADSoft Solutions بودند.

    در سال 2006 ، امکان باز کردن قابلیت های اضافی از طریق شماره سریال های ویژه و جفت های کلید فعال سازی با TurboCAD v12 معرفی شد. مجموعه ای از ویژگی های معماری و مکانیکی “بسته بندی شده” در کنار هم بودند و با موفقیت به صاحبان TurboCAD Professional فروخته شد. ویژگی های معماری شامل انواع شی معماری (پنجره ها ، درها ، پله ها و ریل ها) بر اساس محصول ADT Autodesk است ، بدین معنی که در حالی که TurboCAD اکنون می توانست یک پرونده ADT (DWG) را با این نوع شیء معماری بخواند ، خود اتوکد نمی توانست.

    TurboCAD 14 در سال 2007 از جمله قابلیت های Terrain Modeling منتشر شد.
    TurboCAD 15 در مارس 2008 منتشر شد.
    TurboCAD 16 در ژوئیه 2009 منتشر شد.
    TurboCAD 17 در مارس 2010 منتشر شد.
    TurboCAD 18 در مارس 2011 عرضه شد و شامل یک اجرای جزئی از موتور طراحی Redway RedSDK بود.
    TurboCAD 19 در مارس 2012 عرضه شد و پشتیبانی 64 بیتی از TurboCAD Professional را شامل می شد.
    TurboCAD 20 در مارس 2013 منتشر شد و شامل معرفی ابزارهای Surface Mesh (SMESH) و همچنین پشتیبانی 64 بیتی از TurboCAD Deluxe و Designer بود.
    TurboCAD 21 در مارس 2014 منتشر شد.
    TurboCAD 22 در مارس 2015 عرضه شد و با نام TurboCAD 2015 دوباره مورد استفاده قرار گرفت. ماژول ارائه LightWorks از برنامه حذف شد و اکنون فقط به عنوان یک افزونه خریداری شده در دسترس است. قابلیت مشاهده و ویرایش ابر نقطه نیز به این نسخه معرفی شده است
    TurboCAD 2016 در فوریه 2016 منتشر شد ، و شامل پیشرفته پیشرفته 3D Blending ، ابزار 3D Law و پشتیبانی از Point Cloud.
    TurboCAD 2017 در مارس 2017 عرضه شد و شامل قابلیت همکاری CAD ، رندر ، عملکرد بهبود یافته در هر دو بخش مکانیکی و معماری طراحی است.
    TurboCAD 2018 در ماه مه 2018 منتشر شد و شامل رابط نوار جدید ، میانبرها ، توانایی های ضخیم و ابزار کشش سریع سطوح است.
    TurboCAD 2019 در سال 2019 عرضه شد و نسخه های Designer (2D) ، Deluxe (2D / 3D) ، Professional (Advanced) و Platinum (Premium) با MSRP از 60 دلار تا 1600 دلار آمد.  TurboCad 2019 با بارگیریهای به روزرسانی مشکلی دارد که این نرم افزار درخواست کلید مجوز را دارد اما این شماره سریال و کد فعال سازی نیست که IMSI با لینک دانلود نرم افزار ارائه می دهد. هنوز نتوانسته ام از این نرم افزار استفاده كنم زیرا پیوند بارگیری و ایمیل اجازه استفاده از نرم افزار را نمی دهد.

    TurboCAD 2020 در سال 2020 عرضه شد و نسخه های Designer (2D) ، Deluxe (2D / 3D) ، Professional (Advanced) و Platinum (Premium) با MSRP از 60 دلار تا 1600 دلار آمدند.

    طراح = 2D

    لوکس = 2D / 3D

    حرفه ای = رابط کاربری شبیه اتوکد

    پلاتین = نمادها ، متن ، و SDK

    1 پاسخ
    1. آرمان افتخارنیاکانی
      آرمان افتخارنیاکانی گفته:

      با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
      موفق و سربلند باشید…

      پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *