شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه اتودسک استراکچرال دیتیلینگ AutoDesk Structural Detailing

انجام پروژه اتودسک استراکچرال دیتیلینگ – انجام پروژه AutoDesk Structural Detailing – انجام مدل سازی با نرم افزار AutoDesk Structural Detailing –  انجام پروژه با نرم افزار اتودسک استراکچرال دیتیلینگ – انجام مدل سازی با نرم افزار اتودسک استراکچرال دیتیلینگ – انجام پروژه با نرم افزار AutoDesk Structural Detailing


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار AutoDesk Structural Detailing خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار AutoDesk Structural Detailing خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار AutoDesk Structural Detailing  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های AutoDesk Structural Detailing خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه اتودسک اتوکد AutoDesk AutoCad

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی اتودسک استراکچرال دیتیلینگ AutoDesk Structural Detailing را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



اتوکد یک طراحی تجاری به کمک رایانه (CAD) و تهیه پیش نویس نرم افزار است.  اتوکد برای اولین بار در دسامبر 1982 به عنوان یک برنامه دسک تاپ در حال اجرا در میکرو رایانه ها با کنترل کننده های گرافیک داخلی ، منتشر و به بازار عرضه شد.  قبل از معرفی اتوکد ، بیشتر برنامه های تجاری CAD روی رایانه های اصلی یا مینی رایانه ها کار می کردند که هر اپراتور CAD (کاربر) در یک ترمینال گرافیکی مجزا کار می کرد.  از سال 2010 ، اتوکد به عنوان یک برنامه تلفن همراه و وب نیز منتشر شد و به عنوان اتوکد 360 به بازار عرضه شد.

اتوکد توسط معماران ، مدیران پروژه ها ، مهندسین ، طراحان گرافیک ، برنامه ریزان شهری و سایر متخصصان در صنعت استفاده می شود. در سال 1994 توسط 750 مرکز آموزش در سراسر جهان پشتیبانی شد.

اتوکد از برنامه ای آغاز شد که از سال 1977 آغاز شد ، و سپس در سال 1979 منتشر شد  به نام Interact CAD ،  همچنین در اسناد اولیه Autodesk به عنوان MicroCAD نامگذاری شد ، که قبل از Autodesk نوشته شده بود (سپس شکل گیری Marinchip Software Partners) توسط بنیانگذار Autodesk مایکل ریدل.

اولین نسخه توسط Autodesk در Comdex در سال 1982 نشان داده شد و در دسامبر منتشر شد. اتوکد از رایانه های CP / M-80 پشتیبانی می کند.  به عنوان محصول پرچمدار Autodesk ، تا مارس 1986 اتوکد به همه جاذبه ترین برنامه CAD در سراسر جهان تبدیل شده بود.  نسخه 2020 مشخص شد 34مین نسخه اصلی اتوکد برای ویندوز. نسخه سال 2019 نهمین سال متوالی اتوکد برای مکینتاش بود. قالب پرونده بومی اتوکد .dwg است. این و ، تا حدی کم ، فرمت پرونده تبادل آن DXF ، در صورت اختصاصی ، استاندارد هایی برای قابلیت همکاری داده های CAD ، بویژه برای مبادله ترسیم 2D ، به صورت واقعی تبدیل شده است.  اتوکد برای انتشار داده های CAD از پشتیبانی از .dwf ، فرمی که توسط Autodesk تهیه و تبلیغ شده است ، شامل شده است.

اتوکد LT
اتوکد LT نسخه کمتری اتوکد است که دارای قابلیت های کاهش یافته است ، اولین بار در ماه نوامبر 1993 منتشر شد. Autodesk اتوکد LT را برای داشتن یک بسته ورودی CAD در سطح پایین برای رقابت در سطح قیمت پایین تر توسعه داد. با قیمت 495 دلار ، این اولین محصول اتوکد با قیمتی زیر 1000 دلار شد. این محصول به طور مستقیم توسط Autodesk و در فروشگاه های رایانه ای بر خلاف نسخه کامل اتوکد فروخته شد ، که باید از نمایندگی های رسمی Autodesk خریداری شود. اتوکد LT 2015 اشتراک 360 دلاری در سال را برای دسک تاپ معرفی کرد. از سال 2018 ، سه برنامه اشتراک در دسترس بود ، از 50 دلار در ماه تا 3 سال ، 1170 دلار مجوز.

در حالی که صدها تفاوت کوچک بین بسته کامل اتوکد و اتوکد LT وجود دارد ، در ویژگی های نرم افزار چند تفاوت عمده شناخته شده وجود دارد:

قابلیت های 3D: AutoCAD LT فاقد توانایی ایجاد ، تجسم و ارائه مدل های سه بعدی و همچنین چاپ سه بعدی است.
مجوز شبکه: AutoCAD LT نمی تواند در چندین دستگاه از طریق شبکه استفاده شود.
شخصی سازی: اتوکد LT از شخصی سازی با LISP ، ARX ، دات نت و VBA پشتیبانی نمی کند.
قابلیت های مدیریت و اتوماسیون با Sheet Set Manager و Action Recorder.
ابزارهای مدیریت استاندارد CAD.
اتوکد 360
AutoCAD 360 (قبلاً AutoCAD WS) یک برنامه مبتنی بر تلفن همراه و وب است که به کاربران ثبت نام شده امکان مشاهده ، ویرایش و به اشتراک گذاری پرونده های اتوکد را از طریق دستگاه تلفن همراه و وب می دهد  با استفاده از یک مجموعه ویژگی محدود اتوکد – و استفاده از فایل های طراحی ابری ذخیره شده . این برنامه که یک تکامل و ترکیبی از محصولات قبلی است ، از یک مدل تجاری freemium با یک برنامه رایگان و دو سطح پرداخت شده استفاده می کند – به صورت Pro (4.99 دلار در ماه یا 49.99 دلار در سال) و Pro Plus (سالانه 99.99 دلار) به بازار عرضه می شود. ، ابزارها و دسترسی آنلاین به نقشه ها. 360 شامل ویژگی های جدیدی مانند حالت “هوشمند قلم” و پیوند دادن به فضای ذخیره سازی مبتنی بر ابر شخص ثالث مانند Dropbox است. اتوکد 360 پس از تکامل از نرم افزار مبتنی بر Flash ، از فناوری مرورگر HTML5 در مرورگرهای جدیدتر از جمله Firefox و Google Chrome موجود است.

AutoCAD WS با نسخه ای برای آیفون آغاز شد و متعاقباً گسترش یافت و نسخه هایی را برای تبلت های iPod Touch ، iPad ، تلفن های Android و تبلت های اندرویدی شامل کرد.  Autodesk نسخه iOS را در سپتامبر 2010 منتشر کرد ،  به دنبال نسخه Android در 20 آوریل 2011 ،  این برنامه از طریق بارگیری و بدون هزینه از فروشگاه App (iOS) ، Google Play (Android) و Amazon Appstore (Android) در دسترس است.

در نسخه اولیه iOS ، اتوکد WS از ترسیم خطوط ، دایره ها و اشکال دیگر پشتیبانی می کند. ایجاد متن و جعبه نظرات و مدیریت رنگ ، لایه و اندازه گیری ها – در هر دو حالت افقی و عمودی. نسخه 1.3 ، منتشر شده در 17 اوت 2011 ، پشتیبانی از تایپ واحد ، دید لایه ، اندازه گیری منطقه و مدیریت پرونده را اضافه کرد.  نسخه Android شامل ویژگی های iOS است که همراه با ویژگی های منحصر به فردی مانند امکان درج متن یا زیرنویس ها توسط فرمان صوتی و همچنین دستی است.  هر دو نسخه Android و iOS به کاربر اجازه می دهند تا در صورت عدم اتصال اینترنت ، پرونده ها را به صورت آنلاین – یا خارج از خط – ذخیره کند.

در سال 2011 ، Autodesk اعلام کرد قصد دارد اکثر نرم افزارهای خود را به “ابر” منتقل کند ، و این کار با استفاده از برنامه موبایل AutoCAD WS آغاز می شود.

طبق مصاحبه ای که در سال 2013 با ایلای روتبائین ، مدیر محصول اتوکد WS برای Autodesk انجام شد ، نام AutoCAD WS معنای قطعی نداشت و به عنوان سرویس وب Autodesk ، White Sheet یا فضای کار تفسیر شده است.  در سال 2013 ، اتوکد WS به اتوکد 360 تغییر نام داد.

نسخه های دانشجویی
اتوکد به طور رایگان به دانشجویان ، مربیان و مؤسسات آموزشی مجوز داده می شود و دارای مجوز قابل تمدید 12 ماهه است. مجوزهای اخذ شده قبل از 25 مارس 2020 ، مجوز 36 ماهه بود و آخرین بازسازی آن در 24 مارس 2020 انجام شد.  نسخه دانشجویی اتوکد از نظر عملکردی با نسخه تجاری کامل یکسان است ، با یک استثنا: پرونده های DWG که توسط یک نسخه دانشجویی ایجاد شده یا ویرایش شده اند ، دارای یک مجموعه بیت پرچم داخلی (“پرچم آموزشی”) هستند. هنگامی که چنین پرونده DWG توسط هر نسخه از اتوکد (تجاری یا دانشجویی) قدیمی تر از اتوکد 2014 SP1 یا اتوکد 2019 و جدیدتر چاپ شود ، خروجی شامل یک مهر / بنر طرح از هر چهار طرف است. اشیاء ایجاد شده در نسخه دانشجویی برای استفاده تجاری قابل استفاده نیستند. اشیاء نسخه Student اگر در نسخه های قدیمی تر از اتوکد 2015 یا جدیدتر از اتوکد 2018 وارد شوند ، یک پرونده تجاری DWG “آلوده” می کنند.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *