شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه ای سی دی سیستمز کانواس ACD Systems Canvas

انجام پروژه ای سی دی سیستمز کانواس – انجام پروژه ACD Systems Canvas – انجام مدل سازی با نرم افزار ACD Systems Canvas –  انجام پروژه با نرم افزار ای سی دی سیستمز کانواس – انجام مدل سازی با نرم افزار ای سی دی سیستمز کانواس – انجام پروژه با نرم افزار ACD Systems Canvas


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار ACD Systems Canvas خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار ACD Systems Canvas خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار ACD Systems Canvas می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های ACD Systems Canvas خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه ای سی دی سیستمز کانواس ACD Systems Canvas

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی ای سی دی سیستمز کانواس ACD Systems Canvas را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Canvas X یک برنامه رایانه ای طراحی ، تصویربرداری و انتشار از Canvas GFX برای رایانه های شخصی است.

ریشه بوم GFX به سال 1987 باز می گردد. ایده اصلی Canvas از طرف Jorge Miranda ، یکی از بنیانگذاران شرکت Deneba Systems میامی فلوریدا ، برای رایانه های Macintosh اپل – بخشی از موج برنامه هایی که انقلابی در انتشار دسک تاپ ایجاد کرده بود ، به وجود آمد.

نسخه اول از بسیاری جهات بی نظیر بود. مهم نیست زیرا هم به عنوان یک برنامه کاربردی و هم یک لوازم جانبی میز آزاد شد. در فرم دوم ، می توان از آن استفاده کرد در حالی که برنامه دیگری ، به عنوان مثال PageMaker ، همزمان اجرا می شد. بسیار مفید در آن زمان عملکرد تک برنامه ای.

بوم ابزاری برای ایجاد و ویرایش گرافیک برداری و شطرنجی فراهم می کند. برای تصویر سازی ، صفحه بندی ، انیمیشن ، ارائه ها و انتشارات در قالب های چاپی و جهانی وب استفاده می شود.

بوم از بدو تأسیس ، با سایر برنامه های گرافیکی متفاوت است ، زیرا ابزارها و قالبهای فایل را برای هر دو گرافیک برداری (هنر خط) و تصاویر شایع (عکاسی و سایر پیکسل های مبتنی بر) ترکیب کرده ، به همراه ویژگی های پردازش کلمه و صفحه بندی مانند چندین اسناد صفحه و صفحات اصلی.  کاربر در پنجره ای کار می کند ، که آنالوگ آشنا “صفحه در مقوا” است که توسط بسیاری از برنامه های گرافیکی DTP و بردار استفاده می شود ، اما در آن پنجره ، که ممکن است یک صفحه تصویرگری واحد یا یک صفحه مجله چند صفحه ای باشد ، کتاب ، وب سایت ، انیمیشن یا ارائه ، کاربر می تواند متن ، گرافیک های برداری و تصاویر شطرنجی را ایجاد یا ویرایش کند. بوم علاوه بر ویژگی های تصویرگری هنری ، بر نقاشی فنی نیز تأکید دارد.

با نسخه 3.5 ، Deneba کراس پلت فرم رفت و نسخه ای را با سازگاری فرمت فایل برای رایانه های Macintosh و Windows منتشر کرد. در نسخه 5 ، بوم برای هر دو سیستم عامل کاملاً بازنویسی شد و شامل یک پالت QuickDraw برای ایجاد اولیه و ارائه های سه بعدی شد.  در نسخه 7 این نرم افزار ، یک موتور اکستروژن داخلی به جای QuickDraw مورد استفاده قرار گرفته است.

در نسخه 8 ، این اولین برنامه پیچیده گرافیکی بود که “Carbonized” برای اجرا در هر دو Classic و Mac OS X اجرا شد.

در آوریل 2003 ، Deneba Systems توسط ACD Systems از Victoria ، BC ، كانادا ، توسعه دهندگان ویندوز ویرایش و ویرایش نرم افزارهای دستی مانند ACDSee ، قبل از انتشار نسخه 9 به دست آمد ، توسعه بوم در میامی و تحت حمایت ACD Systems ادامه یافت. از امریکا.

با معرفی Canvas 11 ، پشتیبانی از پلتفرم Macintosh کاهش یافت و برنامه فقط ویندوز را ساخت.

بوم در نسخه استاندارد و گسترده موجود است. ماژول یک بار اختیاری تصویربرداری علمی اکنون در بوم یکپارچه شده است و فیلترهای ورودی-خروجی پیشرفته را برای قالبهای پرونده که معمولاً در تجسم علمی و مهندسی استفاده می شود فراهم می کند. ماژول سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) ابزاری برای استفاده در نقشه برداری و تجزیه و تحلیل داده های مبتنی بر GIS فراهم می کند.

پس از انتشار Canvas X 16 فقط ویندوز ، Canvas Draw for Mac منتشر شد و پشتیبانی از Macintosh (هرچند در نقشه راه جداگانه از نسخه ویندوز) را پس از یک وقفه چند دهه احیا کرد.

در حالی که بوم به عنوان یک برنامه prosumer در بازار کلی گرافیک / DTP شروع به کار کرد و همچنان به عنوان اولین (حتی تنها) ابزار بسیاری از متخصصان در زمینه هایی مانند طراحی گرافیک ، تبلیغات ، بازاریابی و DTP شناخته می شود ، در مصرف کننده کمتر شناخته شده است. / بازار معاملات امروز نسبت به برنامه هایی که توسط شرکتهای بزرگتری مانند Adobe Illustrator ، Photoshop و CorelDRAW به بازار عرضه می شود. در شرکتهای دانشگاهی و تجاری بهتر شناخته شده است.

نرم افزار Canvas توسط مهندسان برای مستند سازی و به اشتراک گذاری اشیاء و سیستم های پیچیده استفاده می شود. برخی از بزرگترین شرکتهای موجود در بازارهای هوافضا ، دفاع و تولید از بوم به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از گردش کار مستندات خود استفاده می کنند. بوم کاملاً متعهد است که همچنان به توسعه خط تولید ما ادامه دهد تا نیازهای روزافزون مشتریان اصلی ما را برآورده سازد. بوم از منشأ آن در تصویرگری فنی ، راه حل هایی را توسعه داده است که به سرعت در حال ظهور عرصه مدیریت چرخه محصول (PLM) است. محصولات نسل بعدی به طراحان این امکان را می دهد تا با تهیه کنندگان ، مشتریان و سایر گروه های داخلی در مورد مستندات فنی همکاری کنند ، عناصر 2D و 3D را در خود گنجانده و کل جریان کار را ساده و آسان جلوه دهند ، در حالی که تحویل همه این موارد در SaaS- پیشنهادات مبتنی بر

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *