شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه انسیس ANSYS

انجام پروژه انسیس- انجام پروژه ANSYS- انجام پروژه با نرم افزار انسیس

اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم‌افزار انسیس خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، به جای درستی اومدید!

در اینجا می‌توانید پروژه نرم‌افزار انسیس خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشه.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های خود با نرم‌افزار انسیس، می‌توانید درخواست خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در قسمت پایین صفحه ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

ANSYS

چرا شبیه‌سازان امیرکبیر؟

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می‌باشد.  هسته‌ی فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می‌نماید. بهترین قیمت‌ها و متخصصان در زمینه‌ی شبیه سازی انسیس ANSYS را می‌توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره‌ی کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند، به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا با شماره‌ی ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

بعضی از سایت‌ها با نام جعلی دانشگاه‌های معتبر همانند دانشگاه شریف، اقدام به اخذ پروژه می‌نمایند ولی پروژه‌ای تحویل نمی‌دهند و پول مالباختگان را به یغما می‌برند. جهت جلوگیری از این امر بهتر است پول خود را تنها به سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر که مکان مشخصی دارند واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه‌سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست‌کنندگان می‌توانند به صورت حضوری و با هماهنگی قبلی جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن  02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Ansys، Inc. یک شرکت عمومی جهانی است که در کانونسبورگ ، پنسیلوانیا مستقر است. این نرم افزار شبیه سازی مهندسی چند فیزیک را برای طراحی ، آزمایش و بهره برداری محصول توسعه داده و به بازار عرضه می کند. انیس در سال 1970 توسط جان سوانسون تأسیس شد. Swanson در سال 1993 علاقه خود را به این شرکت برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران به فروش رساند. Ansys در سال 1996 به NASDAQ مراجعه کرد. در دهه 2000 ، Ansys دست به تعداد زیادی از شرکتهای طراحی مهندسی دیگر زد و فناوری دیگری برای دینامیک سیالات ، طراحی الکترونیک و سایر تحلیل های فیزیک کسب کرد. Ansys در 23 دسامبر 2019 به مؤلفه ای از شاخص NASDAQ-100 تبدیل شد.

سرچشمه ها
ایده آنسیس برای اولین بار توسط جان سوانسون هنگام کار در آزمایشگاه فضانوردی وستینگهاوس در دهه 1960 تصور شد.  در آن زمان ، مهندسین تجزیه و تحلیل عناصر محدود (FEA) را با دست انجام می دادند.  وستینگهاوس با ساخت نرم افزار مهندسی عمومی هدف ، ایده Swanson را برای خودکار سازی FEA رد کرد ، بنابراین Swanson این شرکت را در سال 1969 ترک کرد تا این نرم افزار را به تنهایی توسعه دهد.  وی سال آینده Ansys را با نام Swanson Analysis Systems Inc. (SASI) تأسیس کرد و در خانه خود در پیتسبورگ کار کرد.

Swanson نرم افزار اولیه Ansys را روی کارتهای پانچ توسعه داد و از رایانه اصلی استفاده کرد که تا ساعت اجاره داده می شد.  وستینگهاوس به عنوان مشاور Swanson را استخدام كرد ، تحت این شرط كه هر كدی را كه برای وستینگهاوس تهیه كرد نیز می تواند در خط تولید Ansys گنجانده شود.  وستینگهاوس همچنین اولین کاربر Ansys شد.

رشد
در سال 1991 ، SASI 153 کارمند و 29 میلیون دلار درآمد سالانه داشت ، کنترل 10 درصد از بازار نرم افزار تجزیه و تحلیل عناصر محدود. مطابق با عنوان The Engineering Design Revolution ، این شرکت در بین محافل مهندسی “مورد احترام” قرار گرفت ، اما کوچک ماند.  در سال 1992 ، SASI Compuflo را خریداری کرد ، که نرم افزار تحلیل دینامیک سیال را به بازار عرضه و توسعه داد.

در سال 1993 ، آقای سوانسون اکثریت علاقه خود را به این شرکت فروخت تا شرکت سرمایه داری TA Associates را سرمایه گذاری کند. پیتر اسمیت به عنوان مدیر عامل منصوب شد  و SASI بعد از نرم افزار ، Ansys ، سال بعد تغییر نام داد.  Ansys در سال 1996 به بازار آمد ، در حدود 46 میلیون دلار در فروش عمومی اولیه جمع آوری کرد.  تا سال 1997 ، Ansys به 50.5 میلیون دلار درآمد سالانه افزایش یافته بود. در اواخر دهه 1990 ، Ansys مدل تجاری خود را تغییر داد.  این امر بیشتر روی فروش مجوزهای نرم افزاری متمرکز شده و درآمد مربوطه کاهش یافته است.  با این حال ، درآمد حاصل از خدمات بطور چشمگیری افزایش یافت. از سال 1996 تا 1999 ، سود در Ansys به طور متوسط ​​160 درصد در سال رشد داشته است.

در فوریه 2000 ، جیم کشمن مدیر عامل منصوب شد. مدیر عامل فعلی Ajei S. Gopal در اوایل سال 2017 منصوب شد.

نرم افزار شبیه سازی مهندسی را برای استفاده در چرخه عمر محصول توسعه داده و عرضه می کند. نرم افزار آنالیز عناصر محدود مکانیکی Ansys برای شبیه سازی مدل های کامپیوتری سازه ها ، الکترونیک یا اجزای دستگاه برای تجزیه و تحلیل قدرت ، چقرمگی ، کشسانی ، توزیع دما ، الکترومغناطیس ، جریان سیال و سایر ویژگی ها استفاده می شود.  از Ansys برای تعیین چگونگی عملکرد یک محصول با مشخصات مختلف ، بدون ساخت محصولات آزمایشگاهی یا انجام آزمایش های خرابی استفاده می شود.  به عنوان مثال ، نرم افزار Ansys ممکن است شبیه سازی کند که چگونه یک پل بعد از سالها تردد ، چگونه می تواند به بهترین روش پردازش ماهی قزل آلا در یک کنسرو برای کاهش ضایعات ، و یا نحوه طراحی اسلایدی استفاده کند که از مواد کمتری استفاده می کند بدون آنکه ایمنی را بخشد.

بیشتر شبیه سازی های Ansys با استفاده از سیستم Ansys Workbench ، که یکی از محصولات اصلی شرکت است انجام می شود.  به طور معمول کاربران Ansys ساختارهای بزرگتر را به اجزای کوچکی که هر کدام بصورت جداگانه مدل سازی شده اند ، تجزیه می کنند.  ممکن است کاربر با تعیین ابعاد یک شی ، و سپس اضافه کردن وزن ، فشار ، دما و سایر خصوصیات بدنی شروع کند. سرانجام ، نرم افزار Ansys حرکات ، خستگی ، شکستگی ، گردش مایعات ، توزیع دما ، راندمان الکترومغناطیسی و سایر اثرات را با گذر زمان شبیه سازی و تحلیل می کند.

Ansys همچنین نرم افزاری را برای مدیریت داده ها و تهیه نسخه پشتیبان ، تحقیقات و تدریس دانشگاهی تولید می کند.  نرم افزار Ansys به صورت اشتراکی سالانه به فروش می رسد.

اولین نسخه تجاری نرم افزار Ansys نسخه 2.0 با برچسب گذاری شد و در سال 1971 منتشر شد.  در آن زمان ، این نرم افزار از جعبه کارتهای پانچ تشکیل شده بود ، و این برنامه به طور معمول یک شبه اجرا می شد تا نتیجه ای حاصل شود صبح روز بعد. در سال 1975 ، ویژگی های غیر خطی و حرارتی اضافه شد.  این نرم افزار به طور انحصاری در مادربردهای اصلی مورد استفاده قرار گرفت ، تا اینکه نسخه 3.0 (نسخه دوم) برای VAXstation در سال 1979 معرفی شد.  نسخه 3 دارای رابط خط فرمان مانند DOS بود.

در سال 1980 ، اپل دوم عرضه شد و به آنسایز اجازه داد تا بعداً در همان سال به یک رابط کاربری گرافیکی در نسخه 4 تبدیل شود.  نسخه 4 نرم افزار Ansys برای شبیه سازی الکترومغناطیس استفاده و استفاده از آن آسان تر بود. در سال 1989 ، Ansys شروع به همکاری با Compuflo کرد. نرم افزار پویایی سیال Flotran Compuflo با نسخه 5 که در سال 1993 منتشر شد در Ansys ادغام شد.  پیشرفت های عملکرد در نسخه 5.1 زمان پردازش را دو به چهار برابر کرد و پس از آن یک سری از پیشرفت های عملکرد برای همگام شدن با پیشرفت در محاسبات به دست آمد.  Ansys همچنین ادغام نرم افزار خود را با نرم افزار CAD مانند Autodesk آغاز کرد.

در سال 1996 ، Ansys نرم افزار تجزیه و تحلیل ساختاری DesignSpace ، محصول شبیه سازی تست تست سقوط و قطره LS-DYNA و شبیه ساز Ansys Computational Fluid Dynamics (CFD) را منتشر کرد.  Ansys همچنین پشتیبانی از پردازش موازی را برای رایانه های شخصی با پردازنده های مختلف اضافه کرد. محصول آموزشی Ansys / ed در سال 1998 معرفی شد.  نسخه 6.0 محصول اصلی Ansys در دسامبر 2001 منتشر شد.  نسخه 6.0 برای اولین بار مدل سازی در مقیاس بزرگ را عملی کرد ، اما بسیاری از کاربران از رابط کاربری آبی جدید ناامید شدند.  رابط کاربری چند ماه بعد در 6.1 دوباره انجام شد.  نسخه 8.0 حل کننده چند میدانی Ansys را ارائه می دهد ، که به کاربران امکان می دهد چگونگی تعامل چندین فیزیک با یکدیگر را شبیه سازی کنند.

نسخه 8.0 در سال 2005 منتشر شد  و نرم افزار تعامل مایع با ساختار مایعات Ansys را معرفی کرد ،  که ساختار اثرات و مایعات را بر یکدیگر شبیه سازی می کند. Ansys همچنین محصولات نرم افزاری طراحی احتمالي و نرم افزار DesignXplorer خود را منتشر كرد كه هم با احتمالات و هم اتفاقی عناصر فیزیكی سروكار دارد. در سال 2009 نسخه 12 با نسخه دوم کاربنچ بازنگری شد. Ansys همچنین به طور فزاینده ای تلفیق ویژگی ها در نرم افزار Workbench را آغاز کرد.

نسخه 15 از Ansys در سال 2014 منتشر شد.  این ویژگی های جدیدی را برای کامپوزیت ها ، اتصالات پیچیده شده و ابزارهای مش بهتر به آن اضافه کرد.  در فوریه 2015 ، نسخه 16 موتور فیزیک AIM و دسکتاپ الکترونیک را معرفی کرد ، که برای نیمه هادی است.  سال بعد ، نسخه 17 یک رابط کاربری جدید و بهبود عملکرد را برای محاسبه مشکلات دینامیکی سیال ارائه داد.  در ژانویه 2017 ، Ansys نسخه 18 را منتشر کرد.  نسخه 18 به کاربران امکان داد داده های دنیای واقعی را جمع کنند. از محصولات و سپس آن داده ها را در شبیه سازی های آینده بگنجانید. سازنده برنامه Ansys ، که به مهندسان اجازه می دهد ابزارهای مهندسی سفارشی را بسازند ، بفروشند و بفروشند ، با نسخه 18 نیز معرفی شدند.

در ژانویه سال 2020 منتشر شد ، Ansys R1 2020 فرایند شبیه سازی Ansys و مدیریت داده ها (SPDM) ، اطلاعات مربوط به مواد و ارائه محصولات محصول الکترومغناطیسی را به روز می کند. در اوایل سال 2020 ، برنامه دانشگاهی Ansys یک میلیون بار از دانش آموزان فراتر رفت.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *