شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه بومل Bouml

انجام پروژه بومل – انجام پروژه Bouml – انجام مدل سازی با نرم افزار Bouml –  انجام پروژه با نرم افزار بومل – انجام مدل سازی با نرم افزار بومل – انجام پروژه با نرم افزار Bouml


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Bouml خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Bouml خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Bouml  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Bouml خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه بومل Bouml

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی بومل Bouml را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



BOUML یک طراح نمودار یکپارچه مدل سازی زبان (UML) است. این برنامه در C ++ و Qt ، چند زبانه است ، و از تولید کد و مهندسی معکوس کد پشتیبانی می کند. نسخه های قبل از نسخه 4.23 نرم افزاری رایگان است که تحت مجوز عمومی عمومی گنو (GPL) مجاز است. BOUML 5 تا 6.12 نرم افزار اختصاصی است. BOUML 7 و بعد از آن نرم افزار رایگان است.

در سپتامبر سال 2010 ، توسعه دهنده Bruno Pagès اعلام کرد که او کار خود را بر روی BOUML متوقف کرده است.

نسخه 4.23 با عنوان “نهایی” در نوامبر 2010 توزیع شد ،  و پس از آن اعلام شد که دیگر هیچ گونه به روزرسانی منتشر نمی شود.  با این حال ، چندین تکه پس از اعلامیه منتشر شد که آخرین مورد BOUML 4.23 نهایی نهایی 7 در اکتبر 2011 است.

در فوریه 2012 ، نسخه 5 به عنوان اولین نسخه پرداخت شده منتشر شد. این فرمت جدید دارد ، اما در نسخه 5 سازگار با عقب است که می تواند پرونده های پروژه ذخیره شده توسط نسخه های قدیمی را بخواند.

در آگوست 2012 ، نسخه 6 به عنوان اولین نسخه مدیریت MySQL منتشر شد.

در ماه مه سال 2017 ، BOUML دوباره عاری از استفاده است و نسخه 7 به عنوان اولین نسخه رایگان جدید منتشر شد ، اما هنوز هم با عقب سازگار است ، در نسخه 7 می توانید پرونده های پروژه ذخیره شده توسط نسخه های قدیمی را بخوانید.

BOUML می تواند به طور خودکار کدی را از نمودارهای کلاس UML تولید کند و آنها را با استفاده از زبانهای زیر از کد منبع موجود دوباره بسازد: C ++ ، Java ، PHP و MYSQL.  همچنین می تواند برای پایتون و IDL کدی تولید کند ، اما مدل UML را برای این زبانها استخراج نمی کند.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *