شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه آرنا Arena

انجام پروژه آرنا – انجام پروژه Arena – انجام پروژه با نرم افزار آرنا – انجام پروژه با نرم افزار ارنا – انجام پروژه ارنا

اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم‌افزار Arena خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، به جای درستی اومدید!

در اینجا می‌توانید پروژه نرم‌افزار Arena خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشه.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های خود با نرم‌افزار Arena، می‌توانید درخواست خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در قسمت پایین صفحه ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

چرا شبیه‌سازان امیرکبیر؟

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می‌باشد.  هسته‌ی فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می‌نماید. بهترین قیمت‌ها و متخصصان در زمینه‌ی شبیه سازی آرنا Arena را می‌توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره‌ی کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند، به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا با شماره‌ی ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

بعضی از سایت‌ها با نام جعلی دانشگاه‌های معتبر همانند دانشگاه شریف، اقدام به اخذ پروژه می‌نمایند ولی پروژه‌ای تحویل نمی‌دهند و پول مالباختگان را به یغما می‌برند. جهت جلوگیری از این امر بهتر است پول خود را تنها به سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر که مکان مشخصی دارند واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه‌سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست‌کنندگان می‌توانند به صورت حضوری و با هماهنگی قبلی جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن  02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Arena یک نرم افزار شبیه سازی و اتوماسیون رویداد گسسته است که توسط سیستم های مدل سازی ساخته و توسط Rockwell Automation در سال 2000 به دست آمده است. از پردازنده SIMAN و زبان شبیه سازی استفاده می کند. از سال 2020 ، در نسخه 16 قرار دارد. پیشنهاد شده است كه آرنا ممكن است به سایر بسته های نرم افزاری راكول تحت برند “FactoryTalk” بپیوندد.

در Arena ، کاربر با قرار دادن ماژول ها (جعبه هایی با اشکال مختلف) که نشان دهنده فرایندها یا منطق است ، یک مدل آزمایش ایجاد می کند. از خطوط اتصال برای پیوستن به این ماژول ها و مشخص کردن جریان اشخاص استفاده می شود. در حالی که ماژول ها اقدامات خاص نسبت به موجودات ، جریان و زمان بندی دارند ، نمایش دقیق هر ماژول و موجودیت نسبت به اشیاء در زندگی واقعی در معرض مدل ساز است. داده های آماری مانند زمان چرخه و سطح WIP (کار در مرحله) می توانند به عنوان گزارش ثبت و تولید شوند.

Arena می تواند با فن آوری های مایکروسافت یکپارچه شود. این برنامه شامل ویژوال بیسیک برای برنامه های کاربردی است بنابراین در صورت نیاز به الگوریتم های خاص ، می توان مدل ها را به صورت خودکار بیشتر کرد. همچنین از وارد کردن نمودارهای مایکروسافت Visio و همچنین خواندن و یا ارسال خروجی به صفحه گسترده های اکسل و پایگاه داده های دسترسی پشتیبانی می کند. میزبانی از کنترلهای ActiveX نیز پشتیبانی می شود.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *