شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه ام اس سی اپکس MSC APEX

انجام پروژه ای ویوز – انجام پروژه EViews – انجام مدل سازی با نرم افزار EViews –  انجام پروژه با نرم افزار ای ویوز – انجام مدل سازی با نرم افزار ای ویوز – انجام پروژه با نرم افزار EViews


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار EViews خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار EViews خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار EViews  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های EViews خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه ای ویوز EViews

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی ای ویوز EViews را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

    آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

    تلفن 02188769296

    پیامک 09022113687

    Shabihsazanak@gmail.com



    EViews یک بسته آماری برای ویندوز است که عمدتا برای تجزیه و تحلیل اقتصاد سنجی سری زمانی استفاده می شود. این نرم افزار توسط Quantitative Micro Software (QMS) ، که اکنون بخشی از IHS است ، توسعه یافته است. نسخه 1.0 در مارس 1994 منتشر شد و جایگزین MicroTSP شد.  نرم افزار TSP و زبان برنامه نویسی در ابتدا توسط رابرت هال در سال 1965 ساخته شده است. نسخه فعلی EViews 11 است که در آوریل 2019 منتشر شد.

    از EViews می توان برای تجزیه و تحلیل آماری کلی و تجزیه و تحلیل اقتصادسنجی ، مانند تجزیه و تحلیل مقطعی و داده های صفحه ای و برآورد و پیش بینی سری زمانی استفاده کرد.

    EViews صفحه گسترده و فناوری پایگاه داده رابطه ای را با وظایف سنتی موجود در نرم افزار آماری ترکیب می کند و از رابط کاربری گرافیکی ویندوز استفاده می کند. این با یک زبان برنامه نویسی همراه است که جهت گیری شی محدود را نشان می دهد.

    نسخه Enterprise EViews امکان دسترسی به داده های سری زمانی شخص ثالث را از چندین ارائه دهنده از جمله:  دیتاستریم Thomson Reuters ، Moody’s Economy.com ، Macrobond Financial ،  Haver Analytics ،  و CEIC فراهم می کند.

    EViews برای ذخیره سازی داده ها به قالب پرونده اختصاصی و بدون سند متکی است. با این حال ، برای ورودی و خروجی از فرمت های متعددی پشتیبانی می کند ، از جمله قالب بانک اطلاعاتی ، قالب های اکسل ، PSPP / SPSS ، DAP / SAS ، استاتا ، RATS و TSP. EView ها می توانند به پایگاه های داده ODBC دسترسی پیدا کنند. فرمت های فایل EViews را می توان تا حدودی توسط gretl باز کرد.

    EViews به محققان کمک می کند تا ریشه واحد را در مجموعه داده های خود تشخیص دهند. آزمونهای ریشه چند واحدی در نرم افزار تحقیق موجود است ، از جمله آزمونهای دیکی-فولر ، فیلیپس-پرون ، کویتکوفسکی-فیلیپس-اشمیت-شین و الیوت ، روتنبرگ و استوک پوینت-بهینه.

    EViews به محققان و متخصصان کمک می کند تا معادلات خطی و سیستم های مدل معادلات خطی سری زمانی و داده های صفحه را با روش های مختلف تخمین بزنند. Eviews به کاربر اجازه می دهد تا نتایج اقتصادسنجی را به راحتی ارزیابی کند.

    1 پاسخ
    1. آرمان افتخارنیاکانی
      آرمان افتخارنیاکانی گفته:

      با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
      موفق و سربلند باشید…

      پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *