شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه ام اس سی اپکس MSC APEX

انجام پروژه اتودسک اتوکد مکانیکال – انجام پروژه AutoDesk AutoCAD Mechanical – انجام مدل سازی با نرم افزار AutoDesk AutoCAD Mechanical –  انجام پروژه با نرم افزار اتودسک اتوکد مکانیکال – انجام مدل سازی با نرم افزار اتودسک اتوکد مکانیکال – انجام پروژه با نرم افزار AutoDesk AutoCAD Mechanical


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار AutoDesk AutoCAD Mechanical خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار AutoDesk AutoCAD Mechanical خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار AutoDesk AutoCAD Mechanical  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های AutoDesk AutoCAD Mechanical خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه اتودسک اتوکد مکانیکال AutoDesk AutoCAD Mechanical

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی اتودسک اتوکد مکانیکال AutoDesk AutoCAD Mechanical را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



اتوکد یک طراحی تجاری به کمک رایانه (CAD) و تهیه نرم افزار تهیه نرم افزار است.  اتوکد برای اولین بار در دسامبر 1982 به عنوان یک برنامه دسک تاپ در حال اجرا در میکرو رایانه ها با کنترل کننده های گرافیک داخلی منتشر شد و به بازار عرضه شد. قبل از معرفی اتوکد ، بیشتر برنامه های تجاری CAD روی رایانه های اصلی یا مینی رایانه ها کار می کردند که هر اپراتور CAD (کاربر) در یک ترمینال گرافیکی مجزا کار می کرد.  از سال 2010 ، اتوکد به عنوان یک برنامه تلفن همراه و وب نیز منتشر شد و به عنوان اتوکد 360 به بازار عرضه شد.

اتوکد در صنعت ، توسط معماران ، مدیران پروژه ، مهندسین ، طراحان گرافیک ، برنامه ریزان شهر و سایر متخصصان مورد استفاده قرار می گیرد. در سال 1994 توسط 750 مرکز آموزش در سراسر جهان پشتیبانی شد.

اتوکد از برنامه ای است که در سال 1977 شروع شد و سپس در سال 1979 منتشر شد  با نام Interact CAD ،  همچنین در اسناد اولیه Autodesk به عنوان MicroCAD نامگذاری شده بود ، که قبل از Autodesk نوشته شده بود (سپس شکل گیری Marinchip Software Partners) توسط بنیانگذار Autodesk مایکل ریدل.

اولین نسخه توسط Autodesk در Comdex در سال 1982 نشان داده شد و در دسامبر منتشر شد. اتوکد از رایانه های CP / M-80 پشتیبانی می کند. به عنوان محصول پرچمدار Autodesk ، تا مارس 1986 اتوکد به همه جاذبه ترین برنامه CAD در سراسر جهان تبدیل شده بود.  نسخه 2020 مشخص شد 34مین نسخه اصلی اتوکد برای ویندوز. نسخه سال 2019 نهمین سال متوالی اتوکد برای مکینتاش بود. قالب پرونده بومی اتوکد .dwg است. این و ، تا حدی کم ، فرمت پرونده تبادل آن DXF ، در صورت اختصاصی ، استانداردهایی برای قابلیت همکاری داده های CAD ، به ویژه برای مبادله ترسیم 2D ، به صورت واقعی تبدیل شده است.  اتوکد برای انتشار داده های CAD شامل پشتیبانی از .dwf ، فرمی است که توسط Autodesk تبلیغ و تبلیغ شده است.

سازگاری با سایر نرم افزارها
ESRI ArcMap 10 صادرات را به عنوان فایلهای ترسیم اتوکد مجاز می کند. Civil 3D اجازه صادرات به عنوان اشیاء اتوکد و LandXML را می دهد. مبدل های پرونده شخص ثالث برای قالبهای خاص مانند Bentley MX GENIO Extension ، PISTE Extension (فرانسه) ، ISYBAU (آلمان) ، OKSTRA و Microdrainage (UK) وجود دارد ؛  همچنین ، تبدیل پرونده های ppf امکان پذیر است ، با این وجود صحت نتایج ممکن است غیرقابل پیش بینی یا تحریف باشد. به عنوان مثال ، لبه های فشرده ممکن است ظاهر شود. فروشندگان متعددی تبدیل های آنلاین مانند Cometdocs را بصورت رایگان ارائه می دهند.

زبان
Auto CAD و AutoCAD LT برای انگلیسی ، آلمانی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، ژاپنی ، کره ای ، چینی ساده شده ، چینی سنتی ، پرتغالی برزیل ، روسی ، چک ، لهستانی و مجارستانی (همچنین از طریق بسته های زبان اضافی) در دسترس هستند. میزان بومی سازی از ترجمه کامل محصول فقط به اسناد متفاوت است. مجموعه فرمان AutoCAD بعنوان بخشی از بومی سازی نرم افزار بومی سازی می شود.

برنامه های افزودنی
اتوکد از تعدادی API برای شخصی سازی و اتوماسیون پشتیبانی می کند. این موارد شامل AutoLISP ، Visual LISP ، VBA ، .NET و ObjectARX است. ObjectARX یک کتابخانه کلاس C ++ است ، که همچنین پایه ای برای:

محصولاتی که قابلیت AutoCAD را در زمینه های خاص گسترش می دهند
ایجاد محصولاتی مانند معماری اتوکد ، اتوکد الکتریک ، اتوکد غیرنظامی 3D
برنامه مبتنی بر اتوکد شخص ثالث
تعداد زیادی پلاگین AutoCAD (برنامه های اضافی) در فروشگاه برنامه Autodesk Exchange Apps موجود است.  DXF اتوکد با فرمت تبادل ترسیم ، واردات و صادرات اطلاعات نقشه را امکان پذیر می کند.

ادغام عمودی
Autodesk همچنین چندین برنامه عمودی را برای پیشرفتهای خاص در زمینه نظم ایجاد کرده است:

فولاد پیشرفته اتوکد
معماری اتوکد
اتوکد برقی
کارتهای اتوکد
نقشه اتوکد 3D
مکانیک اتوکد
نماینده اتوکد
جزئیات ساختاری اتوکد
طراحی ابزار اتوکد
P&ID اتوکد
AutoCAD Plant 3D
Autodesk Civil 3D
از آنجا که اتوکد 2019 چندین عمودی با اشتراک اتوکد به عنوان مجموعه ابزارهای خاص صنعت درج شده است.

به عنوان مثال ، معماری اتوکد (میزکار معماری سابق) به طراحان معماری اجازه می دهد تا اشیاء سه بعدی ، مانند دیوارها ، درها و پنجره ها را با داده های هوشمندانه تر مرتبط با آنها بجای اشیاء ساده مانند خطوط و دایره ها ترسیم کنند. این داده ها می توانند برای نمایش محصولات معماری خاص که در صنعت ساخت و ساز فروخته می شوند ، برنامه ریزی شوند و یا برای قیمت گذاری ، تخمین مواد و سایر مقادیر مربوط به اشیاء ارائه شده در یک پرونده داده استخراج شوند.

ابزارهای اضافی از یک مدل معماری سه بعدی نقشه های استاندارد 2D مانند ارتفاعات و مقاطع تولید می کنند. به طور مشابه ، طراحی مدنی ، طراحی مدنی 3D و طراحی داخلی حرفه ای از اشیاء خاص داده ای پشتیبانی می کنند و محاسبات و نمایندگی های مهندسی عمران را آسان می کنند.

Softdesk Civil به عنوان یک افزودنی AutoCAD توسط یک شرکت در نیوهمشایر به نام Softdesk (در اصل DCA) توسعه داده شد. Softdesk توسط Autodesk به دست آمد و Civil تبدیل به Desktop Development Land (LDD) شد که بعداً به دسک تاپ تغییر نام داد. Civil 3D بعداً ساخته شد و Land Desktop بازنشسته شد.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *