انجام پروژه متلب MATLAB

انجام پروژه متلب MATLAB

موبایل 09935880243

انجام پروژه متلب- انجام پروژه MATLAB – انجام پروژه با نرم افزار متلب

اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم‌افزار متلب خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، به جای درستی اومدید!

در اینجا می‌توانید پروژه نرم‌افزار متلب خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشه.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های خود با نرم‌افزار متلب، می‌توانید درخواست خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در قسمت پایین صفحه ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه متلب

چرا شبیه‌سازان امیرکبیر؟

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می‌باشد.  هسته‌ی فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می‌نماید. بهترین قیمت‌ها و متخصصان در زمینه‌ی شبیه سازی متلب MATLAB را می‌توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره‌ی کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند، به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا با شماره‌ی ذیل تماس حاصل فرمایید
هشدار 

بعضی از سایت‌ها با نام جعلی دانشگاه‌های معتبر همانند دانشگاه شریف، اقدام به اخذ پروژه می‌نمایند ولی پروژه‌ای تحویل نمی‌دهند و پول مالباختگان را به یغما می‌برند. جهت جلوگیری از این امر بهتر است پول خود را تنها به سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر که مکان مشخصی دارند واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه‌سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست‌کنندگان می‌توانند به صورت حضوری و با هماهنگی قبلی جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

موبایل 09935880243

Shabihsazanak@gmail.com



MATLAB (آزمایشگاه ماتریس) یک محیط محاسبات عددی چند پارادایم و زبان برنامه نویسی اختصاصی است که توسط MathWorks ساخته شده است. MATLAB اجازه می دهد تا دستکاری های ماتریسی ، ترسیم توابع و داده ها ، اجرای الگوریتم ها ، ایجاد رابط های کاربر و رابط با برنامه هایی که به زبان های دیگر نوشته شده است.

اگرچه MATLAB در درجه اول برای محاسبات عددی در نظر گرفته شده است ، یک جعبه ابزار اختیاری از موتور نمادین MuPAD استفاده می کند و امکان دسترسی به توانایی های محاسباتی نمادین را فراهم می کند. یک بسته اضافی ، Simulink ، شبیه سازی چند دامنه گرافیکی و طراحی مبتنی بر مدل را برای سیستم های پویا و تعبیه شده اضافه می کند.

از سال 2020 ، MATLAB بیش از 4 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. کاربران متلب از پیشینه های مختلف مهندسی ، علوم و اقتصاد استفاده می کنند.

Cleve Moler ، رئیس گروه علوم کامپیوتر در دانشگاه نیومکزیکو ، توسعه MATLAB را در اواخر دهه 1970 آغاز کرد.  او این برنامه را برای دسترسی به دانش آموزان خود به LINPACK و EISPACK بدون نیاز به یادگیری Fortran طراحی کرد. این دانشگاه به زودی در دانشگاه های دیگر گسترش یافت و مخاطب قدرتمندی را در جامعه ریاضی کاربردی یافت. جک کوچک ، مهندس ، در طی ملاقاتی که مولر در سال 1983 به دانشگاه استنفورد انجام داد در معرض آن قرار گرفت. او با شناخت پتانسیل تجاری خود ، با مولر و استیو بانگرت پیوست. آنها MATLAB را در C بازنویسی کردند و در سال 1984 MathWorks را برای ادامه توسعه آن تأسیس کردند. این کتابخانه های بازنویسی شده به JACKPAC معروف بودند. در سال 2000 ، MATLAB بازنویسی شد تا از مجموعه جدیدتری از کتابخانه ها برای دستکاری ماتریس ، LAPACK استفاده کند. متلب نخستین بار توسط محققان و دست اندرکاران مهندسی کنترل ، تخصص کوچک ، پذیرفته شد ، اما به سرعت در بسیاری از حوزه های دیگر گسترش یافت. هم اکنون نیز در آموزش و پرورش به ویژه آموزش جبر خطی و تجزیه و تحلیل عددی مورد استفاده قرار می گیرد و در بین دانشمندان درگیر در پردازش تصویر محبوب است.

برنامه MATLAB در اطراف زبان برنامه نویسی MATLAB ساخته شده است. استفاده مشترک از برنامه MATLAB شامل استفاده از “پنجره فرمان” به عنوان یک پوسته ریاضی تعاملی یا اجرای پرونده های متنی حاوی کد متلب است.

متلب می تواند توابع و فرعی را که به زبان های برنامه نویسی C یا Fortran نوشته شده است تماس بگیرید. یک تابع بسته بندی ایجاد می شود که انواع داده MATLAB را می توان منتقل و بازگرداند. پرونده های MEX (اجرایی MATLAB) پرونده هایی با قابلیت بارگیری پویا هستند که با تهیه چنین توابع ایجاد می شوند. از سال 2014 ، افزایش واسط دو طرفه با پایتون افزوده شد.

کتابخانه هایی که در Perl ، Java ، ActiveX یا .NET نوشته شده اند را می توان مستقیماً از MATLAB فراخوانی کرد ، و بسیاری از کتابخانه های MATLAB (به عنوان مثال XML یا SQL پشتیبانی) به عنوان بندهای اطراف کتابخانه های جاوا یا ActiveX اجرا می شوند. فراخوانی MATLAB از Java بسیار پیچیده تر است ، اما می توان آن را با جعبه ابزار MATLAB انجام داد که به طور جداگانه توسط MathWorks فروخته می شود ، یا با استفاده از مکانیسم بدون سند به نام JMI (رابط Java-to-MATLAB) ، (که نباید با غیر متداول جاوا اشتباه گرفته شود). رابط که به آن JMI نیز گفته می شود). API رسمی MATLAB برای جاوا در سال 2016 اضافه شد.

بعنوان گزینه های دیگری برای جعبه ابزار ریاضی نمادین مبتنی بر MuPAD که از MathWorks موجود است ، MATLAB می تواند به Maple یا Mathematica متصل شود.

كتابخانه ها نيز براي واردات و صادرات MathML وجود دارند.

3 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *