شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه ان آی لب ویو NI LabView

انجام پروژه ان آی لب ویو – انجام پروژه NI LabView – انجام مدل سازی با نرم افزار NI LabView –  انجام پروژه با نرم افزار ان آی لب ویو – انجام مدل سازی با نرم افزار ان آی لب ویو – انجام پروژه با نرم افزار NI LabView – انجام پروژه ان ای لب ویو – انجام پروژه با نرم افزار ان ای لب ویو – انجام مدل سازی با نرم افزار ان ای لب ویو


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار NI LabView خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار NI LabView خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار NI LabView می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های NI LabView خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه ان آی لب ویو NI LabView

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی ان آی لب ویو NI LabView را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



میز کار مهندسی ابزار مجازی آزمایشگاهی (LabVIEW) یک بستر طراحی سیستم و یک محیط توسعه برای یک زبان برنامه نویسی بصری از National Instrument است.

زبان گرافیکی “G” نامگذاری شده است. با کد G اشتباه گرفته نشود. در ابتدا برای شرکت Apple Macintosh در سال 1986 منتشر شد ، LabVIEW معمولاً برای جمع آوری داده ها ، کنترل ابزار و اتوماسیون صنعتی در انواع سیستم عامل ها (سیستم عامل) از جمله مایکروسافت ویندوز ، نسخه های مختلف یونیکس ، لینوکس و macOS استفاده می شود.

آخرین نسخه های LabVIEW عبارتند از LabVIEW 2019 SP1 و LabVIEW NXG 4.0 که در نوامبر 2019 منتشر شد.  NI نسخه های رایگان LabVIEW و LabVIEW NXG Community را برای استفاده های غیر تجاری در 28 آوریل 2020 ، آزاد کرد.

الگوی برنامه نویسی مورد استفاده در LabVIEW ، که گاه به آن G گفته می شود ، مبتنی بر در دسترس بودن داده ها است. اگر داده های کافی برای subVI یا عملکرد وجود داشته باشد ، آن subVI یا عملکرد را اجرا می کند. جریان اجرای توسط ساختار نمودار بلوک گرافیکی (کد منبع منبع LabVIEW) که برنامه نویس با استفاده از سیمها به یکدیگر متصل می شود ، تعیین می شود. این سیمها متغیرها را پخش می کنند و هر گره می تواند به محض در دسترس بودن تمام داده های ورودی آن اجرا شود. از آنجا که این ممکن است برای چندین گره به طور همزمان باشد ، LabVIEW می تواند ذاتاً به طور موازی اجرا شود. گره های آماده برای اجرا

LabVIEW ایجاد واسط های کاربری (پانل های جلویی) را در چرخه توسعه ادغام می کند. برنامه های زیرزمینی LabVIEW به ابزارهای مجازی (VI) گفته می شوند. هر VI دارای سه مؤلفه است: یک نمودار بلوک ، یک پانل جلویی و یک صفحه اتصال. آخرین مورد برای نشان دادن VI در نمودارهای بلوک دیگر استفاده می شود ، که VI ها را صدا می کند. پنل جلویی با استفاده از کنترل و نشانگر ساخته شده است. کنترل ها ورودی هستند: به کاربر امکان می دهد اطلاعات VI را تهیه کند. شاخص ها خروجی هستند: نتایج را بر اساس ورودی های داده شده به VI ، نشان می دهند یا نمایش می دهند. پنل پشتی که نمودار بلوک است شامل کد منبع گرافیکی است. تمام اشیاء قرار داده شده در پنل جلویی به عنوان پایانه در پنل پشت ظاهر می شوند. پانل پشتی همچنین شامل ساختارها و کارکردهایی است که عملیات کنترل را انجام می دهند و داده ها را به نشانگرها عرضه می کنند. ساختارها و توابع در پالت Functions یافت می شوند و می توانند در پنل پشتی قرار بگیرند. به طور دسته جمعی ، کنترل ها ، شاخص ها ، ساختارها و عملکردها را گره ها می نامند. گره ها با استفاده از سیم ها به یکدیگر متصل می شوند ، به عنوان مثال ، دو کنترل و یک نشانگر می تواند به عملکرد اضافی سیم وصل شود تا این شاخص نشانگر جمع دو کنترل باشد. بدین ترتیب یک ابزار مجازی می تواند به صورت یک برنامه اجرا شود ، در حالی که صفحه جلوی آن به عنوان یک رابط کاربری استفاده می شود ، یا هنگامی که به عنوان یک گره روی نمودار بلوک ریخته می شوید ، پنل جلوی ورودی و خروجی های گره را از طریق پنل کانکتور مشخص می کند. این بدان معنی است که هر VI را می توان به راحتی آزمایش کرد قبل از اینکه به عنوان یک زیرروالین در یک برنامه بزرگتر تعبیه شود.

رویکرد گرافیکی همچنین به غیر برنامه نویسان این امکان را می دهد تا برنامه هایی را با کشیدن و رها کردن نمایش های مجازی از تجهیزات آزمایشگاهی که قبلاً با آنها آشنا هستند ، بسازند. محیط برنامه نویسی LabVIEW ، با مثال ها و مستندات موجود ، ایجاد برنامه های کوچک را ساده می کند. این یک مزیت از یک طرف است ، اما خطر خاصی نیز برای دست کم گرفتن تخصص لازم برای برنامه نویسی G با کیفیت بالا وجود دارد. برای الگوریتم های پیچیده یا کد در مقیاس بزرگ ، مهم است که یک برنامه نویس دانش گسترده ای از نحوی ویژه LabVIEW و توپولوژی مدیریت حافظه خود داشته باشد. پیشرفته ترین سیستم های توسعه LabVIEW امکان ایجاد برنامه های مستقل را دارند. علاوه بر این ، می توان برنامه های توزیع شده ایجاد کرد ، که توسط یک مدل سرویس دهنده-سرویس دهنده ارتباط برقرار می کنند ، و به همین دلیل به دلیل ذات موازی G قادر به اجرای آنها آسان تر هستند.

الگوهای طراحی گسترده پذیرفته شده
برنامه های کاربردی در LabVIEW معمولاً با استفاده از معماری های معروف ، که به عنوان الگوهای طراحی شناخته می شوند ، طراحی می شوند. رایج ترین الگوهای طراحی برای برنامه های گرافیکی LabVIEW در جدول زیر ذکر شده است.

رابط دستگاه ها
LabVIEW شامل پشتیبانی گسترده ای برای رابط کاربری با دستگاه ها ، ابزارها ، دوربین و سایر دستگاه ها است. کاربران با نوشتن دستورات اتوبوس مستقیم (USB ، GPIB ، سریال) یا با استفاده از درایورهای سطح بالا ، خاص دستگاه که دارای گره عملکرد LabVIEW بومی برای کنترل دستگاه هستند ، به سخت افزار رابط می دهند.

LabVIEW شامل پشتیبانی داخلی برای سیستم عامل های سخت افزاری NI مانند CompactDAQ و CompactRIO است ، با تعداد زیادی از دستگاه های خاص برای چنین سخت افزاری ، ابزارهای اندازه گیری و اتوماسیون eXplorer (MAX) و معماری نرم افزار ابزار مجازی (VISA).

National Instrument هزاران درایور دستگاه را برای بارگیری در شبکه درایور ابزار NI (IDNet) در دسترس قرار می دهد.

تدوین کد
LabVIEW شامل کامپایلری است که کد بومی را برای پلتفرم CPU تولید می کند. كد گرافيكي به نماينده واسط Dataflow تبديل مي شود و سپس توسط يك کامپايلر مبتني بر LLVM به بخش هاي كد دستگاه اجرايي ترجمه مي شود. موتور زمان اجرا این قطعات را فراخوانی می کند و باعث می شود عملکرد بهتری داشته باشید نحو LabVIEW در طی مراحل ویرایش کاملاً اجرا می شود و در صورت درخواست اجرا یا هنگام صرفه جویی ، در کد دستگاه اجرایی وارد می شود. در حالت دوم ، کد اجرایی و منبع در یک پرونده باینری تک ادغام می شوند. اجرای این کار توسط موتور زمان اجرا LabVIEW کنترل می شود ، که شامل برخی از کد های از پیش تهیه شده برای انجام کارهای مشترک است که توسط زبان G تعریف شده اند. موتور زمان اجرا ، جریان اجرا را کنترل می کند ، و رابط کاربری مداوم برای سیستم عامل های مختلف ، سیستم های گرافیکی و قطعات سخت افزاری را فراهم می کند. استفاده از محیط زمان اجرا باعث می شود فایلهای کد منبع در سراسر سیستم عاملهای پشتیبانی شده قابل حمل باشند. برنامه های LabVIEW آهسته تر از کد C کامپایل شده معادل هستند ، هرچند مانند سایر زبان ها ، بهینه سازی برنامه غالباً باعث می شود تا مسائل با سرعت اجرا کاهش یابد.

کتابخانه های بزرگ
بسیاری از کتابخانه ها با تعداد زیادی کارکرد برای دستیابی به داده ها ، تولید سیگنال ، ریاضیات ، آمار ، تهویه سیگنال ، آنالیز و غیره همراه با تعداد زیادی از توابع مانند ادغام ، فیلترها و سایر توانایی های تخصصی که معمولاً با ضبط داده از سنسورهای سخت افزاری همراه است. بسیار زیاد است علاوه بر این ، LabVIEW شامل یک مؤلفه برنامه نویسی مبتنی بر متن به نام MathScript با توابع اضافه شده برای پردازش سیگنال ، آنالیز و ریاضیات است. MathScript را می توان با استفاده از گره های اسکریپت با برنامه نویسی گرافیکی یکپارچه کرد و از نحوی استفاده کرد که به طور کلی با MATLAB سازگار است.

برنامه نویسی موازی
LabVIEW یک زبان ذاتی همزمان است ، بنابراین برنامه نویسی چندین کار که به صورت موازی از طریق چند رشته انجام می شود ، بسیار آسان است. به عنوان مثال ، این کار به راحتی با کشیدن دو یا چند موازی در حالی که حلقه ها و اتصال آنها به دو گره جداگانه انجام می شود. این یک مزیت عالی برای اتوماسیون سیستم تست است ، جایی که معمول است فرآیندی مانند توالی تست ، ضبط داده ها و واسطه سخت افزاری را به صورت موازی اجرا کنید.

زیست بوم
با توجه به ماندگاری و محبوبیت زبان LabVIEW و امکان استفاده کاربران در کارکردهای خود ، اکوسیستم بزرگی از افزودنیهای شخص ثالث از طریق کمکهای جامعه ایجاد شده است. این اکوسیستم در شبکه ابزارهای LabVIEW موجود است ، که یک بازار هم برای افزودنیهای رایگان و هم با هزینه LabVIEW است.

انجمن کاربر
یک نسخه دانشجویی کم هزینه LabVIEW با هدف موسسات آموزشی برای اهداف یادگیری وجود دارد. همچنین یک انجمن فعال از کاربران LabVIEW وجود دارد که از طریق چندین لیست پستی الکترونیکی (گروه های ایمیل) و انجمن های اینترنتی ارتباط برقرار می کنند.

نسخه بسته نرم افزاری خانگی
National Instrument یک نسخه کمترین هزینه LabVIEW Home Buble Home را فراهم می کند.

رایگان برای استفاده غیر تجاری ، نسخه
National Instrument یک نسخه رایگان برای استفاده غیر تجاری به نام LabVIEW Community Edition رایگان ارائه می دهد.  این نسخه شامل همه چیز در نسخه های حرفه ای LabVIEW ، فاقد علامت چاپی است و شامل ماژول وب LabVIEW NXG برای استفاده غیر تجاری است. این نسخه ها ممکن است توسط مدارس K-12 نیز مورد استفاده قرار گیرد.

LabVIEW محصولی اختصاصی ابزارهای ملی است. بر خلاف زبان های برنامه نویسی رایج مانند C یا Fortran ، LabVIEW توسط کمیته استاندارد های شخص ثالث مانند انستیتوی استاندارد ملی آمریکا (ANSI) ، موسسه مهندسان برق و الکترونیک (IEEE) ، سازمان بین المللی استاندارد سازی (ISO) مدیریت یا مشخص نمی شود. برخی دیگر از کاربران به دلیل گرایش آن به یخ زدگی یا خرابی در هنگام انجام کارهای ساده ، از آن انتقاد کرده اند و نیاز به خاموش و راه اندازی مجدد نرم افزار دارند.

آهسته. تدریجی
برنامه های بسیار کوچک هنوز باید محیط زمان اجرا را شروع کنند که یک کار بزرگ و کند است. این تمایل به محدود کردن LabVIEW در برنامه های بزرگتر دارد. نمونه هایی از این برنامه های کوچک ممکن است برای به دست آوردن یک مقدار واحد از برخی سخت افزارهاست که می توانند به زبان اسکریپتی استفاده شوند – سربار محیط زمان اجرا این روش را با LabVIEW غیر عملی می کند.

غیر متنی
زبان G غیر متنی است ، ابزارهای نرم افزاری مانند نسخه نویسی ، مقایسه جانبی یا جانبی و ردیابی تغییر کد نسخه نمی توانند به همان روش برای زبانهای برنامه نویسی متنی استفاده شوند. برخی ابزارهای اضافی برای مقایسه و ادغام کد با ابزار کنترل کد منبع (نسخه سازی) مانند خرابکاری ، CVS و Perforce وجود دارد.

هیچ عملکرد بزرگنمایی ندارد
امکان زوم (یا بزرگنمایی) VI وجود ندارد که مشاهده آن در یک مانیتور بزرگ با وضوح بالا دشوار خواهد بود. با این حال ، قابلیت بزرگنمایی به LabVIEW NXG اضافه شده است.

OpenG ، و همچنین مخزن کد LAVA (LAVAcr) ، به عنوان مخزن برای طیف گسترده ای از برنامه ها و کتابخانه های منبع باز لویو استفاده می شوند. SourceForge دارای LabVIEW به عنوان یکی از زبان های ممکن است که می توان در آن کد نوشت.

VI Package Manager به مدیر بسته استاندارد برای کتابخانه های LabVIEW تبدیل شده است. از لحاظ ساختاری کاملاً شبیه Ruby’s RubyGems و Perl’s CPAN است ، اگرچه رابط کاربری گرافیکی شبیه به مدیر بسته Synaptic Package ارائه می دهد. VI Package Manager دسترسی به مخزن کتابخانه های OpenG (و سایر موارد) را برای LabVIEW فراهم می کند.

ابزارهایی برای تبدیل MathML به کد G وجود دارد.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *