شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه اکلیپس Eclipse

انجام پروژه اکلیپس – انجام پروژه Eclipse – انجام مدل سازی با نرم افزار Eclipse –  انجام پروژه با نرم افزار اکلیپس – انجام مدل سازی با نرم افزار اکلیپس – انجام پروژه با نرم افزار Eclipse


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Eclipse خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Eclipse خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Eclipse  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Eclipse خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه اکلیپس Eclipse

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی اکلیپس Eclipse را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Eclipse یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) است که در برنامه نویسی کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد.  این شامل یک فضای کاری پایه و یک سیستم افزونه قابل توسعه برای سفارشی سازی محیط است. Eclipse بیشتر در جاوا نوشته شده است و کاربرد اصلی آن برای توسعه برنامه های جاوا است ، اما ممکن است برای توسعه برنامه های کاربردی در سایر زبان های برنامه نویسی از طریق افزونه ها از جمله Ada، ABAP، C، C ++، C #، Clojure، COBOL، D استفاده شود. ، ارلانگ ، فورتران ، گرووی ، هاسکل ، جاوا اسکریپت ، جولیا ،  Lasso، Lua، NATURAL، Perl، PHP، Prolog، Python، R، Ruby (از جمله Ruby on Rails) ، زنگ زدگی ، Scala و Scheme. همچنین می توان از آن برای تهیه اسناد با LaTeX (از طریق افزونه TeXlipse) و بسته هایی برای نرم افزار Mathematica استفاده کرد. محیط های توسعه شامل ابزارهای توسعه Eclipse Java (JDT) برای جاوا و اسکالا ، Eclipse CDT برای C / C ++ و Eclipse PDT برای PHP از جمله موارد دیگر هستند.

پایه کد اولیه از IBM VisualAge سرچشمه گرفته است.  کیت توسعه نرم افزار Eclipse (SDK) ، که شامل ابزارهای توسعه جاوا است ، برای توسعه دهندگان جاوا در نظر گرفته شده است. کاربران می توانند با نصب افزونه هایی که برای Eclipse Platform مانند برنامه های توسعه برای سایر زبان های برنامه نویسی نوشته شده است ، توانایی های خود را گسترش دهند و می توانند ماژول های افزونه مخصوص خود را بنویسند و به آنها کمک کنند. از آنجا که معرفی اجرای OSGi (Equinox) در نسخه 3 Eclipse ، پلاگین ها می توانند به صورت پویا متوقف شوند و به آنها بسته های OSGI گفته می شوند.

کیت توسعه نرم افزار Eclipse (SDK) نرم افزاری رایگان و منبع باز است که تحت شرایط مجوز عمومی Eclipse منتشر می شود ، اگرچه با مجوز عمومی عمومی گنو ناسازگار است.  این یکی از اولین IDE ها بود که تحت GNU Classpath کار می کرد و تحت IcedTea بدون مشکل اجرا می شود.

گرفتگی الهام گرفته از خانواده VisualAge مبتنی بر Smalltalk از محصولات توسعه یکپارچه محیط (IDE) است. اگرچه نسبتاً موفق بود ، یک اشکال عمده محصولات VisualAge این بود که کد توسعه یافته در یک مدل مهندسی نرم افزار مبتنی بر مؤلفه نبوده است. در عوض ، تمام کد های یک پروژه در یک توده فشرده نگه داشته شده است (تا حدودی مانند یک فایل زیپ اما با یک قالب اختصاصی به نام .dat) کلاس های فردی به راحتی قابل دسترسی نیست ، قطعاً خارج از ابزار نیست. تیمی که در آزمایشگاه IBM Cary NC قرار دارد ، محصول جدید را به عنوان جایگزینی مبتنی بر جاوا تولید کرد.  در نوامبر 2001 ، یک کنسرسیوم با یک هیئت مدیره مباشرت برای توسعه بیشتر Eclipse به عنوان نرم افزار منبع باز تشکیل شد. تخمین زده می شود که IBM تا آن زمان نزدیک به 40 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده بود.  اعضای اصلی Borland ، IBM ، Merant ، QNX سیستم های نرم افزاری ، نرم افزار منطقی ، Red Hat ، SuSE ، TogetherSoft و WebGain بودند.  تعداد مباشران تا پایان سال 2003 به بیش از 80 نفر افزایش یافت. در ژانویه 2004 ، بنیاد گرفتگی ایجاد شد.

Eclipse 3.0 (منتشر شده در 21 ژوئن 2004) مشخصات سیستم عامل OSGi را به عنوان معماری زمان اجرا انتخاب کرد.

انجمن ماشین آلات محاسبات گرفتگی و جایزه سیستم های نرم افزاری ACM 2011 را در 26 آوریل 2012 به دست آورد.

مجوز
مجوز عمومی Eclipse (EPL) مجوز اساسی است که براساس آن پروژه های Eclipse آزاد می شوند.  برخی از پروژه ها نیاز به مجوز دوگانه دارند که مجوز توزیع Eclipse (EDL) در دسترس است ، اگرچه استفاده از این مجوز باید اعمال شود و به صورت موردی در نظر گرفته می شود.

Eclipse در ابتدا با مجوز عمومی منتشر شد ، اما بعداً تحت مجوز عمومی Eclipse مجوز گرفت. بنیاد نرمافزار آزاد اظهار داشته است كه هر دو پروانه دارای مجوزهای نرم افزار رایگان هستند اما با مجوز عمومی GNU (GPL) ناسازگار هستند.

نام
به گفته لی ناکمن ، مدیر ارشد فناوری بخش عقلانی IBM (که منشأ آن در سال 2003 است) در آن زمان ، نام “گرفتگی” (قدمت حداقل سال 2001) یک کلمه کلیدی در مورد Sun Microsystems نبود ، به عنوان رقابت اصلی محصول در زمان نامگذاری استودیوی ویژوال استودیو مایکروسافت بود ، که Eclipse قرار بود گرفتگی کند.

به نسخه های مختلف Eclipse نامهای مختلف مربوط به علوم داده شده است. نسخه های به نام های Callisto ، Europa و Ganymede که قمر مشتری است ، پس از نسخه ای به نام گالیله ، کاشف آن قمرها دنبال می شدند. اینها پس از دو نام با مضمون آفتاب ، Helios از اساطیر یونان و Indigo ، یکی از هفت رنگ یک رنگین کمان (که توسط خورشید تولید می شود) بود. نسخه بعد از آن ، جونو ، معنای سه گانه ای دارد: یک شخصیت اساطیری رومی ، یک سیارک و یک فضاپیما به مشتری.  کپلر ، لونا و مریخ موضوع نجوم را ادامه دادند و سپس نئون و اکسیژن موضوعی از عناصر شیمیایی را تشکیل دادند. فوتون نمایانگر بازگشتی به اسامی با مضمون آفتاب بود. از سال 2018 ، این طرح الفبا کنار گذاشته شد و در عوض نسخه ها با فرمت YYYY-MM نامگذاری شده اند.

با شروع نسخه 4.9 ، این پروژه تصمیم گرفته است تا آن همایش نامگذاری را به منظور هم ترازی بهتر با استراتژی جدید انتشار همزمان و اتخاذ یک کنوانسیون نامگذاری مبتنی بر تاریخ ، برای انعکاس نسخه های سه ماهه انتخاب کند.

Eclipse از افزونه ها برای ارائه کلیه قابلیت های درون و بالای سیستم زمان اجرا استفاده می کند. سیستم زمان اجرای آن براساس Equinox ، اجرای مشخصات چارچوب اصلی OSGi است.

علاوه بر اینکه اجازه می دهد تا با استفاده از سایر زبان های برنامه نویسی ، مانند C و Python ، سیستم عامل Eclipse گسترش یابد ، چارچوب افزونه به Eclipse Platform اجازه می دهد تا با زبانهای تحریر مانند LaTeX  و برنامه های شبکه ای مانند سیستم های مدیریت telnet و پایگاه داده همکاری کند. . معماری افزونه از نوشتن هر نوع برنامه دلخواه برای محیط ، مانند مدیریت پیکربندی ، پشتیبانی می کند. پشتیبانی جاوا و CVS در Eclipse SDK با پشتیبانی از سایر سیستم های کنترل نسخه ارائه شده توسط افزونه های شخص ثالث ارائه شده است.

به استثنای یک هسته کوچک در زمان اجرا ، همه چیز در Eclipse یک افزونه است. بنابراین ، هر افزونه توسعه یافته با Eclipse همانند سایر افزونه ها ادغام می شود. از این نظر ، همه ویژگی ها “ایجاد شده برابر” است.  Eclipse افزونه هایی را برای انواع مختلفی از ویژگی ها فراهم می کند که برخی از آنها از اشخاص ثالث با استفاده از مدل های رایگان و تجاری است. نمونه هایی از افزونه ها شامل زبان مدل سازی یکپارچه (UML) ، دنباله ها و سایر نمودارهای UML ، افزونه ای برای DB Explorer و موارد دیگر است.

Eclipse SDK شامل ابزارهای توسعه Eclipse Java (JDT) است و یک IDE را با یک کامپایلر افزایشی جاوا و یک مدل کامل از پرونده های منبع جاوا ارائه می دهد. این امکان را برای تکنیک های پیشرفته refactoring و تجزیه و تحلیل کد فراهم می کند. IDE همچنین از فضای کاری استفاده می کند ، در این حالت مجموعه ای از ابرداده روی یک فضای پرونده مسطح اجازه می دهد تا فایلهای خارجی را اصلاح کند تا زمانی که منبع فضای کاری مربوطه پس از آن تازه شود.

Eclipse عناصر کنترلی گرافیکی ابزار ابزار جاوا به نام Standard Widget Toolkit (SWT) را پیاده سازی می کند ، در حالی که بیشتر برنامه های جاوا از ابزار Java Standard Abstract Toolkit (AWT) یا Swing استفاده می کنند. رابط کاربری Eclipse همچنین از یک لایه رابط کاربری گرافیکی متوسط ​​به نام JFace استفاده می کند که ساخت برنامه های کاربردی را بر اساس SWT ساده می کند. Eclipse برای اجرای در Wayland طی یک پروژه Google Summer of Code (GSoC) در سال 2014 ساخته شد.

از سال 2017 ، بسته های زبانی که توسط پروژه بابل ساخته شده اند ، ترجمه به بیش از 40 زبان طبیعی را ارائه می دهند.

Eclipse بستر مشتری غنی (RCP) را برای توسعه برنامه های کاربردی عمومی فراهم می کند.

مؤلفه های زیر بستر مشتری ثروتمند را تشکیل می دهند:

Equinox OSGi – یک چارچوب استاندارد بسته بندی
هسته اصلی – bol Eclipse ، افزونه ها را اجرا کنید
ابزارک ابزارک استاندارد (SWT) – یک ابزار ابزارک قابل حمل
کلاس های مشاهده گر JFace برای آوردن برنامه نویسی کنترلر نمایش مدل به SWT ، بافر پرونده ، پردازش متن ، ویرایشگر متن
Eclipse Workbench – نمایش ها ، ویراستاران ، چشم اندازها ، جادوگران
نمونه هایی از برنامه های مشتری ثروتمند مبتنی بر Eclipse عبارتند از:

یادداشت های IBM 8 و 9
Attachmate-Novell NetIQ طراح مدیر هویت
استودیو دایرکتوری آپاچی
محیط کامپوننت از راه دور
DBeaver

Eclipse از توسعه برای Tomcat ، GlassFish و بسیاری از سرورهای دیگر پشتیبانی می کند و اغلب قادر به نصب سرور مورد نیاز (برای توسعه) به طور مستقیم از IDE است. این پشتیبانی از اشکال زدایی از راه دور ، به کاربر امکان می دهد متغیرها را تماشا کند و از طریق کد برنامه ای که در سرور پیوست اجرا شده است ، قدم بگذارد.

پروژه Eclipse Web Tools Platform (WTP) پسوندی از بستر Eclipse با ابزار توسعه برنامه های وب و Java EE است. این برنامه شامل ویرایشگرهای منبع و گرافیک برای انواع مختلف زبان ، جادوگران و برنامه های داخلی برای ساده سازی توسعه و ابزارها و API ها برای پشتیبانی از استقرار ، اجرا و آزمایش برنامه ها است.

پروژه مدل سازی شامل کلیه پروژه های رسمی بنیاد Eclipse با تمرکز بر فناوری های توسعه مبتنی بر مدل است. همه با چارچوب مدل سازی Eclipse ایجاد شده توسط IBM سازگار هستند. این پروژه ها در چند دسته قرار می گیرند: تحول مدل ، ابزار توسعه مدل ، توسعه نحو بتونی ، توسعه نحو انتزاعی ، فناوری و تحقیق و آمالگام.

پروژه های تحول مدل از مدل های مبتنی بر چارچوب مدل سازی Eclipse (EMF) به عنوان ورودی استفاده می کنند و یک مدل یا متن را به عنوان خروجی تولید می کنند. پروژه های تحول مدل به مدل شامل ATLAS Transform Language (ATLAS) ، یک زبان تبدیل منبع باز و ابزار ابزار برای تبدیل یک مدل معین یا تولید یک مدل جدید از یک مدل EMF داده شده است. پروژه های تبدیل متن به Acceleo ، اجرای MOFM2T ، یک مدل استاندارد به زبان متنی از گروه مدیریت شی (OMG) است. تولید کننده کد Acceleo می تواند از هر مدل متنی مبتنی بر EMF تعریف شده با هر متامدل (زبان مدل سازی یکپارچه (UML) ، زبان مدل سازی سیستم ها (SysML) و غیره) ، هر زبان متنی (جاوا ، PHP ، پایتون و غیره) تولید کند. منبع باز است

پروژه های ابزار توسعه مدل پیاده سازی استانداردهای مختلف مدل سازی مورد استفاده در صنعت و ابزارهای آنهاست. در بین این پروژه ها می توان پیاده سازی چندین استاندارد را یافت:

زبان مدل سازی یکپارچه (UML)
زبان مدل سازی سیستم ها (SysML)
زبان محدودیت شی (OCL)
مدل و نماد فرآیند تجارت (BPMN)
مدیر رسانه تعاملی (IMM)
معانی معنای واژگان و قوانین تجارت (SBVR)
XML طرحواره (XSD)
انجمن ملی توزیع کنندگان الکترونیکی (NEDA)

پروژه توسعه Syntax Concrete شامل یک چارچوب مدل سازی گرافیکی ، یک چارچوب مبتنی بر Eclipse است که به نمایش گرافیکی مدل های مبتنی بر EMF اختصاص داده شده است.

پروژه Abstract Syntax Development چارچوب مدل سازی Eclipse ، هسته اصلی اکثر پروژه های مدل سازی بنیاد Eclipse و چارچوبی در دسترس برای EMF مانند اشیاء داده های متصل (CDO) ، پرس و جو EMF یا اعتبار EMF است.

پروژه های فناوری و تحقیق نمونه های اولیه پروژه مدل سازی هستند. این پروژه برای میزبانی کلیه پروژه های مدل سازی بنیاد Eclipse در مرحله انکوباسیون آنها استفاده می شود.

Amalgam بسته بندی و ادغام بین تمام ابزارهای مدل سازی موجود را برای بسته Eclipse اختصاص داده شده به ابزارهای مدل سازی فراهم می کند.

مدیریت چرخه عمر برنامه (ALM) و مدیریت وظیفه در Eclipse به یک مؤلفه اختیاری به نام Mylyn (/ ˈmaɪlɪn /) ، یک اجرای منبع باز از رابط کار متمرکز نیاز دارند. این API را برای ابزارهای تعبیه شده در رابط کار متمرکز فراهم می کند. برای توسعه دهندگان نرم افزار ، به یک توسعه دهنده کمک می کند تا با بسیاری از کارهای مختلف (مانند اشکالات ، گزارش های مشکل یا ویژگی های جدید) کارآمد و مؤثر داشته باشد. کارها در Mylyn ادغام شده اند. برای کلیه کارهایی که یکپارچه شده اند ، Mylyn فعالیت کاربر را نظارت می کند و سعی می کند اطلاعات مربوط به کار مورد نظر را شناسایی کند. با استفاده از این زمینه وظیفه ، می توانید UI Eclipse را روی اطلاعات مرتبط متمرکز کنید. Mylyn می تواند با مخازن مانند Bugzilla ، Trac ، Redmine ، Mantis ،  JIRA ، Unfuddle ،  و GitHub ادغام شود.  این امر بر کاهش بهره وری با کاهش جستجو ، پیمایش و پیمایش تمرکز دارد. Myln با روشن کردن متن وظیفه ، به منظور تسهیل وظیفه چند منظوره ، برنامه ریزی ، استفاده مجدد از تلاش های گذشته و به اشتراک گذاری تخصص است.

نام این پروژه از میلین ، یک لایه عایق برقی است که آکسونهای نورون را احاطه کرده است. نام اصلی این پروژه ، “Mylar” ، مارک تجاری یک کمپانی فیلم BoPET را تکرار کرد ، بنابراین بنیاد Eclipse نام این پروژه را تغییر داد.

Eclipse از مجموعه گسترده ای از برنامه های افزودنی پشتیبانی می کند ، همچنین از Python از طریق PyDev ، توسعه اندروید از طریق ADT گوگل ، JavaFX از طریق کلیپ های e (fx) ، JavaScript ، jQuery و بسیاری دیگر در بازار Eclipse پشتیبانی می کند. Valable یک افزونه Vala برای Eclipse است.

چندین توزیع جایگزین در پروژه Eclipse وجود دارد.

ابزارهای توسعه PHP

پروژه توسعه ابزارهای پیش پردازنده PHP Hypertext (PHP) چارچوبی را برای بستر Eclipse فراهم می کند. این پروژه شامل کلیه مؤلفه های توسعه از جمله تکمیل کد ، توسعه PHP و تسهیل توسعه می باشد. این برنامه از Platform Tools Web Eclipse موجود (WTP) و مجموعه ابزارهای دینامیکی (DLTK) موجود استفاده می کند.

ابزارهای توسعه Android
ابزارهای توسعه Android (ADT) در سال 2015 توسط افزونه شخصی بنیاد Eclipse با نام Andmore: Tools Tools Development برای Android جایگزین شدند  پس از قطع Google توسعه افزونه خود برای Eclipse IDE ، که به منظور ارائه یک محیط یکپارچه طراحی شده است. که در آن برای ایجاد برنامه های آندروید. ADT / Andmore توانایی های Eclipse را گسترش می دهد تا به توسعه دهندگان اجازه دهد تا پروژه های جدید Android را تنظیم کنند ، یک رابط کاربر برنامه را ایجاد کنند ، بسته هایی را بر اساس API Android Framework اضافه کنند ، برنامه های خود را با استفاده از ابزارهای SDK Android و برنامه های صادراتی با فایل های امضا شده یا امضاء نشده چاپ کنند. به منظور توزیع برنامه های خود برای بارگیری در دسترس است ADG تا سال 2015 آیدی رسمی IDE برای آندروید بود اما توسط Andl Eclipse و استودیوی رسمی اندروید جایگزین شد.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *