شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه ای بی ویور ABViewer

انجام پروژه ای بی ویور – انجام پروژه ABViewer – انجام مدل سازی با نرم افزار ABViewer –  انجام پروژه با نرم افزار ای بی ویور – انجام مدل سازی با نرم افزار ای بی ویور – انجام پروژه با نرم افزار ABViewer


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار ABViewer خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار ABViewer خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار ABViewer  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های ABViewer خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه ای بی ویور ABViewer

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی ای بی ویور ABViewer را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



ABViewer نرم افزاری چند منظوره برای همکاری با اتوکد DWG ، DXF ، PLT ، STEP ، IGES ، STL و سایر فایلهای CAD 2D و 3D است.  این برنامه امکان ایجاد و ویرایش نقشه ها و همچنین ذخیره آنها را در اتوکد DWG / DXF ، PDF ، JPG و تعدادی دیگر از قالب های پرونده بردار و شطرنجی ذخیره می کند.

این نرم افزار توسط CADSoftTools در سال 2003 ساخته شده است. از آن زمان این برنامه به بیش از 30 زبان ترجمه شده است  و اکنون بیش از 50 وکتور 2D / 3D و قالب های شطرنجی را پشتیبانی می کند.

نسخه اولیه ABViewer بیننده ای را ارائه می داد که امکان ادغام پرونده های CAD ، ذخیره تصاویر BMP و EMF در کلیپ بورد و همچنین چاپ گروهی از فایلها را نیز فراهم می کرد. در ابتدا این برنامه از 20 زبان پشتیبانی می کرد و در دو نسخه استاندارد و حرفه ای در دسترس بود.  در سال 2007 ، ABViewer دیگر فقط بیننده نبود. این وسیله ای برای مشاهده ، ویرایش و تبدیل پرونده ها شد. برنامه دارای مجموعه ای کامل از ابزارهای ویرایشگر حرفه ای بوده و از عملیات پشتیبانی شده در طراحی و کار پروژه پشتیبانی می کند. به عنوان مبدل ABViewer امکان تبدیل قسمت های منتخب تصویر را فراهم کرد.

بیننده
ABViewer اجازه می دهد تا نقشه های 2D و 3D را مشاهده کنید. این کار با طراحی لایه ها و طرح بندی ها پشتیبانی می کند. کاربران می توانند نقشه ها را تغییر دهند: یعنی زوم کنید ، مدل های سه بعدی را بچرخانید و همچنین نمایش و حالت نمایش صفحه نمایش را تغییر دهید. کاربران می توانند با استفاده از پنجره ریز عکسها از طریق فایلها حرکت کنند. مخفی کردن / نمایش متون و ابعاد و همچنین اندازه گیری نقشه ها (هر دو در حالت 2D و 3D) امکان پذیر است. این برنامه نه تنها نقشه ها را نمایش می دهد بلکه به ویژگی ها و ساختار نقشه نیز دسترسی می یابد.

ویرایشگر
حالت ویرایشگر به کاربران این امکان را می دهد تا از ابتدا و همچنین ویرایش فایل های بارگذاری شده ، نقشه هایی را از ابتدا ایجاد کنند.  ABViewer طیف گسترده ای از ابزارها را برای کار با نقشه های CAD ارائه می دهد: ابزار طراحی (برای افزودن اشخاص). ابزار اصلاح (برای کار با نقشه های ایجاد شده) انواع مختلفی از ضربه محکم و ناگهانی. با بلاک ها و منابع خارجی کار کنید.

صرفه جویی و چاپ
ABViewer اجازه می دهد تا صرفه جویی در چاپ و همچنین چاپ نقشه ها: صرفه جویی در قالب های بردار و پرونده شایع. ذخیره نقشه های DWG / DXF به کد G ؛ تنظیمات چاپ طولانی  (چاپ چند ضلعی ، پیش نمایش چاپ ، تنظیمات نقشه). عملیات دسته ای با چندین پرونده نیز موجود است: تبدیل دسته ای و چاپ دسته ای.

خصوصیات پیشرفته
ABViewer همچنین عملکرد دیگری را برای کار با نقشه ها فراهم می کند: تبدیل نقشه های PDF به پرونده های قابل ویرایش DWG  ، حالت Redline برای اضافه کردن نشانه گذاری ها ، مقایسه نسخه های نقاشی DWG / DXF ، georeferencing ، کار از خط فرمان ، پشتیبانی LISP و همچنین پشتیبانی XML

ABViewer امکان مشاهده بیش از 50 قالب وکتور و raster 2D و 3D را می دهد. :

قالب پرونده را تایپ کنید
قالب های CAD AutoCAD DWG (کلیه نسخه های 2.5 تا 2018 شامل آن) ، DXF ASCII / BINARY (همه نسخه ها) ، DWF ، DXT
قالب های سه بعدی 3DS، SAT، STL، IGES (.igs)، STEP (.stp)، OBJ، GTS، TIN، ASE، B3D، GLM، GLX، GLA، LMTS، LWO، NURBS، NMF، OCT، PLY، VRML، MDC، MD2، MD3، MD5، SMD، BSP
قالبهای برداری WMF، EMF، PDF، CGM، SVG، SVGZ، EPS، PS، Hewlett-Packard HPGL (PLT، HGL، HG، HPG، PLO، HP، HP1، HP2، HP3، HPGL، HPGL2، HPP، GL، GL2 ، PRN ، SPL ، RTL ، PCL)
قالب های Raster ، GED ، RLA، RPF، CEL، PIC، CAL، CG4، GP4، GIF، CUT، PAL، DDS، FAX، HDR، IFF، ICO، EXR، IMB، JPG، JPEG، J2K، J2C، JNG، JP2، KOA، PCT، PICT، MNG، PSP، PCD، PSD، PDD، PNG، PPM، PGM، PBM، RAW، G3، BW، RGB، RGBA، SGI، RAS، TIF، TIFF، TGA، VST، ICB، VDA، WIN، BMP، RLE، DIB، WAP، WBMP، WBM، XBM، XPM، PCX
این برنامه نقشه های بایگانی شده را نیز باز می کند: ZIP ، 7z ، RAR ، CAB ، BZIP ، TAR.

سه نسخه از ABViewer در دسترس است: استاندارد ، حرفه ای و تصدی.  عملکرد برنامه بسته به نسخه مجوز متفاوت است.

ABViewer Standard نسخه اولیه برنامه را برای مشاهده پرونده های CAD ارائه می دهد. این نسخه امکان مشاهده و تبدیل فایلهای 2D و همچنین چاپ آنها (از جمله چاپ چندگانه) را ممکن می سازد.
ABViewer Professional نمایانگر یک ویرایشگر کامل و ویرایشگر CAD است. جدای از قابلیت های موجود در نسخه استاندارد ، این نسخه شامل بیننده و مبدل مدل های سه بعدی ، ویرایشگر 2D ، DWG / DXF به مبدل G-code و حالت Redline است که بدون اضافه کردن پرونده اصلی می توانید یادداشت ها و نشانک ها را به نقاشی اضافه کنید.
ABViewer Enterprise یک نسخه کامل برنامه با قابلیت های گسترده است. از جمله ویژگی های اضافی مانند مبدل PDF به DWG ، مقایسه پرونده و عملیات دسته ای برای گروه های پرونده ها: تبدیل دسته ای و چاپ دسته ای است.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *