شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه اتودسک ادونس استیل AutoDesk Advanced Steel

انجام پروژه اتودسک ادونس استیل – انجام پروژه AutoDesk Advanced Steel – انجام مدل سازی با نرم افزار AutoDesk Advanced Steel –  انجام پروژه با نرم افزار اتودسک ادونس استیل – انجام مدل سازی با نرم افزار اتودسک ادونس استیل – انجام پروژه با نرم افزار AutoDesk Advanced Steel


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار AutoDesk Advanced Steel خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار AutoDesk Advanced Steel خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار AutoDesk Advanced Steel می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های AutoDesk Advanced Steel خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه اتودسک ادونسد استیل AutoDesk Advanced Steel

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی اتودسک ادونس استیل AutoDesk Advanced Steel را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Advance Steel یک نرم افزار CAD برای مدل سازی سه بعدی و جزئیات جزئیات سازه های فلزی و ایجاد خودکار نقشه های ساختگی ، قبض مواد و پرونده های NC است. این محصول توسط GRAITEC توسعه یافته است ، اما اکنون محصولی از Autodesk است. این نرم افزار بر روی اتوکد اجرا می شود.

این برنامه از کلیه مفاهیم و توابع اصلی اتوکد (نقاط ضربه محکم و ناگهانی ، گرفتن امتیاز ، کپی و غیره) پشتیبانی می کند. در هنگام اجرا بر روی سیستم عامل CAD خود ، برنامه قابلیت های مشابه عملکرد در اتوکد را در اختیار شما قرار می دهد. سکوی Advance Steel CAD هم به عنوان یک موتور گرافیکی و هم برای یک بانک اطلاعاتی شی گرا عمل می کند. اطمینان از سازگاری بین نسخه های Advance Steel که بر روی سیستم عامل CAD خود اجرا می شود و در اتوکد اجرا می شود.

اطلاعات Advance Steel با فرمت DWG ذخیره می شوند.

این برنامه شامل رابط های برنامه نویسی AutoLisp (خودکارسازی خودکار AutoLisp است که شامل دستورات پیشرفته استیل) و COM (VBA ، C ++) می باشد. این بدان معناست که کاربران می توانند ماکروهای دلخواه خود را برای نیازهای تخصصی ایجاد کنند.

واردات و صادرات پیشرفته فولاد به قالبهای پرونده زیر:

GTC
DWG
IFC 2×3
CIS / 2
SDNF
PSS
KISS (“آن را ساده نگه دارید ، فولاد”)
DSTV
DXF

وظایف اصلی نگرانی Advance Steel:

ایجاد مدل سه بعدی با استفاده از کتابخانه ای از عناصر ساختاری (یعنی تیرها ، صفحات ، پیچ و مهره ها ، جوش ها و غیره)
ورق های فلزی و صفحه کار می کنند
ابزارهای پیشرفته برای تشخیص برخورد عناصر
ترسیم نقشه های کارگاه ، به طور خودکار با برچسب و ابعاد
بررسی مدل به منظور بیمه یک مدل سه بعدی صحیح و قبض دقیق مواد
ایجاد خودکار آرایش عمومی و نقشه های فروشگاه ، نقشه های ساختگی ، نقاشی متناسب ، نمای ایزومتریک و نقشه های ساختگی
طراحی گردش کار ایجاد طراحی (کنترل تجدید نظر ، بروزرسانی خودکار و غیره)
ایجاد خودکار لیست ها / صورتحساب مواد و پرونده های NC
فناوری چند کاربره – کلیه کاربران درگیر در یک پروژه می توانند بطور همزمان و ایمن روی همان مدل کار کنند ، بدون خطا.
Advance Steel ابزارهایی را برای مدل سازی سازه های پیچیده مانند پله های مستقیم و مارپیچی ، نرده ها و نردبان ها فراهم می کند. این برنامه تمام اسناد لازم (از جمله پرونده های NC) را برای ساخت پله ایجاد می کند.

ویژگی های خاص

اتصالات فلزی پارامتری

Advance Steel دارای كتابخانه ای با بیش از 300 اتصالات از پیش تعیین شده فولادی برای اتصال عناصر Advance طبقه بندی شده در رده های زیر است: اتصالات انتهایی تا انتهای اتصالات ، اتصالات صفحه پایه ، اتصالات مهاربند عمومی ، پرتو طناب به اتصالات ستون ، اتصالات صفحه ، اتصالات زاویه کلیپ ، اتصالات پیلیون ، اتصالات بریس لوله ، اتصالات پورلین ، اتصالات سفت کننده و بریسهای چرخشی.

کاربر تمام عناصر اتصال دهنده را با یک عمل واحد ایجاد می کند. در همان زمان ، عناصر متصل شده پردازش می شوند (کوتاه ، مقابله ، و غیره). این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد اتصالات را شخصی سازی کنند:

پارامترهای مفصل را تنظیم کنید
عناصر متصل را پردازش کنید
خواص را از یک اتصال فولادی به دیگری منتقل کنید
اتصال فولادی را به روز کنید
موتور طراحی مشترک

ابعاد نرم افزار و بررسی اتصالات مطابق با استاندارد های یوروکد 3 و استانداردهای AISC در آمریکای شمالی. یک گزارش طراحی می تواند ایجاد شود.

سبک های ترسیم

بر اساس یک مدل سه بعدی ، آرایش عمومی با ابعاد و برچسب 2D و نقشه های فروشگاه می توانند به طور خودکار با استفاده از سبک های طراحی ایجاد شوند. نقشه ها در پرونده های DWG جداگانه ایجاد می شوند. با این حال ، آنها برای پیگیری تغییرات پیوند خورده اند. بنابراین ، نقشه ها می توانند پس از هرگونه تغییر در مدل به روز شوند و نسخه نقاشی را می توان مدیریت کرد.

این نرم افزار دارای انواع سبک های طراحی از پیش تعریف شده برای ایجاد نقشه های آرایش عمومی و نقشه های فروشگاه برای قطعات و مونتاژهای مجزا است. سبک طراحی مجموعه ای از قوانینی است که برای ایجاد یک نقاشی با جزئیات به کار می رود و عناصر نمایش داده شده از جمله برچسب زدن و تنظیمات بعدی را تعریف می کند.

سبک های ترسیم گزینه ای برای ایجاد خودکار نقشه ها و اصلاح طرح دقیقاً مطابق با نیاز کاربر است. سبک های ترسیم به روشی مشابه با ابعاد ابعاد اتوکد ، استایل خط و غیره استفاده می شوند. سبک های طراحی از پیش تعریف شده برای هر نوع نصب و کشور متفاوت است. سبک های طراحی سفارشی را نیز می توان تعریف کرد.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *