شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه ای دی اس ADS

انجام پروژه ای دی اس – انجام پروژه ADS – انجام پروژه Advanced Design System – انجام پروژه با نرم افزار ای دی اس

اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم‌افزار ای دی اس خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، به جای درستی اومدید!

در اینجا می‌توانید پروژه نرم‌افزار ای دی اس خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشه.

انجام پروژه ای دی اس ADS

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های خود با نرم‌افزار ای دی اس، می‌توانید درخواست خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در قسمت پایین صفحه ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

چرا شبیه‌سازان امیرکبیر؟

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می‌باشد.  هسته‌ی فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می‌نماید. بهترین قیمت‌ها و متخصصان در زمینه‌ی شبیه سازی ای دی اس ADS را می‌توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره‌ی کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند، به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا با شماره‌ی ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

بعضی از سایت‌ها با نام جعلی دانشگاه‌های معتبر همانند دانشگاه شریف، اقدام به اخذ پروژه می‌نمایند ولی پروژه‌ای تحویل نمی‌دهند و پول مالباختگان را به یغما می‌برند. جهت جلوگیری از این امر بهتر است پول خود را تنها به سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر که مکان مشخصی دارند واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه‌سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست‌کنندگان می‌توانند به صورت حضوری و با هماهنگی قبلی جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن  02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Advanced Design System (ADS) یک سیستم نرم افزاری اتوماسیون طراحی الکترونیکی است که توسط Keysight EEsof EDA ، بخشی از Keysight Technologies تولید شده است. این یک محیط طراحی یکپارچه را برای طراحان محصولات الکترونیکی RF مانند تلفن های همراه ، پیجرها ، شبکه های بی سیم ، ارتباطات ماهواره ای ، سیستم های راداری و پیوندهای داده با سرعت بالا فراهم می کند.

ADS Keysight از هر مرحله از طراحی طراحی پشتیبانی می کند – ضبط شماتیک ، طرح بندی ، بررسی قانون قاعده طراحی ، شبیه سازی مدار دامنه فرکانس و زمان و دامنه شبیه سازی مدار الکترومغناطیسی — به مهندس این امکان را می دهد تا بدون تغییر ابزار ، طراحی RF را کاملاً توصیف و بهینه کند.

Keysight EDA کپی از نرم افزار ADS را به بخش های مهندسی برق در بسیاری از دانشگاه ها اهدا کرده است.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *