شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه اسری سیتی انجین ESRI CityEngine

انجام پروژه اسری سیتی انجین – انجام پروژه ESRI CityEngine – انجام مدل سازی با نرم افزار ESRI CityEngine –  انجام پروژه با نرم افزار اسری سیتی انجین – انجام مدل سازی با نرم افزار اسری سیتی انجین – انجام پروژه با نرم افزار ESRI CityEngine


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار ESRI CityEngine خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار ESRI CityEngine خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار ESRI CityEngine  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های ESRI CityEngine خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه اسری سیتی انجین ESRI CityEngine

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی اسری سیتی انجین ESRI CityEngine را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Esri CityEngine یک نرم افزار نرم افزاری مدل سازی سه بعدی (3D) است که توسط Esri R&D Center Zurich (سابقاً رویه پردازش) ساخته شده است و در زمینه تولید محیط های شهری سه بعدی تخصص دارد. با رویکرد مدل سازی رویه ای ، CityEngine از ایجاد مدل های تفصیلی شهرهای بزرگ در مقیاس بزرگ پشتیبانی می کند. CityEngine با قرارگیری شیء معماری و ترتیب به همان شیوه ای که VUE مدیریت زمین ، اکوسیستم ها و نقشه برداری از جو را کار می کند ، کار می کند. برخلاف روش سنتی مدل سازی 3D که از ابزارهای طراحی به کمک رایانه استفاده می کند ، CityEngine با استفاده از سیستم مبتنی بر قاعده و مجموعه داده ها – مشابه سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) ، شکل و شمایل را بهبود می بخشد. با توجه به این ویژگی غالب ، CityEngine به طور گسترده در تحقیقات دانشگاهی یا ساخت محیط های مجازی ، به عنوان مثال ، برنامه ریزی شهری ، معماری ، تجسم ، توسعه بازی ، سرگرمی ، باستان شناسی و میراث فرهنگی مورد استفاده قرار گرفته است. پس از ادغام با مدل اطلاعات ساختمان (BIM) ، CityEngine می تواند داده های ساختمان ها را در یک بافت شهری بزرگتر تجسم کند و سناریوی کاری آن را نسبت به پروژه های ساختمانی واقعی ارتقا بخشد.

توسعه دهنده
در سال 2007 ، شرکت Procedural از ETH زوریخ ، دانشگاه برتر برتر فناوری در سوئیس تأسیس و جدا شد. در تابستان سال 2011  ، شرکت Procedural توسط Esri Inc بدست آمد و به مرکز تحقیق و توسعه Esri تبدیل شد و دائماً در زمینه های گرافیک رایانه ، بینایی رایانه ، مهندسی نرم افزار ، امور مالی ، بازاریابی و تجارت تحصیل می کند.

نرم افزار
CityEngine در ETH زوریخ توسط نویسنده اصلی پاسکال مولر ، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Procedural Inc در طول تحقیقات دکتری خود در آزمایشگاه ETH Computer Vision Computer توسعه داده شد ، مولر تعدادی تکنیک را برای مدل سازی رویه ای از محتوای معماری سه بعدی ابداع کرد که پایه را تشکیل می دهد. از CityEngine. از آنجا که اولین اثر عمومی CityEngine در کنفرانس SIGGRAPH 2001 ،  مقاله های تحقیقاتی اضافی در ارائه CityEngine نقش داشته اند. در سال 2008 ، اولین نسخه تجاری CityEngine توسط شرکت سوئیسی Procedural Inc منتشر شد و توسط متخصصان در برنامه ریزی شهری ، معماری ، تجسم ، توسعه بازی ، سرگرمی ، GIS ، باستان شناسی و میراث فرهنگی مورد استفاده قرار گرفت.

هسته پردازش مدل سازی (CGA شکل گرامر زبان): قوانین CGA (معماری تولید شده توسط رایانه) قوانین را برای کنترل جرم ، دارایی های هندسه ، نسبت ها یا بافت ساختمانها یا خیابانها در مقیاس در سطح شهر امکان پذیر می سازد. (جزئیات بیشتر را می توانید در بخش “مدل سازی رویه ای” مشاهده کنید.)

دریافت داده های نقشه: کاربران می توانند از طریق کمکی برای بارگیری در چند دقیقه یک محیط شهری سه بعدی ایجاد کنند. کاربران می توانند یک مکان مقصد را انتخاب کرده و تصاویر ماهواره ای با اشاره به جغرافیایی و زمین های سه بعدی آن مکان را وارد کنند. اگر آنها در OpenStreetMap (OSM) موجود باشند ، می توان اطلاعات مربوط به ردپای خیابان و ساختمان را به راحتی برای ساخت مدل های سه بعدی از طریق قوانین پیش فرض CGA بازیابی کرد.

پشتیبانی از داده های GIS / CAD: پشتیبانی از قالب های استاندارد صنعتی مانند Esri Shapefile ، File Geodatabase و OpenStreetMap که امکان وارد کردن و صادرات هرگونه داده های جغرافیایی-مکانی / برداری را فراهم می آورد.

رابط مدل سازی پارامتری: واسط برای کنترل تعاملی پارامترهای خاص خیابان یا ساختمان ، مانند ارتفاع یا سن (تعریف شده توسط قوانین CGA)

پوسته های پویا شهر: طراحی تعاملی ، طراحی و ویرایش طرح های شهری متشکل از خیابان ها (خیابان های منحنی) ، بلوک ها و بسته ها.

مدل سازی شهر کنترل نقشه: کنترل جهانی ساختمان ها و پارامترهای خیابان از طریق نقشه های تصویر (به عنوان مثال ارتفاعات ساختمان یا مخلوط استفاده از زمین).

الگوهای شبکه های خیابانی: ابزارهایی برای رشد خیابان برای طراحی و ساخت طرح های شهری.

فرمت های سه بعدی با استاندارد صنعت: CityEngine از Collada ، Autodesk FBX ، 3DS ، Wavefront OBJ ، RenderMan RIB ، MI ray ray و Vue از نرم افزار e-on پشتیبانی می کند.

تولید گزارش های سفارشی: کاربران می توانند گزارش های مبتنی بر قاعده را برای نمایش چهره های اقتصادی-اجتماعی (به عنوان مثال ، ناحیه ناخالص (GFA) ، نسبت مساحت طبقه (FAR)) ضبط و تهیه کنند و برای تجزیه و تحلیل پیشنهادات طراحی شهری خود اقدام کنند.

صادرات صحنه وب 3D: مدل ساخته شده در CityEngine می تواند مستقیماً صادر شده و سپس برای ایجاد صحنه WebGL در یک مرورگر استفاده شود. محیط سه بعدی در صحنه وب توسط چندین کاربر قابل چرخش ، کاوش ، مقایسه و اظهار نظر آنلاین است.

360 VR Experience: از سناریوهای محیط شهری می توان برای تولید یک سری عکس پانوراما برای انتشار آنلاین آنها استفاده کرد. کاربران می توانند با چرخاندن سر در هدست های واقعیت مجازی (VR) به اطراف خود نگاه کنند. (در حال حاضر ، این فقط از دنده Samsung Oculus Gear پشتیبانی می کند)

رابط اسکریپت پایتون: CityEngine ce.py را به عنوان یک کتابخانه داخلی در اختیار شما قرار می دهد.

Facade Wizard: Rule Creator و ابزار نویسندگی نمای بصری.

پشتیبانی از قالب سه بعدی برای موتورهای بازی (VR / AR): اکنون می توانید مدل ساخته شده در CityEngine را به طور مستقیم به موتور غیرواقعی منتقل کنید ، با ظرفیت بارگذاری ده ها میلیون چند ضلعی و ده ها هزار شیء و همچنین مواد غیر محدود بافت در همین حال ، صادرات به Unity3D هنوز کاربران را ملزم به استفاده از Autodesk Maya به عنوان ایستگاه انتقال می کند.

در دسترس برای همه سیستم عامل ها: در دسترس برای ویندوز (فقط 64bit) ، Mac OS X (64bit) و Linux (32 / 64bit).

CityEngine از یک روش مدل سازی رویه ای برای تولید خودکار مدل ها از طریق یک مجموعه قانون از پیش تعریف شده استفاده می کند. این قوانین از طریق یک سیستم گرامری به شکل CGA تعریف شده و امکان ایجاد مدلهای پارامتری پیچیده را فراهم می آورد. کاربران می توانند گرامر شکل را به همان اندازه که نیاز باشد فراهم کنند و فضای لازم برای طراحی های جدید را تغییر دهند یا اضافه کنند.

مدل سازی یک محیط شهری در CityEngine می تواند با ایجاد یک شبکه خیابانی یا با ابزار طراحی خیابان یا با داده های وارد شده از openstreetmap.org یا از قالب های داده Esri مانند Shapefiles یا File Geodatabase شروع شود. مرحله بعدی تقسیم همه لاتها به همان تعداد دفعاتی که مشخص شده است منجر به نقشه تعداد زیادی از خیابانها و خیابانها می شود.  با انتخاب همه یا برخی از تعداد زیادی از CityEngine می توان دستور داد که تولید ساختمان ها را شروع کنید. با توجه به فناوری مدل سازی رویه ای ، برای دستیابی به زیبایی شناسی شهری می توان کلیه ساختمانها را ساخت که از یکدیگر متفاوت باشند. در این مرحله با تغییر پارامترها یا گرامر شکل ، می توان مدل شهر را دوباره طراحی و تنظیم کرد.

سیستم CGA Shape Grammar می تواند مجموعه داده های فرمت Esri-Oracle را مستقیماً بخواند ، و به عنوان یک درخت نسل بالا از آن استفاده کند: مولفه های پیچیده ای را از چند ضلعی های ساده Shapefiles / poly-lines / point تولید می کند در حالی که هر شاخه و برگ درخت نسل نمی تواند با آنها تعامل داشته باشد. دیگران. این متفاوت از گرامرهای شکل اصلی مانند Grasshopper در Rhinoceros 3D و Dynamo در Autodesk Revit است.

به طور سنتی ، ایجاد یک محیط شهری سه بعدی بسیار پرمحتوا است که ناشی از ساختمانهای بی شماری و جزئیات یک شهر است. طراحان از نرم افزار CAD برای ایجاد شکل های یک به یک استفاده کردند و محققان با محاسبه اطلاعات 2D در GIS ، شهرها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند (GIS فقط از تولید 3D شکل محدود مانند اکستروژن پشتیبانی می کند.) سیستم مدل سازی رویه ای CityEngine امکان تولید مدل های پیچیده سه بعدی را از طریق اطلاعات به صورت انبوه فراهم می کند. تعداد زیادی از برنامه های مربوطه این کار نه تنها گردش کار طراحی / مطالعه / برنامه ریزی شهری را تقویت می کند و ادغام می شود به یک زمینه جدید از مطالعات به نام Geodesign (یعنی استفاده از اطلاعات جغرافیایی برای طراحی یک شهر) بلکه آستانه ساخت محیط های شهری را در صنعت بازی و فیلم کاهش می دهد.

نقشه برداری
بحث در مورد نقشه برداری اغلب در مورد استفاده از Esri CityEngine ذکر شده است ،  اگرچه ابزاری تحلیلی مانند GIS نیست. Esri CityEngine به عنوان ابزاری اساسی برای تقویت تولید شکل سه بعدی در ArcGIS ، محصول مهمی برای بهبود کاربرد GeoDesign ، با استفاده از اطلاعات جغرافیایی برای طراحی یا تحلیل یک شهر است.

طراحی و برنامه ریزی شهری
Garsdale Design پیشگامان اولیه شهر Esri City در ایجاد برنامه های اصلی شهر در عراق قبل از سال 2013 بود.  با استفاده از آن نه تنها الگوبرداری از مناطق تاریخی موجود بلکه مدل سازی برنامه های آینده.  شرکت های بزرگتری مانند Foster + Partners و HOK Architects نیز از CityEngine در پروژه های قابل برنامه ریزی شهری خود استفاده کرده اند. قبل از استفاده از آن ، ساعت ها کار زیادی را در ایجاد تصویری تعاملی از صد هزار ساختمان انجام داده است. با استفاده از CityEngine ، طراحان و مشتریان پروژه ها می توانند از طریق سیال حرفه ای ، تجربیات غنی از داده ها و ارائه در زمان واقعی ارتباط برقرار کنند.

مطالعات شهری
محققان شهری به دلیل ویژگی اصلی خود در ساختن مدلهای آموزنده شهر ، از CityEngine برای مقایسه برنامه های برنامه ریزی کاربری اراضی استفاده می کنند و این از شهرهای متراکم جهانی مانند هنگ کنگ و سئول شروع می شود.  هنگامی که طراحان و برنامه ریزان شهری از تحلیلگر کمی بهره مند می شوند ، دانشمندان محیط زیست همچنین از تولید مدل مدل سه بعدی فوری در CityEngine خوششان می آید و منجر به تحقیقات آموزنده راحت تر از زمان مصرف در ایجاد شهر از هر ساختمان می شوند.

توسعه بازی
بازی های Triple-A برای اختصاص اسکریپت های تعاملی به محیط های سه بعدی مفصل نیاز دارند و باعث مشارکت CityEngine در ایجاد صحنه بازی می شوند.  در حال حاضر ، صحنه های بازی ده سال پیش بزرگتر از صحنه های بازی های ویدیویی قدیمی می شوند. ماسهبازی بزرگ یا بازی های دنیای آزاد مانند سری GTA یا سری Assassin Creeds به دنیای مجازی خود به میلیون ها ساختمان برجسته سه بعدی احتیاج دارند. طراحی این بازی ها با تست و ویرایش فوری می تواند بار کاری را کاهش داده و عقلانیت یک صحنه بازی را در گیم پلی افزایش دهد.

صنعت فیلم
Zootopia ، که برنده جایزه اسکار 2016 برای بهترین فیلم بلند انیمیشن شد ، از CityEngine استفاده کرد تا یک کلانشهر چشمگیر را تأسیس کند که در آن انسان ها وجود ندارند. حیوانات از زرافه تا تیزهوشان دارای مقیاسهای متنوعی در سیستم حمل و نقل ، خانه ها و امکانات هستند. برای ایجاد یک شهر چند مقیاس ، طراحان از CityEngine به دلیل سیستم مبتنی بر قانون استفاده می کردند. قبل از Zootopia (همچنین در کشورهای خارج از ایالات متحده با نام Zootroplis شناخته می شد) از CityEngine نیز برای ایجاد شهر به سبک ژاپنی یعنی San Fransokyo در Big Hero 6 استفاده می شد.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *