شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه بریکس کد BricsCAD

انجام پروژه بریکس کد – انجام پروژه BricsCAD – انجام مدل سازی با نرم افزار BricsCAD –  انجام پروژه با نرم افزار بریکس کد – انجام مدل سازی با نرم افزار بریکس کد – انجام پروژه با نرم افزار BricsCAD


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار BricsCAD خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار BricsCAD خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار BricsCAD  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های BricsCAD خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه بریکس کد BricsCAD

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی بریکس کد BricsCAD را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



BricsCAD یک نرم افزار نرم افزاری برای طراحی به کمک رایانه (CAD) است که توسط Bricsys nv ساخته شده است. این شرکت در سال 2002 توسط اریک د کیسهر ،  کارآفرین طولانی مدت CAD تأسیس شد.  در سال 2011 Bricsys حقوق مالکیت معنوی را از Ledas  برای ابزار طراحی پارامتری مبتنی بر محدودیت بدست آورد و امکان توسعه برنامه های کاربردی در زمینه های مدل سازی مستقیم و طراحی مونتاژ را فراهم کرد. دفتر مرکزی Bricsys در گنت ، بلژیک ، دارای مراکز توسعه دیگری در نیژنی نوگورود و نووسیبیرسک ، روسیه است. بخارست ، رومانی و سنگاپور. Bricsys عضو موسس اتحاد طراحی آزاد ،  است و در دسامبر 2016 به کنسرسیوم بین المللی BuildingSMART  پیوست.

در سال 2018 ، Bricsys nv توسط Hexagon AB سوئد به طور کامل بدست آمد.

نرم افزار BricsCAD در حال حاضر در نسخه V20 موجود برای سیستم عامل های Windows ، Linux و macOS است و شش نسخه دارد:

تهیه پیش نویس CAD BricsCAD Classic 2D ، خواندن / نوشتن DWG بومی و یک API کامل LISP برای شخصی سازی و اتوماسیون کارهای تکراری.
BricsCAD Pro شامل تمام قابلیت های BricsCAD Classic ، به علاوه مدل سازی سه بعدی ، کتابخانه های سخت افزاری 2D و 3D ، ارائه ، کتابخانه مواد ، مشاهده مونتاژ مکانیکی و یک سیستم توسعه سازگار با اتوکد ObjectARX است که صدها برنامه کاربردی شخص ثالث را پشتیبانی می کند.
BricsCAD پلاتین شامل ویژگی ها و کارکردهای BricsCAD Pro ، به علاوه ایجاد محدودیت سه بعدی ، ایجاد سطح و ایجاد اتصالات سطح ، سطوح TIN ، مدل سازی تغییر شکل ، ترمیم خودکار هندسه جامد وارداتی ، تشخیص خودکار طراحی هدف و ایجاد و ویرایش مونتاژ اساسی است.
BricsCAD BIM که شامل تمام قابلیت های BricsCAD پلاتین ، به علاوه مدل سازی اطلاعات ساختمان است. پایگاه داده اصلی آن از کلاس های بنیاد صنعت (IFC) استفاده می کند. این مجوز توسط BuildingSMART International به عنوان سازگار با openBIM ‘CV2.0-Arch IFC صادرات و واردات’ تأیید شده است.
BricsCAD مکانیکی شامل تمام قابلیت های BricsCAD پلاتین ، به علاوه ابزار طراحی مکانیکی سه بعدی ، قابلیت مدل سازی مونتاژ ، ورق فلزی ، انیمیشن سینماتیک ، قبض مواد و ابزارهای ایجاد نمای منفجر شده است. این مبتنی بر الگوسازی مستقیم است و همینطور بدون تاریخ است.
BricsCAD Ultimate تمام نسخه های BricsCAD – کلاسیک ، حرفه ای ، پلاتین ، BIM و مکانیکی – را در یک بسته قرار می دهد.
مشتریان آزمایشی می توانند از دستور RUNASLEVEL برای تغییر نسخه BricsCAD در دوره آزمایشی خود استفاده کنند.

BricsCAD BIM ، BricscAD Mechanical و BricsCAD Ultimate در اواخر سال 2018 عرضه شدند. قبل از V19 ، محصول BricsCAD BIM به عنوان ماژول تحت عنوان “BIM for BricsCAD” تحویل داده شد و این یک افزونه از BricsCAD پلاتین بود. BricsCAD مکانیکی برای V19 اضافه شد. این شامل قابلیت های به روز شده از ماژول قبل از V19 “ورق فلزی برای BricsCAD” است.

همه نسخه های BricsCAD از بستر توسعه نرم افزار API Open Design Alliance Drawing API استفاده می کنند و به BricsCAD امکان خواندن و نوشتن قالب پرونده DWG را می دهند که توسط اتوکد Autodesk محبوب شده است. BricsCAD فایلهای .dwg را مستقیماً از اتوکد می خواند و می نویسد. این نرم افزار قادر است بیشتر توابع انتشار معاصر اتوکد را در اختیار شما قرار دهد. BricsCAD در حال حاضر در 18 نسخه زبان بومی سازی شده است.

Communicator برای BricsCAD افزودنی است که داده های CAD سه بعدی (هندسه و اطلاعات تولید محصول [PMI]) را برای تبادل داده با برنامه های اصلی CAD مکانیکی (به عنوان مثال CATIA ، PTC Creo ، Solid Edge ، NX / UG ، SolidWorks و Autodesk وارد و صادر می کند. مخترع) و چندین فرمت فایل خنثی استاندارد صنعتی. ارتباطات BricsCAD با BricsCAD Pro برای واردات / صادرات تک قسمت و BricsCAD Platinum / BricsCAD Mechanics برای واردات و صادرات مونتاژ کار می کند.

در ژانویه سال 2018 Bricsys یک ابزار مدل سازی مفهومی رایگان به نام BricsCAD Shape منتشر کرد. این از هسته مدل سازی جامد BricsCAD پلاتین مشتق شده است.

دامنه هندسی BricsCAD Shape معادل BricsCAD است و فرمت پرونده بومی هر دو محصول .dwg است. BricsCAD Shape دارای رابط کاربری ساده ای است که گزینه های فرمان را به حداقل می رساند تا از مدل سازی مواد جامد مؤثر استفاده کند. BricsCAD Shape همچنین شامل كتابخانه ای از پنجره ها و درهای پارامتری ، كتابخانه های مواد و مجموعه ای از مبلمان و اشیاء سه بعدی است.

Bricsys همچنین یک همکاری ابری SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس) محیط مشترک داده (CDE) به نام Bricsys 24/7 ارائه می دهد. قبل از 09 نوامبر 2017 ، Bricsys 24/7 با عنوان Chapoo شناخته می شد.

در دو نسخه ارائه می شود:

Bricsys 24/7 برای تیمهای Design یک نسخه جدید و رمزگذاری شده از محصول است که به تمام مشتریان تعمیر و نگهداری BricsCAD رایگان داده می شود. این دستگاه هم در یک مرورگر رایانه ای و هم بر روی دستگاه تلفن همراه کار می کند. پنل داخلی 24/7 به کاربران BricsCAD اجازه می دهد تا مستقیماً از BricsCAD به پانل دسترسی پیدا کنند.
Bricsys 24/7 برای همکاری پروژه نسخه گسترده ای از محصول Bricsys 24/7 برای محصول Design Design شامل قابلیت های اضافی است.

BricsCAD بسیاری از رابط های برنامه نویسی برنامه اتوکد (API) را پیاده سازی می کند. به طور کلی ، BricsCAD زیر مجموعه تقریباً یکسان از نامهای عملکردی معادل AutoCAD را فراهم می کند. در مورد برنامه های اتوکد غیر کامپایل شده (مانند LISP ، دیزل و DCL) ، این برنامه ها می توانند بارگذاری و به طور مستقیم در BricsCAD اجرا شوند. به طور خاص در مورد روال LISP ، BricsCAD از توابع AutoCAD Vl ، Vlr ، Vla و Vlax پشتیبانی می کند. Bricsys همچنین از توسعه دهنده هایی که مایل به استفاده از رمزگذاری LISP هستند ، پشتیبانی می کند ، BricsCAD نمی تواند پرونده های اتوکد FAS (کامپایل شده LISP) را بخواند.

اکثر برنامه های کاربردی کامپایل شده برای تسهیلات Advanced Runtime eXtension AutoCAD (ObjectARX) ایجاد شده نیاز به جبران مجدد با کتابخانه های BricsCAD Runtime eXtension (BRX) دارند. BRX با چند استثناء با ARC 2018 اتوکد سازگار با کد است. Bricsys همچنین از سیستم توسعه مستهجن Autodesk (ADS) از طریق رابط کاربری SDS (همچنین مستهلک) BricsCAD پشتیبانی می کند.

Bricsys با شرکای توسعه نرم افزار همکاری می کند تا ابزارهای AEC (معماری ، مهندسی و ساخت و ساز) ، Civil ، GIS و CAD مکانیکی را به ارمغان آورد.

Bricsys LGS 2D و 3D را ارائه می دهد ، دو فناوری مؤلفه ای که مدیریت محدودیت های 2D و 3D را امکان پذیر می کند. Bricsys مجوز این ماژول ها را به توسعه دهندگان نرم افزاری که محصولاتی را در ویندوز (32/64 بیتی) ، MacOS و Linux ایجاد می کنند ، جهت ادغام در محصولات نرم افزاری خود ارائه می دهد. مجوزهای این ماژولها شامل ASCON (CAD) ، Cimatron (CAD / CAM) و سایر موارد است.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *