شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه آی بی ام اس پی اس اس آموس IBM SPSS Amos

انجام پروژه آی بی ام اس پی اس اس آموس – انجام پروژه IBM SPSS Amos – انجام مدل سازی با نرم افزار IBM SPSS Amos –  انجام پروژه با نرم افزار آی بی ام اس پی اس اس آموس – انجام مدل سازی با نرم افزار آی بی ام اس پی اس اس آموس – انجام پروژه با نرم افزار IBM SPSS Amos – انجام پروژه ای بی ام اس پی اس اس اموس – انجام پروژه با نرم افزار ای بی ام اس پی اس اس اموس – انجام مدل سازی با نرم افزار ای بی ام اس پی اس اس اموس


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار IBM SPSS Amos خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار IBM SPSS Amos خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار IBM SPSS Amos  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های IBM SPSS Amos خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه اس پی اس اس آموس SPSS Amos

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی آی بی ام اس پی اس اس آموس IBM SPSS Amos را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

    آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

    تلفن 02188769296

    پیامک 09022113687

    Shabihsazanak@gmail.com



    SPSS Statistics یک بسته نرم افزاری است که برای آنالیز آماری تعاملی یا دسته ای استفاده می شود. تولید طولانی مدت توسط SPSS Inc. ، توسط IBM در سال 2009 بدست آمد. نسخه های فعلی (2015) با نام IBM SPSS Statistics شناخته می شوند.

    نام نرم افزار در ابتدا مخفف آماری بسته های آماری علوم اجتماعی (SPSS) بود ، که بازار اصلی را منعکس می کرد ، بعداً به راه حل های محصول و خدمات آماری تغییر یافت.

    SPSS یک برنامه کاربردی گسترده برای تجزیه و تحلیل آماری در علوم اجتماعی است. همچنین توسط محققان بازار ، محققان بهداشت ، شرکت های نظرسنجی ، دولت ، محققان آموزش و پرورش ، سازمان های بازاریابی ، کارگزاران داده ،  و دیگران استفاده می شود. کتابچه اصلی SPSS (Nie، Bent & Hull، 1970 به عنوان یکی از “تأثیرگذارترین کتاب های جامعه شناسی” به دلیل اجازه دادن به محققان عادی برای انجام تحلیل آماری خود توصیف شده است.  علاوه بر تجزیه و تحلیل آماری ، مدیریت داده ها (انتخاب پرونده ، تغییر شکل پرونده ، ایجاد داده های مشتق شده) و اسناد داده (یک فرهنگ لغت ابرداده در دیتابیل ذخیره می شود) از ویژگی های نرم افزار پایه هستند.

    آمار موجود در نرم افزار پایه:

    آمار توصیفی: جدول بندی متقاطع ، فراوانی ، توصیفی ، کاوش ، آمار توصیفی
    آمارهای دو متغیره: معنی ، آزمون t ، ANOVA ، همبستگی (دو متغیره ، جزئی ، مسافت) ، آزمونهای ناپارامتری ، بیزی
    پیش بینی نتایج عددی: رگرسیون خطی
    پیش بینی برای شناسایی گروه ها: تجزیه و تحلیل عاملی ، تجزیه و تحلیل خوشه ای (دو مرحله ای ، K- معنی ، سلسله مراتبی) ، تبعیض آمیز
    تجزیه و تحلیل مکانی جغرافیایی ، شبیه سازی
    پسوند R (GUI) ، پایتون
    بسیاری از ویژگی های آمار SPSS از طریق منوهای کشویی قابل دسترسی است یا می توان با یک زبان نحو اختصاصی دستور 4GL برنامه ریزی کرد. برنامه نویسی دستور نحوی دارای مزایای خروجی قابل تکرار ، ساده کردن کارهای تکراری و دستیابی به دستکاری ها و تجزیه و تحلیل داده های پیچیده است. علاوه بر این ، برخی از برنامه های پیچیده فقط می توانند به صورت نحوی برنامه ریزی شوند و از طریق ساختار منو قابل دسترسی نیستند. رابط منوی کشویی همچنین باعث ایجاد نحو فرمان می شود: این می تواند در خروجی نمایش داده شود ، اگرچه تنظیمات پیش فرض باید تغییر کند تا نحو برای کاربر قابل مشاهده باشد. همچنین می توان آنها را با استفاده از دکمه “چسباندن” موجود در هر منو در یک فایل نحوی چسباند. با استفاده از تسهیلات شغل تولیدی ارائه شده ، برنامه ها می توانند به صورت تعاملی یا مراقبتی اجرا شوند.

    علاوه بر این ، یک زبان “کلان” می تواند برای نوشتن برنامه های فرعی زبان فرمان استفاده شود. یک برنامه افزودنی برنامه نویسی Python می تواند به اطلاعات موجود در دیکشنری داده ها و داده ها دسترسی پیدا کند و برنامه های نحوی فرمان را بصورت پویا بسازد. پسوند برنامه نویسی Python ، که در SPSS 14 معرفی شده است ، “اسکریپت” های کمتر عملکردی SAX Basic را برای اکثر اهداف جایگزین کرد ، اگرچه SaxBasic در دسترس است. علاوه بر این ، پسوند پایتون به SPSS اجازه می دهد تا هر یک از آمارها را در بسته نرم افزاری رایگان R انجام دهد. از نسخه 14 به بعد ، SPSS را می توان با استفاده از “افزونه” های عرضه شده توسط برنامه Python یا VB.NET هدایت کرد. (از نسخه 20 به بعد ، این دو امکان اسکریپت و همچنین بسیاری از اسکریپت ها در رسانه نصب وجود دارند و به طور معمول به طور پیش فرض نصب می شوند.)

    آمار SPSS محدودیت هایی در ساختار پرونده داخلی ، انواع داده ها ، پردازش داده ها و فایل های منطبق با هم قرار می دهد ، که در کنار هم برنامه نویسی را بطور چشمگیری ساده می کنند. مجموعه داده های SPSS دارای یک ساختار جدول دو بعدی است ، که در آن ردیف ها به طور معمول مواردی را نشان می دهند (مانند افراد یا خانواده ها) و ستون ها اندازه گیری (مانند سن ، جنس یا درآمد خانوار) ​​را نشان می دهند. فقط دو نوع داده تعریف می شوند: عددی و متن (یا “رشته”). کلیه پردازش داده ها به صورت متوالی از طریق پرونده (مجموعه داده) انجام می شود. فایلها را می توان یک به یک و یک به بسیاری ، اما بسیاری از بسیاری نیست. علاوه بر آن ساختار و پردازش متغیرهای مورد ، یک جلسه ماتریس جداگانه نیز وجود دارد که می توان داده ها را به عنوان ماتریس با استفاده از ماتریس و عملیات جبر خطی پردازش کرد.

    رابط کاربری گرافیکی دارای دو نمای است که با کلیک کردن روی یکی از دو برگه در سمت چپ پایین پنجره آمار SPSS ، می توان آنها را تغییر داد. “نمایش داده” نمای صفحه گسترده ای از موارد (ردیف) و متغیرها (ستون) را نشان می دهد. بر خلاف صفحه گسترده ، سلول های داده فقط می توانند شامل اعداد یا متن باشند و فرمول ها در این سلول ها ذخیره نمی شوند. “متغیر نمای” فرهنگ لغت ابرداده را نشان می دهد که در آن هر ردیف یک متغیر را نشان می دهد و نام متغیر ، برچسب متغیر ، برچسب (های) ارزش ، عرض چاپ ، نوع اندازه گیری و مشخصات دیگر را نشان می دهد. سلول ها در هر دو نمای قابل ویرایش دستی هستند ، ساختار فایل را تعریف می کنند و اجازه ورود داده ها را بدون استفاده از نحو دستور می دهند. این ممکن است برای مجموعه داده های کوچک کافی باشد. مجموعه داده های بزرگتر مانند نظرسنجی های آماری بیشتر در نرم افزارهای وارد کردن داده ایجاد می شوند ، یا در هنگام مصاحبه شخصی با کمک رایانه ، با اسکن و استفاده از تشخیص شخصیت نوری و نرم افزار تشخیص مارک نوری یا با گرفتن مستقیم از پرسشنامه های آنلاین وارد می شوند. این مجموعه داده ها سپس در SPSS خوانده می شوند.

    آمار SPSS می تواند داده هایی را از پرونده های متنی ASCII (شامل پرونده های سلسله مراتبی) ، سایر بسته های آماری ، صفحات گسترده و پایگاه داده ها بخواند و بنویسد. آمار SPSS می تواند از طریق ODBC و SQL به جداول پایگاه داده رابطه ای خارجی بخواند و بنویسد.
    خروجی آماری به یک قالب پرونده اختصاصی (پرونده * .spv ، جداول محوری) است که علاوه بر مشاهدهگر درون بسته ، یک خواننده مستقل نیز قابل بارگیری است. خروجی اختصاصی را می توان به متن یا مایکروسافت ورد ، PDF ، اکسل و سایر قالب ها صادر کرد. از طرف دیگر ، خروجی را می توان به عنوان داده (با استفاده از دستور OMS) ضبط کرد ، به عنوان متن ، متن دارای محدودیت در برگه ، PDF ، XLS ، HTML ، XML ، مجموعه دادههای SPSS یا انواع قالب های گرافیکی (JPEG ، PNG ، BMP و EMF).

    چندین نوع آمار SPSS وجود دارد. آمار SPSS Gradpacks نسخه های بسیار تخفیفی هستند که فقط به دانشجویان فروخته می شوند. سرور آمار SPSS نسخه ای از آمار SPSS با معماری مشتری / سرور است. بسته های الحاقی می توانند نرم افزار پایه را با ویژگی های اضافی تقویت کنند (نمونه ها شامل نمونه های پیچیده ای هستند که می توانند برای نمونه های طبقه بندی شده و طبقه بندی شده و جداول های سفارشی که می توانند جداول آماده انتشار ایجاد کنند) تنظیم کنند. آمار SPSS تحت مجوز اشتراک سالانه یا ماهانه در دسترس است.

    SPSS Statistics نسخه 25 را در تاریخ 8 آگوست 2017 راه اندازی کرد. SPSS v25 می افزاید: آمار جدید و پیشرفته ، مانند نتایج حل اثرات تصادفی (GENLINMIXED) ، خطاهای استاندارد قوی (GLM / UNIANOVA) و توطئه های پروفایل با نوارهای خطا در آمار پیشرفته و سفارشی جداول افزودنی. V25 همچنین شامل قابلیت های جدید آمار بیزی ، روشی برای استنباط آماری و نمودارهای آماده انتشار ، مانند قابلیت های قدرتمند جدید نمودار ، از جمله قالب های پیش فرض جدید و امکان اشتراک گذاری با برنامه های Microsoft Office است.

    1 پاسخ
    1. آرمان افتخارنیاکانی
      آرمان افتخارنیاکانی گفته:

      با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
      موفق و سربلند باشید…

      پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *