شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه اسکچ آپ SketchUp

انجام پروژه اسکچ آپ – انجام پروژه SketchUp – انجام مدل سازی با نرم افزار SketchUp –  انجام پروژه با نرم افزار اسکچ آپ – انجام مدل سازی با نرم افزار اسکچ آپ – انجام پروژه با نرم افزار SketchUp


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار SketchUp خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار SketchUp خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار SketchUp  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های SketchUp خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه اسکچ آپ SketchUp

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی اسکچ آپ SketchUp را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

    آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

    تلفن 02188769296

    پیامک 09022113687

    Shabihsazanak@gmail.com



    SketchUp یک برنامه کامپیوتری مدل سازی سه بعدی برای طیف گسترده ای از برنامه های طراحی مانند معماری ، طراحی داخلی ، معماری منظر ، مهندسی عمران و مکانیک ، طراحی فیلم و فیلم است. این برنامه به صورت یک برنامه مبتنی بر وب ، SketchUp Free ،  یک نسخه رایگان ، SketchUp Make ،  و یک نسخه پولی با قابلیت های اضافی ، SketchUp Pro در دسترس است.

    SketchUp متعلق به Trimble Inc است ،  یک شرکت تجهیزات نقشه برداری و نقشه برداری نقشه برداری.  یک کتابخانه آنلاین از مجموعه های مدل های رایگان (به عنوان مثال پنجره ها ، درها ، اتومبیل ها) ، Warehouse 3D وجود دارد که کاربران ممکن است مدل ها را در آن کمک کنند. این برنامه شامل قابلیت طراحی چیدمان ، امکان نمایش سطح در متغیر “سبک” ، پشتیبانی از برنامه های شخص ثالث “افزونه” است که در سایتی به نام Extension Warehouse میزبان در سایتی به نام Warehouse Warehouse برای ارائه قابلیت های دیگر (به عنوان مثال در نزدیکی رندر عکس-واقع بینانه) و امکان قرار دادن آن را فراهم می کند. مدل های موجود در Google Earth.

    نرم افزارLast
    SketchUp توسط شرکت تازه تاسیسLast Software of Boulder ، کلرادو ، که در سال 1999 توسط برد شل و جو اسچ تأسیس شد ، توسعه یافت.

    SketchUp در آگوست سال 2000 به عنوان ابزاری برای ایجاد محتوای 3D با هدف کلی معرفی شد و به عنوان یک برنامه نرم افزاری پیش بینی شده بود “که به متخصصان طراحی اجازه می دهد تا با تقلید از احساس و آزادی کار با قلم و کاغذ به روشی ساده و زیبا ، راه مورد نظر خود را ترسیم کنند. رابط کاربری ، سرگرم کننده و آسان برای یادگیری است و توسط طراحان برای بازی با طرح های خود به روشی استفاده می شود که با نرم افزار طراحی سنتی امکان پذیر نیست. همچنین دارای دکمه های کاربر پسند برای استفاده آسان تر است. “

    این برنامه در اولین نمایشگاه تجاری خود در سال 2000 برنده یك جوایز انتخاب جامعه شد.

    گوگل

    گوگل در 14 مارس 2006 نرم افزارLast را با مبلغی ناشناخته دریافت کرد ،  که توسط کارLast Software جذب یک افزونه برای Google Earth جذب شد.

    در تاریخ 9 ژانویه 2007 ، Google اعلام کرد Google SketchUp 6 ، نسخه قابل بارگیری رایگان SketchUp ، بدون برخی عملکردهای SketchUp Pro ، اما از جمله ابزارهای یکپارچه برای بارگذاری محتوا در Google Earth و Google 3D Warehouse است. جعبه ابزار یک بیننده را قادر می سازد تا “از اطراف” قدم بزند و چیزهایی را از دیدگاه های مختلف مشاهده کند و از برچسب هایی برای مدل ها ، یک ابزار اطراف و ابزار شکل “هر چند ضلعی” پشتیبانی می کند. Google SketchUp Pro 6 نسخه بتا Google SketchUp LayOut را معرفی کرد. LayOut شامل ابزارهای بردار 2 بعدی و ابزارهای طرح بندی صفحات است که اجازه می دهند بدون نیاز به یک برنامه ارائه جداگانه ، ارائه ارائه شود.

    در 17 نوامبر 2008 ، SketchUp 7 با تغییراتی در نظر گرفته شد که استفاده از آن آسان تر است ، ادغام مرورگر کامپوننت SketchUp با Google 3D Warehouse ، LayOut 2 و مؤلفه های پویا که به مقیاس پذیری پاسخ می دهند منتشر شد. ویندوز 2000 دیگر پشتیبانی نمی شود.

    در تاریخ 1 سپتامبر 2010 ، SketchUp 8 با جغرافیایی مدل با Google Maps و Building Maker منتشر شد. Mac OS X Tiger دیگر پشتیبانی نمی شد.

    نه نسخه رایگان و نه نسخه حرفه ای در قالب محلی برای لینوکس یا Mac OS زودتر از 10.5 در دسترس نبود. استفاده از SketchUp نسخه 8 تحت شراب “طلا” شده است.

    اطلاعات جغرافیایی همیشه در پرونده KMZ ذخیره می شود.  طرح های خود ساختمان در SKP ذخیره می شوند.

    ریزه کاری
    ناوبری Trimble (در حال حاضر Trimble Inc.) SketchUp را در تاریخ 1 ژوئن 2012 با مبلغی اعلام نشده از Google به دست آورد.  در سال 2013 SketchUp 2013 منتشر شد. سایتی جدید فراهم شد ، افزونه انبار ، میزبان افزونه ها و افزونه ها برای SketchUp.

    SketchUp در چندین نسخه ارائه می شود. همه نرم افزار اختصاصی هستند.

    حرفه ای
    SketchUp Pro شامل قابلیت SketchUp را به علاوه واردکنندگان و صادرکنندگان به قالب های 2D و 3D رایج ، دسترسی به LayOut (نرم افزار اسناد 2D) و Style Builder (ایجاد سبک های سفارشی لبه برای مدل های SketchUp) می سازد.  SketchUp Pro 2016 دارای یکپارچه سازی بومی با Trimble Connect است ، مدل های Warehouse 3D را به عنوان مراجع ، یک گزارش تولید مجدد بسازید و اکنون LayOut اشیاء مرجع وب و همچنین API جدید LayOut را ارائه می دهد.

    مجوز SketchUp Pro کراس پلتفرمی است و در هر دو دستگاه ویندوز و مک کار می کند.

    خرید
    SketchUp Shop نسخه ای از SketchUp است که به طور خاص برای طراحان DIY ، سازندگان و نجاران ساخته شده است. این مجموعه دارای ویژگی هایی است که برای پاسخگویی به نیازهای آنها (به عنوان مثال رابط با چاپگرهای سه بعدی ، روترهای CNC و سایر دستگاههای فروشگاه) طراحی شده است. تفاوت عمده فروشگاه و Pro در این است که SketchUp Shop یک برنامه وب است که در حالی که به اینترنت متصل هستید در یک مرورگر اجرا می کنید در حالی که SketchUp Pro یک برنامه قابل بارگیری است که می توانید بصورت آفلاین استفاده کنید.

    رایگان
    در نوامبر سال 2017 ، SketchUp Free به عنوان یک برنامه مبتنی بر وب منتشر شد که جایگزین SketchUp Make می شود.  نقشه ها را می توان در ابر ذخیره کرد ، به صورت محلی به عنوان یک پرونده SKP بومی ذخیره شده یا به عنوان یک فایل STL صادر می شود. در مقایسه با ساخت ، SketchUp Free از پسوندها ، ایجاد و ویرایش مواد پشتیبانی نمی کند.

    درست کردن
    Sketchup Make (سابقاً SketchUp برای مصارف خانگی و شخصی) ، معرفی شده در ماه مه 2013 ، یک نسخه رایگان برای استفاده در منزل ، شخصی و آموزشی است.  این کار با یک آزمایش 30 روزه از SketchUp Pro آغاز می شود. پس از این مدت ، کاربران می توانند با شرایط خدمات موافقت کرده و استفاده از SketchUp Make را به صورت رایگان ادامه دهند. نسخه دیگری از Make بعد از نوامبر 2017 منتشر نخواهد شد. انتظار می رود کاربران به SketchUp Free مهاجرت کنند ، اگرچه نصب برای دانلود در دسترس باشد.

    3D Warehouse یک کتابخانه آزاد است که در آن کاربران SketchUp برای به اشتراک گذاری می توانند مدلهای سه بعدی را بارگذاری و بارگیری کنند. مدل ها را می توان مستقیماً در برنامه بارگیری کرد بدون نیاز به ذخیره در رایانه شما. اندازه پرونده مدلها می تواند تا 50 مگابایت باشد. هر کسی می تواند به صورت رایگان محتوای را از انبار سه بعدی بسازد ، تغییر و بارگذاری مجدد کند.  همه مدل های موجود در Warehouse 3D رایگان هستند ، بنابراین هرکسی می تواند برای استفاده در SketchUp یا حتی نرم افزارهای دیگر مانند اتوکد ، Revit و ArchiCAD ، فایلهایی را برای استفاده در SketchUp بارگیری کند. Trimble از سال 2014 نسخه جدید Warehouse 3D را راه اندازی کرده است که در آن شرکت ها ممکن است دارای یک صفحه رسمی با فروشگاه محصولات سه بعدی خود باشند. Trimble در حال حاضر برای ایجاد محصولات حرفه ای تر و حرفه ای تر در Warehouse 3D در حال ایجاد سرمایه گذاری در توسعه سه بعدی است. طبق گفته Trimble ، 3D Warehouse محبوب ترین سایت با محتوای سه بعدی در وب است. طراحان SketchUp ممکن است برای کشف محصولات جدید یا برای الهام گرفتن هنگام طراحی خود ، به انبار سه بعدی مراجعه کنند.

    SketchUp 4 و بعد از آن برنامه های افزودنی نرم افزاری را که به زبان برنامه نویسی Ruby نوشته شده است پشتیبانی می کند ، که قابلیت های تخصصی را اضافه می کند. بسیاری از این برنامه های افزودنی در Trimble Extension Warehouse  و بسیاری از وب سایت های شخص ثالث نیز در دسترس دیگران است. SketchUp دارای یک کنسول Ruby است ، محیطی که امکان آزمایش با Ruby را فراهم می کند.

    SketchUp Free ، نسخه مبتنی بر وب ، از پسوندهایی پشتیبانی نمی کند که عملکرد ابزار را به شدت محدود می کند.

    0 پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *